Regenachtig festival: What to wear?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Regenachtig festival: What to wear?
Ik heb allemaal ontzettend leuke zomerjurkjes, ik had al helemaal bedacht wat ik aan zou trekken naar het festival waar ik al weken naar uitkijk, maar nu blijkt dat het die dag gaat regenen. De jurkjes die ik heb zijn niet bepaald goed te combineren met een jas of vestje en onder een transparante regenponcho komen ze denk ik ook niet zo goed tot hun recht, dus alle hulp is welkom: wat dragen jullie in zo'n geval?
Geluk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11
Re: Regenachtig festival: What to wear?
Een poncho die niet doorschijnt, dan zie je niet wat je eronder draagt
Gast- Gast
Een broek (chino) met laarzen of sneakers, leuk topje erop en een vestje/jasje erover.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Maar waar en wanneer is het? Want het weer de komende dagen wordt toch redelijk goed..?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:Maar waar en wanneer is het? Want het weer de komende dagen wordt toch redelijk goed..?
Ja, dat vroeg ik me ook al af... Beter festivalweer kun je niet hebben dan nu!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Het wordt warmer, maar het blijft regenachtig voor zover ik heb kunnen zien...
Ik heb van die hippe regenlaarzen met bloemetjes voor dergelijke aangelegenheden, staat super leuk onder een zomerjurkje. Niets vervelender dan natte voeten, want die worden echt niet meer droog op zo'n dag! Ik kies meestal voor een jurkje/rokje met een legging, omdat dat sneller droogt dan een jeans. Dat een vestje of jasje niet echt matcht, maak ik me eerlijk gezegd niet zo druk over. Een jeansjasje of basic colbertje staat altijd wel toch? En zo'n poncho staat wat dat betreft helemaal nergens bij of je moet kijken voor een hippere regenjas of cape. Is emestal wel wat duurder, maar misschien wel een investering waard?
Ik heb van die hippe regenlaarzen met bloemetjes voor dergelijke aangelegenheden, staat super leuk onder een zomerjurkje. Niets vervelender dan natte voeten, want die worden echt niet meer droog op zo'n dag! Ik kies meestal voor een jurkje/rokje met een legging, omdat dat sneller droogt dan een jeans. Dat een vestje of jasje niet echt matcht, maak ik me eerlijk gezegd niet zo druk over. Een jeansjasje of basic colbertje staat altijd wel toch? En zo'n poncho staat wat dat betreft helemaal nergens bij of je moet kijken voor een hippere regenjas of cape. Is emestal wel wat duurder, maar misschien wel een investering waard?
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Een korte (spijker) broek, opgetrokken sokken/legging, regenlaarzen, een topje, vest en (regen)jas. Werk met laagjes en neem een tas mee zodat je de spullen die je uittrekt als het stopt met regenen/warm wordt ergens in kunt stoppen!
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: