Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een streep.. (oud topic hoor, zie post op pag 13)

+89
Sanne
ekiaam87
*Lookie*
Linnie1985
Lindsya
Shy
JD
banjer49
Lady4
Dora
GeKKiE
PiP
Creabea_28
Chelle
Fiebje
SuperGrover
_Lacey_
Flower_L
Zininzon
Tiara
L!ND@
Sjaantje
Juul
Aggi
Snoes
studiebol
Spring
_Blush_
Tania
Bimbam
joyce0606
Caramba
Bloem86
Phileine
mauwmauw
Earane
Didi
nina
liesje
Hutselfuts
Parisienne
Annemie
Flip Fluitketel
SarahKey
TGR
chipa
Smaragdje
CCC
LindaK
Papillio
Shisha
Silver
Inge
Muppetje
_Jet
Coco
Océane
Ambivalence
red rose
Laced
Rush
MissD
moepie
juffie001
sharky
Rumble
Clapperdie
Happydobby
smooch
Sjonno
Lotus_
Penny Blossom
kletskousje
miss22
jill
pindaatje
Fearie
Paper Crown
Ugly Betty
bolus26
Liadan
Gizmo
Floor
Jelin
Koffieleut
Amber-
Bruintje Beer
kwak
Lejow
93 plaatsers

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Ga naar beneden

Een streep.. (oud topic hoor, zie post op pag 13) - Pagina 8 Empty Re: Een streep.. (oud topic hoor, zie post op pag 13)

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 9:33

Wow dit had ik even helemaal gemist, gefeliciteerd !!!!!!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Een streep.. (oud topic hoor, zie post op pag 13) - Pagina 8 Empty Re: Een streep.. (oud topic hoor, zie post op pag 13)

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 10:15

cheers Gefeliciteerd!!! Superleuk!!!

Gast
Gast

Bericht  banjer49 ma 1 aug 2011 - 10:29

gefeliciteerd geniet er lekker van!!!
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  JD ma 1 aug 2011 - 10:36

Zo ben je een dagje niet op t forum...en zo is Lejow zwanger!!! cheers

Van harte gefeliciteerd, superleuk voor jullie!!!!
Geniet van de voorpret!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Shy wo 3 aug 2011 - 16:55

Lejow Gefeliciteerd en vriend/man natuurlijk ook! Very Happy
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lindsya wo 3 aug 2011 - 20:03

Gefeliciteerd, geniet ervan.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Linnie1985 wo 3 aug 2011 - 21:47

Gefeliciteerd!!! Very Happy

Mijn beste vriendin kwam zaterdag met hetzelfde nieuws zij is al 3 maanden zwanger en was al meer dan een jaar bezig smile
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  *Lookie* wo 3 aug 2011 - 22:21

Ja hoor, duidelijk. Gefeliciteerd!!!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  ekiaam87 do 4 aug 2011 - 3:38

Na een smsje, kan ik je nu ook op het forum feliciteren smile
Gefeliciteerd meis!!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lejow do 4 aug 2011 - 3:40

cheers cheers

Vind het maar vaag dat ik vandaag niet ongesteld geworden ben whaha, heb de hele dag zo iets van Question Question ... nee.. toch niet hahaha Very Happy

Buiten het feit dat ik echt werkelijk de energie van een garnaal heb, voel ik me prima!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 3:50

Gefeliciteerd!!

Jij bleef naar je test kijken, dat had ik met mijn trouwjurk :-)

Leuk!

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 31 jul 2012 - 20:37

NEEE ik ben niet nog een keer zwanger
JAAA dit topic is een jaar oud!!

Maar vandaag is het een jaar geleden dat ik positief testte..
Best een raar gevoel en word er gewoon een beetje sentimenteel van. Vorig jaar kon ik het maar niet geloven, kon het niet bevatten en was als de dood dat ik bij de eerste echo uitgelachen zou worden want 'weet niet wat u hier komt doen, maar u bent niet zwanger hoor?!?!?!'.
De eerste gedachte die door mijn hoofd schoot was: OH GOD, nu moet ik BEVALLEN!!

En dan nu een jaar later.. Onze Tuttie is over de 6 maanden, en wat is er in dit afgelopen jaar alweer allemaal gebeurd. Ik heb net geen 6 maanden mogen weten dat ik zwanger was. Ben bijna mijn moeder en stiefvader verloren, en dan de heftige start van B.
En nu, kan ik eindelijk weer zeggen dat het goed met me gaat. Kan het steeds beter een plekje geven en kan nu echt met de volle overtuiging zeggen dat ik van haar hou en van haar geniet.
Het foto boek en de filmpjes van het ziekenhuis kan ik nog even niet bekijken, maar ook die tijd komt.
B doet het ontzettend goed, en met mijn moeder en haar man gaat het naar omstandigheden ook redelijk.
Ze maakt in ieder geval haar eerste kleinkind mee en dat had ik vlak na B's geboorte niet meer durven hopen!

Straks gaan we naar het ziekenhuis, want vandaag krijgt B haar eerste groentehapje. Dit doen we onder begeleiding van de logopediste, want in het begin dronk ze haar flessen fout en hebben we veel begeleiding van haar gekregen, dus ook dit doen we even onder haar hoede.
Weer een stap naar een grote Tuttie!!

*zo en dan nu gaan genieten van het mooie weer, net als vorig jaar is het een prachtige dag*
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sanne di 31 jul 2012 - 20:50

Jeej, ik las te snel, dacht even een flashback te hebben, een streep voor Lejow?! Maar precies een jaar geleden dus, toen kon je niet vermoeden wat je het afgelopen jaar hebt meegemaakt. Gelukkig doet B. het zo goed en kunnen je moeder en haar vriend nog van haar genieten. Maar vooral voor jou en R. een dikke pluim dat jullie je zo goed door deze tijd hebben heen geslagen, toppers zijn jullie!

Veel plezier vandaag hij het eerste hapje. fotoverslag volgt?

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  _Lana_ di 31 jul 2012 - 21:37

Ah meid, ik krijg helemaal kippevel van je verhaal!! Wat heb je dat mooi geschreven en wat fijn dat je het inmiddels beter een plekje kunt geven en zo van je kleine tuttebollie geniet. Je hebt een prachtig tuttebollie en je mag heel trots op haar zijn! En natuurlijk ook vooral op jezelf!
En heel veel plezier vanmiddag, alhoewel, verwacht er niet teveel van ;-). Maar het is toch weer een nieuwe fase.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  LDJ di 31 jul 2012 - 21:39

Wat gaat de tijd toch hard he?!
In een jaar heb je heel wat meegemaakt Lejow.
Jullie mogen trots op jezelf zijn met wat jullie allemaal bereikt hebben met jullie mooie meisje.
Super dat ze het zo goed doet!!
Succes vanmiddag.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Gast di 31 jul 2012 - 23:01

Lieve Lejow, ik ben trots op jou!
Je hebt zoveel meegemaakt in zo'n korte tijd... Maar meid, je doet het zo goed!

Je bent zo positief en kleine B. is een droppie I love you

Succes vandaag Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 31 jul 2012 - 23:06

Had je daar geen apart topic voor kunnen openen, dacht heel even iets anders Wink

Maar respect voor kleine B! Ze is een kanjer en een vechtertje. Ontzettend knap helemaal de situatie.

Geniet van je zonnig dagje samen met B en manlief!

Gast
Gast

Bericht  Happy wo 1 aug 2012 - 0:36

wat kan er in een jaar veel gebeuren.. mooi geschreven. geniet van jullie mooie dochter!

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Lejow wo 1 aug 2012 - 0:39

Wat lief youandi, dank je wel.

Dank jullie allemaal trouwens, doet me goed! hug

Ja, ik bedenk me dat wel eens, hoe zal het er over een jaar vanaf nu allemaal uit zien, wat zou er gebeurd zijn.
En het is maar goed dat je dat niet weet, dat heb ik het afgelopen jaar wel gemerkt, pfff!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jezzie wo 1 aug 2012 - 3:40

Wat fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat. Het is ook niet niks wat je allemaal hebt meegemaakt!
Hoe was het is het ziekenhuis? Vond B. haar eerste hapje lekker?
Blijf lekker genieten van jullie meisje!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Lejow wo 1 aug 2012 - 12:07

Foto staat in het voorjaar mama topic :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: