Tip! Leegverkoop babyzaak Spijkenisse
+4
Lejow
M@niek
Limburg85
Annie24
8 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Tip! Leegverkoop babyzaak Spijkenisse
Hahha nu breng je me aan het twijfelen idd. Maar ze vertelde dat ze 10 juli pas haar laatste menstruatie gehad heeft, dat is nog ongeveer 3 weken geleden toch? Als je dan idd die 2 weken erbij telt zou ze op 5 weken zitten of klopt het nu helemaal niet meer wat ik zeg?? Ik vind die telling altijd zo vaag ook. Ik dacht toendertijd zelf dat ik al langer zwanger was en bleek uiteindelijk dus ook zo vroeg getest te hebben terwijl ik voor mijn gevoel pas erg laat testte..
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Sorry...!! Ving hem nogal aanvallend op kennelijk hehe
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef: Sorry...!! Ving hem nogal aanvallend op kennelijk hehe
hahha geeft niets joh was alleen echt totaal niet zo bedoeld. Zoals ik net ook nog schreef ik raak door die 2 weken 'cadeau' iedere keer in de war hahaha
Printje- Lady Post-a-lot
Ik snap der geen snars meer van nu whaha!
Heb op de ticker site mijn gegevens ingevuld, en dit kwam er uit!!
Hoe lang ben ik nou in hemelsnaam zwanger dan haha
Heb op de ticker site mijn gegevens ingevuld, en dit kwam er uit!!
Hoe lang ben ik nou in hemelsnaam zwanger dan haha
Lejow- Lady Post-a-lot
whahahaha ik maak de twijfels alleen maar groter..als je je laatste menstruatiedag hebt ingevuld dan zal je ticker toch kloppen denk ik?? hahaha dan zitten die 2 weken daar al bij denk ik.
sorry voor de verwarring...
sorry voor de verwarring...
Printje- Lady Post-a-lot
Toch maares snel de VK bellen whaha
(net weer een test gedaan, deze was noooog duidelijker dan die van maandag haha)
(net weer een test gedaan, deze was noooog duidelijker dan die van maandag haha)
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Toch maares snel de VK bellen whaha
Haha heb je de Kruidvat leeggekocht? Hoeveel testen heb je nu gedaan?
Gast- Gast
Haha, hoeveel heb je er nu al gedaan? Ik heb me deze laatste keer weten te beperken tot een stuk of vijf, goed he?
Dit is een makkelijke om te bepalen hoelang je zwanger bent: neem het aantal dagen dat je overtijd bent. Tel daar vier weken bij: da's je zwangerschapsduur. Volgens mij ben je dus gewoon al verder dan je ticker aangeeft .
Dit is een makkelijke om te bepalen hoelang je zwanger bent: neem het aantal dagen dat je overtijd bent. Tel daar vier weken bij: da's je zwangerschapsduur. Volgens mij ben je dus gewoon al verder dan je ticker aangeeft .
Gast- Gast
Lejow schreef:Toch maares snel de VK bellen whaha
hahahaha Lejow toch.. toen ik bij de huisarts kwam vertelde ik dat ik 4 testen gedaan had. Ze moest lachen en zei weet je hoeveel bloemen je daarvoor had kunnen kopen hahaha.
Printje- Lady Post-a-lot
Twellie schreef:Haha, hoeveel heb je er nu al gedaan? Ik heb me deze laatste keer weten te beperken tot een stuk of vijf, goed he?
Maar als ze met een cyclus van 26 dagen morgen haar NOD zou hebben, denk ik wel dat haar ticker klopt (voor zover mogelijk in elk geval zonder echo). Als het goed is houdt die ticker ook rekening met onregelmatige cyclus, of kortere cyclus.
Gast- Gast
Lejow je ticker klopt gewoon hoor Wanneer heb je je eerste echo?
Gast- Gast
Lejow schreef:Twellie schreef:@ Lejow: Even geheel off-topic: ik zie nu dat je 3 weken en 3 dagen zwanger bent, klopt je ticker wel? En zo ja, wat heb jij voor een megagevoelige zwangerschapstest opgescharreld dat die al zo'n beetje voor de bevruchting een tweede streep aangaf ?
Ja, hij klopt echt haha, 10juli was de eerste dag van mijn laatste menstruatie, dus zit vandaag op dag 25! En zou morgen mijn NOD hebben. Maar werd maandag wakker en voelde: ik moet NU testen.. En zo geschiedde hahaha en nu zijn we 2 positieve kruidvattesten en een positieve clear blue digital verder!!!
Ik las het ook van die dag overtijd maar hier zegt Lejow dit dus als je daar vanuit gaat klopt de ticker wel.
Gast- Gast
Waarom staat er nu ineens gast bij de TO? Hazeltje waar ben je !!
Gast- Gast
Dames.. Ff serieus whahahaha
Ik ga morgen of vrijdag de vk bellen en hoop dan voor mijn verjaardag (begin sept) de eerste echo te hebben.. De praktijk die mij aantrekt doet in de 8e/9e week al een echo bij de intake!
Ik ga morgen of vrijdag de vk bellen en hoop dan voor mijn verjaardag (begin sept) de eerste echo te hebben.. De praktijk die mij aantrekt doet in de 8e/9e week al een echo bij de intake!
Lejow- Lady Post-a-lot
En Hazel.. Waar ben je?
Lejow- Lady Post-a-lot
Oh ja en ik ben trouwens groot aandeel houder van de kruidvat whaha (dit was test 4!)
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik stond binnen 5 min weer buiten, wat een drukte Ik kon nergens bij, om naar boven te gaan moest ik met de buggy tussen de lange rijen die bij de kassa's stonden door. Dat werd hem dus niet, dus ik ben maar weer weggegaan.
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
_Jet schreef:Ik stond binnen 5 min weer buiten, wat een drukte Ik kon nergens bij, om naar boven te gaan moest ik met de buggy tussen de lange rijen die bij de kassa's stonden door. Dat werd hem dus niet, dus ik ben maar weer weggegaan.
Zo erg??!
Ik ga NU haha ben benieuwd!
Gast- Gast
Whaaaa wat een chaos!!!
Wij waren er rond 10.45u, en er was bijna niks meer.
Alleen maar heel veel mensen, hele lage rijen, maar bijna geen spullen haha!
Echt bizar! Dus ook wij niks gekocht, wel veel lol gehad om het hele gebeuren
Wij waren er rond 10.45u, en er was bijna niks meer.
Alleen maar heel veel mensen, hele lage rijen, maar bijna geen spullen haha!
Echt bizar! Dus ook wij niks gekocht, wel veel lol gehad om het hele gebeuren
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Ik was er rond half 4 ongeveer! Was niet enorm druk ofzo, maar het meeste was dan ook al weg.
Aanwinst: een paar slofjes, een silly billy schortje, een beaba bordje, badspeeltje, opstapje en een houten kleine "poppenkastje"!
Aanwinst: een paar slofjes, een silly billy schortje, een beaba bordje, badspeeltje, opstapje en een houten kleine "poppenkastje"!
Gast- Gast
HeartBeat schreef:Ik was er rond half 4 ongeveer! Was niet enorm druk ofzo, maar het meeste was dan ook al weg.
Dan had ik dus beter later kunnen gaan Aangezien ik toch niks nodig had. Dan had ik tenminste wel rond kunnen kijken.
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke grote babyzaak midden van het land?
» Jongetje vermist uit Spijkenisse
» Dames gezocht in Spijkenisse e.o.
» Jongetje vermist uit Spijkenisse
» Dames gezocht in Spijkenisse e.o.
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: