Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alleen zwemmen met je baby

+6
Koetjeboe
Printje
snoezel
ekjir@M
Filoria
Mamsie
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Alleen zwemmen met je baby - Pagina 2 Empty Re: Alleen zwemmen met je baby

Bericht  Printje wo 3 aug 2011 - 7:51

Ik denk het wel, zal wel 'standaard' bij centerparcs zijn toch? Maar het scheelt gewoon veel dat je dus zelf je handen echt vrij hebt om jezelf om te kleden.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen zwemmen met je baby - Pagina 2 Empty Re: Alleen zwemmen met je baby

Bericht  ProudMom wo 3 aug 2011 - 8:35

HeartBeat schreef:

Ontopic: Ik ga altijd op de fiets naar het zwembad, ga naar een kleeedhokje met een verschoonplank, zet joey daar op, kleed me aan terwijl ik er naast sta, dan kleed ik hem om! En klaaaarr! Wink
En als we weggaan precies hetzelfde, maar kleed ik eerst hem aan, zet 'm op die "plank" en kleed mezelf aan!
Ja het is best een gedoe maar dat mag de pret niet drukken!

Zo deed ik dat ook!
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen zwemmen met je baby - Pagina 2 Empty Re: Alleen zwemmen met je baby

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 21:16

@ Printje: Foei bij de concurent gaan zwemmen ;-), Ik heb nog wel een kortingskaart liggen voor het V.ennenbos voor je als je wil (7 euro p.p. zwemmen voor de hele dag en R. is natuurlijk gratis).

Thanks voor jullie reacties. T, is ook eigenlijk veel te groot voor de maxi cosi en gebruik de MC alleen nog voor het zwembad. Ik ga niet graag in de gezamelijke omkleedruimte (waar overigens wel een box staat). Maar ik denk dat ik voortaan mijn bikini alvast aantrek en dan eerst T. omkleed, en daarna mezelf. Een handige tas meenemen waar ik alles zo n kan gooien en in het kluisje kan zetten. Ik ga het komende week eens uit proberen. Helaas hebben ze hier geen 'zwembad' buggies.

Met mijn hand en arm gaat het ondertussen steeds een beetje beter, ik heb niet meer continue pijn. Dus het gaat de goeie kant op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen zwemmen met je baby - Pagina 2 Empty Re: Alleen zwemmen met je baby

Bericht  Printje wo 3 aug 2011 - 21:28

hahahaha zomersproetjes en ik zei nog tegen M. idd dat ik dacht dat jouw man daar werkte, ik wist het niet meer precies. Die kortingskaart lijkt me wel fijn, dus als ik hem zoou mogen hebben van je heel graag.

Beterschap met je arm!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen zwemmen met je baby - Pagina 2 Empty Re: Alleen zwemmen met je baby

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum