Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Regenachtig festival: What to wear?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Regenachtig festival: What to wear?  Empty Regenachtig festival: What to wear?

Bericht  Geluk zo 31 jul 2011 - 10:54

Ik heb allemaal ontzettend leuke zomerjurkjes, ik had al helemaal bedacht wat ik aan zou trekken naar het festival waar ik al weken naar uitkijk, maar nu blijkt dat het die dag gaat regenen. De jurkjes die ik heb zijn niet bepaald goed te combineren met een jas of vestje en onder een transparante regenponcho komen ze denk ik ook niet zo goed tot hun recht, dus alle hulp is welkom: wat dragen jullie in zo'n geval?

Geluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Regenachtig festival: What to wear?  Empty Re: Regenachtig festival: What to wear?

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 10:56

Een poncho die niet doorschijnt, dan zie je niet wat je eronder draagt Very Happy

Gast
Gast

Regenachtig festival: What to wear?  Empty Re: Regenachtig festival: What to wear?

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 11:46

Naar welk festival ga je heen?

Gast
Gast

Bericht  Toet zo 31 jul 2011 - 11:46

Een broek (chino) met laarzen of sneakers, leuk topje erop en een vestje/jasje erover.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Toet zo 31 jul 2011 - 11:47

Maar waar en wanneer is het? Want het weer de komende dagen wordt toch redelijk goed..?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Jeanette zo 31 jul 2011 - 21:28

toetje_ schreef:Maar waar en wanneer is het? Want het weer de komende dagen wordt toch redelijk goed..?

Ja, dat vroeg ik me ook al af... Beter festivalweer kun je niet hebben dan nu!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Niekske zo 31 jul 2011 - 23:21

Het wordt warmer, maar het blijft regenachtig voor zover ik heb kunnen zien...

Ik heb van die hippe regenlaarzen met bloemetjes voor dergelijke aangelegenheden, staat super leuk onder een zomerjurkje. Niets vervelender dan natte voeten, want die worden echt niet meer droog op zo'n dag! Ik kies meestal voor een jurkje/rokje met een legging, omdat dat sneller droogt dan een jeans. Dat een vestje of jasje niet echt matcht, maak ik me eerlijk gezegd niet zo druk over. Een jeansjasje of basic colbertje staat altijd wel toch? En zo'n poncho staat wat dat betreft helemaal nergens bij smile of je moet kijken voor een hippere regenjas of cape. Is emestal wel wat duurder, maar misschien wel een investering waard?
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  TNMN ma 1 aug 2011 - 0:24

Een korte (spijker) broek, opgetrokken sokken/legging, regenlaarzen, een topje, vest en (regen)jas. Werk met laagjes en neem een tas mee zodat je de spullen die je uittrekt als het stopt met regenen/warm wordt ergens in kunt stoppen!

Regenachtig festival: What to wear?  Festival+style
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: