chips over de datum
+10
SuperGrover
Angela_1986
Minx
Beachgirl
Rush
Raindrop
Sjaantje
Jerry
Suus
ShallY
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: chips over de datum
In principe kan chips niet schimmelen, maar als een zak open is, dan kan er vocht bij gekomen zijn, beestjes in gekropen, noem maar op.Jerry schreef:SuperGrover schreef:Een dichte zak chips kan eigenlijk niet beschimmelen.Sabgirl schreef:
Oh, en ik zou gewoon even proeven of de chips nog smaakt. Lijkt me niet dat zoiets snel beschimmeld, hooguit de smaak iets achteruit.
Een open zak volgens mij ook niet zo snel...
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Rush schreef:Slof is hier een normaal woord.
Hier ook....
Ik weet nog dat mijn vriend dat woord gebruikte tijdens een pauze op stage in het Tilburgse ziekenhuis. Ze zaten hem daar ook raar aan te kijken toen hij 'slof' zei...
Gast- Gast
in overijssel gebruiken wij ook slof hoor!! hier in NH kenne ze het niet, hier zeggen ze dan zoiets van bol of zo
en ik zou de chips niet meer eten, nu ben ik ook echt een tutje wat dat betreft gooi alles wat over datum is weg
en ik zou de chips niet meer eten, nu ben ik ook echt een tutje wat dat betreft gooi alles wat over datum is weg
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Ik eet zelf wel dingen die over datum zijn (zelfs nu tijdens mijn zwangerschap, maar let met verse producten wel ietsje meer op), maar zou het toch niet op een feestje aan mensen voorzetten.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Als ze nog knapperig zijn en niet te oudbakken (dat woord gebruik ik dus haha, ik kom uit ZH) dan zou ik ze zeker opeten. Ik zou ze denk ik niet voorschotelen op een verjaardag maar gewoon zelf opeten.
Hier in Drenthe zeggen ze ook slof, ik ben het zelfs al gaan overnemen sinds m'n verhuizing
Hier in Drenthe zeggen ze ook slof, ik ben het zelfs al gaan overnemen sinds m'n verhuizing
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: