Dagcafé
+17
Snoes
ExpressoB
Lavendel
Zwoesj
Champagne
Joontjuh
Zininzon
VeryCherry
Chocolate Cookie
Tullow
Tiana
Suus
Lotus
Kaboutertje
pinkflower
Toet
Sjaantje
21 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Thanks meiden! Net al gestreken, dus dat is alweer 1 dingetje van het lijstje af
Ha wat goed SG, van die kilo! Wel vervelend van je buik! Hopelijk helpt de Dulcolax...
Ha wat goed SG, van die kilo! Wel vervelend van je buik! Hopelijk helpt de Dulcolax...
Gast- Gast
Wow, je hebt een hoop te doen, VMN! Succes!
Stylegirl, wat goed dat je bent afgevallen! Zal wel komen door het ziek zijn, denk je niet? Hoe voel je je nu?
Stylegirl, wat goed dat je bent afgevallen! Zal wel komen door het ziek zijn, denk je niet? Hoe voel je je nu?
Gast- Gast
Goed bezig VMN :-)!
Op zich wel logisch van de kilo, ik eet nu vaak overdag een tosti, een bakje yoghurt en dan avondeten. Dit is mijn vakantie eetpatroon , o en heb ook watermeloen tussendoor op!
Stuit, hier is de zon weg
Op zich wel logisch van de kilo, ik eet nu vaak overdag een tosti, een bakje yoghurt en dan avondeten. Dit is mijn vakantie eetpatroon , o en heb ook watermeloen tussendoor op!
Stuit, hier is de zon weg
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Getver, niet leuk, Stuit!
Hier is het droog. Wel bewolkt, maar volgens mij is het best warm.
Hier is het droog. Wel bewolkt, maar volgens mij is het best warm.
Gast- Gast
Hopelijk is het vanaf 15 aug mooi weer
Wat goed stylegirl....
Ik ben gisteren op de sportschool op de weegschaal gaan staan en schrok er wel weer van
Wat goed stylegirl....
Ik ben gisteren op de sportschool op de weegschaal gaan staan en schrok er wel weer van
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Hopelijk is het vanaf 15 aug mooi weer
Wat goed stylegirl....
jaaa vanaf 15 aug deal
Gast- Gast
Nee, het mag nu ook al mooi weer zijn! Niet wachten tot 15 augustus , ik wil 13 augustus ook mooi weer, want dan ben ik jarig!
Tiana- Ratel
Oké, dan mooi weer vanaf 12 augustus! En dan minstens tot begin september, want 27 augustus wil ik in de tuin zitten met de verjaardagsvisite voor A.
Gast- Gast
Ohh maar vanaf 13 aug is mij ook oke !! Ik heb vanaf 11 aug al vakantie !!!!!! YEHHHHH nog even de vrijdag erbij kunnen smokkelen
Gast- Gast
Deal want dan heb ik mijn hele vakantie mooi weer en daar teken ik wel voor hahahaAlex schreef:Oké, dan mooi weer vanaf 12 augustus! En dan minstens tot begin september, want 27 augustus wil ik in de tuin zitten met de verjaardagsvisite voor A.
Gast- Gast
Goed gedaan Stuiterbal
Tiana- Ratel
Stuiterbal schreef:Deal want dan heb ik mijn hele vakantie mooi weer en daar teken ik wel voor hahahaAlex schreef:Oké, dan mooi weer vanaf 12 augustus! En dan minstens tot begin september, want 27 augustus wil ik in de tuin zitten met de verjaardagsvisite voor A.
Als je wil/zin hebt/tijd hebt/etc. mag je trouwens ook wel komen op A.'s verjaardag!! Kunnen we even kijken of S. en A. elkaar zien zitten
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Deal want dan heb ik mijn hele vakantie mooi weer en daar teken ik wel voor hahahaAlex schreef:Oké, dan mooi weer vanaf 12 augustus! En dan minstens tot begin september, want 27 augustus wil ik in de tuin zitten met de verjaardagsvisite voor A.
+1 whaha
Gast- Gast
Alex schreef:Stuiterbal schreef:Deal want dan heb ik mijn hele vakantie mooi weer en daar teken ik wel voor hahahaAlex schreef:Oké, dan mooi weer vanaf 12 augustus! En dan minstens tot begin september, want 27 augustus wil ik in de tuin zitten met de verjaardagsvisite voor A.
Als je wil/zin hebt/tijd hebt/etc. mag je trouwens ook wel komen op A.'s verjaardag!! Kunnen we even kijken of S. en A. elkaar zien zitten
Ohhh wat Lief !!!! Ik zou heel graag willen komen alleen mijn nichtje is ook de 27e jarig hahahaha. Dus ik ben die dag al aan het feesten. Wat jammer. Maar we moeten gewoon weer een datum prikken. Misschien samen met Storm en M ook. Kunnen we naar een speeltuin met de kids gaan ofzo. Lijkt me wel erg leuk !
Gast- Gast
Ooh ja, als je nichtje ook jarig is dan moet je natuurlijk gewoon naar haar toe! Wel jammer! We moeten dan inderdaad maar een datum prikken, met Storm en M. erbij is zeker heel leuk! Kunnen we kijken wie A. het leukste vindt van de boys
Gast- Gast
Alex schreef:Ooh ja, als je nichtje ook jarig is dan moet je natuurlijk gewoon naar haar toe! Wel jammer! We moeten dan inderdaad maar een datum prikken, met Storm en M. erbij is zeker heel leuk! Kunnen we kijken wie A. het leukste vindt van de boys
Uhhh S natuurlijk geen twijfel over mogelijk
Gast- Gast
Goedemorgen!
Heb echt zo slecht geslapen.. zit nu moe op het werk..
Heb echt zo slecht geslapen.. zit nu moe op het werk..
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Hoe heten de boys eigenlijk ? Want de namen moeten ook wel bij elkaar "klinken", anders wordt het sowieso al niets .
Tiana- Ratel
Stuiterbal schreef:Alex schreef:Ooh ja, als je nichtje ook jarig is dan moet je natuurlijk gewoon naar haar toe! Wel jammer! We moeten dan inderdaad maar een datum prikken, met Storm en M. erbij is zeker heel leuk! Kunnen we kijken wie A. het leukste vindt van de boys
Uhhh S natuurlijk geen twijfel over mogelijk
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Hoe heten de boys eigenlijk ? Want de namen moeten ook wel bij elkaar "klinken", anders wordt het sowieso al niets .
Die van Stuit heet S. en die van Storm heet M.
Laatst aangepast door Alex op vr 5 aug 2011 - 21:25; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat een leuke namen! Passen beide wel bij A. toch?
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Oke, ze klinken allebei wel goed
A & S
A & M
Zitten in een boom
te K U S S E N
Of zijn ze daar nog te klein voor ?
A & S