Dagcafé
+18
Kabouter
Marin
Geluk
Toet
M_as
Admin
Lejow
Suus
Zininzon
Merai
Leine
Tiana
Champagne
Lotus
Burn
Zwoesj
Sjaantje
Rush
22 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Zwoesj schreef:Maar de 20e Zusje?
Ja zeker als het overdag al is kan ik misschien gewoon daar mee gaan en nog met de trein terug . Waar is dat overdag? Want ik denk niet dat ik dan mee ga naar Nijmegen... Utrecht kan ik nog kijken wat er dan mogelijk is. Dus hou me maar op de hoogte.
Gast- Gast
Zusje schreef:Zwoesj schreef:Maar de 20e Zusje?
Ja zeker als het overdag al is kan ik misschien gewoon daar mee gaan en nog met de trein terug . Waar is dat overdag? Want ik denk niet dat ik dan mee ga naar Nijmegen... Utrecht kan ik nog kijken wat er dan mogelijk is. Dus hou me maar op de hoogte.
Dat is in Arnhem. Mocht je willen, dan mag je ook nog wel hier blijven slapen hoor, wel zo makkelijk.
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
val dood met je hoofd op de punt van de tafel ofzo. Jij zou nog geen druppel drank met één ander delen.Reva schreef:Sommige mensen kan je gewoon niét op de borrel vragen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:val dood met je hoofd op de punt van de tafel ofzo. Jij zou nog geen druppel drank met één ander delen.Reva schreef:Sommige mensen kan je gewoon niét op de borrel vragen.
WAARSCHUWING, WAARSCHUWING, WAARSCHUWING.
Gast- Gast
Dat is wel lief ja maar ik weet niet of ik wel gelijk zo'n heel weekend weg wil hebben daaraan haha. De twee weekenden ervoor ben ik namelijk ook al best druk. Dus dan ben ik liever die zondag lekker thuis.
Gast- Gast
Jah, wel zo makkelijkZwoesj schreef:Zusje schreef:Zwoesj schreef:Maar de 20e Zusje?
Dat is in Arnhem. Mocht je willen, dan mag je ook nog wel hier blijven slapen hoor, wel zo makkelijk.
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:val dood met je hoofd op de punt van de tafel ofzo. Jij zou nog geen druppel drank met één ander delen.Reva schreef:Sommige mensen kan je gewoon niét op de borrel vragen.
Gast- Gast
Storm schreef:Hoe komt het?Alex schreef:Oké, I'm lost.
Loos alarm! Redder Reva was in de buurt.
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:val dood met je hoofd op de punt van de tafel ofzo. Jij zou nog geen druppel drank met één ander delen.Reva schreef:Sommige mensen kan je gewoon niét op de borrel vragen.
Nou, vind het maar grappig. Ik praat niet meer tegen Smikkell en als ik het per ongeluk wel doe, dan edit ik met een *.
Gast- Gast
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Jah, wel zo makkelijkZwoesj schreef:Zusje schreef:Zwoesj schreef:Maar de 20e Zusje?
Jaaaaaaaaaaa iedereen wil met mij naar bed. Mannen, vrouwen het boeit allemaal niet.
Nee, serieus; Niemand wil met mij naar bed! Grrrrrr....
Gast- Gast
Smikkell schreef:Jah, wel zo makkelijkZwoesj schreef:Zusje schreef:Zwoesj schreef:Maar de 20e Zusje?
Ja als we toch gaan dansen, he Smik
Kijk maar, maar 's avonds is het wel het leukst. Gooi ik je desnoods om 9 uur 's ochtends al op de trein
Zwoesj- Ratel
Nou okee 10 uur dan
Zwoesj- Ratel
Hee Zwoesj, moet je nu niet Smikkell tot de orde roepen? Of heb je er nu twee aan de verkeerde kant staan?
Gast- Gast
Deze gozer is pas humor
Lejow- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Hee Zwoesj, moet je nu niet Smikkell tot de orde roepen? Of heb je er nu twee aan de verkeerde kant staan?
Waarom moet ik haar tot de orde roepen?
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Reva schreef:Hee Zwoesj, moet je nu niet Smikkell tot de orde roepen? Of heb je er nu twee aan de verkeerde kant staan?
Omdat ze niet lief doet en doorgaat. Dat mag toch niet.. Of aan deze kant wel?
Gast- Gast
Reva schreef:Zwoesj schreef:Reva schreef:Hee Zwoesj, moet je nu niet Smikkell tot de orde roepen? Of heb je er nu twee aan de verkeerde kant staan?
Omdat ze niet lief doet en doorgaat. Dat mag toch niet.. Of aan deze kant wel?
Ik zie nu eerlijk gezegd niet waarom ze niet lief doet. Maar als jij dat wel vindt, ga vooral je gang.
Zwoesj- Ratel
Smikkell schreef:val dood met je hoofd op de punt van de tafel ofzo. Jij zou nog geen druppel drank met één ander delen.Reva schreef:Sommige mensen kan je gewoon niét op de borrel vragen.
Smikkell schreef:Rotmens.
Sorry, Smikkell. Ik had het niet als complimenten opgevat. Maar na de post van Zwoesj wil ik mijn mening graag herzien.
Gast- Gast
Als dat grappig bedoelt is, vreet ik mn schoen op..
Of heb ik gewoon geen humor?!?!
Of heb ik gewoon geen humor?!?!
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: