Dagcafé
+18
Kabouter
Marin
Geluk
Toet
M_as
Admin
Lejow
Suus
Zininzon
Merai
Leine
Tiana
Champagne
Lotus
Burn
Zwoesj
Sjaantje
Rush
22 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Maura schreef:De smurfen zijn toch Nederlands? Sinds ze het voorstukje van de film laten zien, ben ik van mening dat de Amerikanen onze smurfen hebben gejat. Zeker weten doe ik het echter niet. Iemand die mij het kan vertellen?
Uit Belgie
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
De doorbraak van de figuurtjes was echter de Amerikaanse tekenfilmreeks "De Smurfen" door Hanna-Barbera, die van 1981 tot 1990 werd gemaakt en een internationaal succes werd.
Dus toch niet helemaal gejat, maar juist voor een doorbraak gezorgd
Zwoesj- Ratel
KLAARR!
Ohh lekker gevoel dit! Druk weekend achter de rug. 3 taarten en de vrijgezellenworkshop, maar nu net de laatste 2 taartjes afgemaakt. Een biljarttafel taart en een met knalkleuren, glitters en bloemen!
Foto's volgen!
De smurfen zijn cool, woensdag ga ik naar de bioscoop en die dag gaat hij ook in premiere, dus als hij dan al draait in de bios waar wij heen gaan, gaan we naar de smurfen
Ohh lekker gevoel dit! Druk weekend achter de rug. 3 taarten en de vrijgezellenworkshop, maar nu net de laatste 2 taartjes afgemaakt. Een biljarttafel taart en een met knalkleuren, glitters en bloemen!
Foto's volgen!
De smurfen zijn cool, woensdag ga ik naar de bioscoop en die dag gaat hij ook in premiere, dus als hij dan al draait in de bios waar wij heen gaan, gaan we naar de smurfen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Zwoesj schreef:De doorbraak van de figuurtjes was echter de Amerikaanse tekenfilmreeks "De Smurfen" door Hanna-Barbera, die van 1981 tot 1990 werd gemaakt en een internationaal succes werd.
Altijd handig als een ander het werk voor mij doet. Dus niet gejat, jammer.
Shit zeg, ik moet bezig met de werkinstructies die ik mezelf heb toegezonden vanaf het werk. Maar ik heb de zin en inspiratie niet. Ik heb morgenavond nog....
Ik las trouwens ergens dat het niet zo geod met je gaat? What's wrong, meiske?
Gast- Gast
Maura schreef:Zwoesj schreef:De doorbraak van de figuurtjes was echter de Amerikaanse tekenfilmreeks "De Smurfen" door Hanna-Barbera, die van 1981 tot 1990 werd gemaakt en een internationaal succes werd.
Altijd handig als een ander het werk voor mij doet. Dus niet gejat, jammer.
Shit zeg, ik moet bezig met de werkinstructies die ik mezelf heb toegezonden vanaf het werk. Maar ik heb de zin en inspiratie niet. Ik heb morgenavond nog....
Ik las trouwens ergens dat het niet zo geod met je gaat? What's wrong, meiske?
Loop je me te bespioneren madame?
Ik ben nu ook mijn idee van de beoordeling van mn functioneren aan het invullen voor morgen. Stom is dat, ben zo slecht in zelfreflectie
Zwoesj- Ratel
Maura schreef:Lejow, kun je ook een taart maken geinspireerd door "De wraak van Jafar"?
Help me ff, das toch die griezel van Alladin?
Sowieso heb ik een foodprinter, dus kan er vanalles opkwakken, al is boetseren natuurlijk leuker
En dat is wel lastig geloof ik whaha. Welke figuren komen er in voor verder? OF wat is het verhaal?
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Maura schreef:Lejow, kun je ook een taart maken geinspireerd door "De wraak van Jafar"?
Help me ff, das toch die griezel van Alladin?
Sowieso heb ik een foodprinter, dus kan er vanalles opkwakken, al is boetseren natuurlijk leuker
En dat is wel lastig geloof ik whaha. Welke figuren komen er in voor verder? OF wat is het verhaal?
Jago. Het gaat me alleen om Jago... Dat is mijn alterego. En daarom dus de engerd... Hieronder wat plaatjes...
Gast- Gast
Oooooow die vogel!!! HIPHIPHIP!!! Daar moet je een taart van maken Lejow!
Zwoesj- Ratel
Ik wil ook naar de Smurfs
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Oh dat is die papegaai!
Boetseren is wat lastig. Ik kan hem wel puzzelen, dan krijg je hem als fondant plaatje op de taart. Ik kan er ook een printje van maken, dan is hij van eetbare inkt op eetbaar papier.
Boetseren is wat lastig. Ik kan hem wel puzzelen, dan krijg je hem als fondant plaatje op de taart. Ik kan er ook een printje van maken, dan is hij van eetbare inkt op eetbaar papier.
Lejow- Lady Post-a-lot
Ben nu ff douchen, PM anders even Maura!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik pm je binnen nu en 23 dagen. Ik kan alleen nu niets plaatsen, waardoor ik de taart ook niet zou kunnen uitbeelden. Dus ben nu met de Admin bezig om te kijken waarom ik geen videos en links mag posten.
Gast- Gast
Goedenavond dames, hoe gaat het hier?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Alex schreef:Hoi Merai!!!
Hey lieve Alex! Hoe gaat het met je?
Merai- Ratel
Merai, met mij gaat het wel redelijk. Up and down. Vanmiddag was het up, nu is het weer down. Beetje jammer wel. En hoe is het met jou?
Gast- Gast
Alex schreef:Merai, met mij gaat het wel redelijk. Up and down. Vanmiddag was het up, nu is het weer down. Beetje jammer wel. En hoe is het met jou?
Hoe komt dat? voor jou! Met mij gaat het goed, wel even wennen aan weer thuis zijn, voornamelijk het weer en het feit dat W. en ik weer minder tijd voor elkaar hebben..
Merai- Ratel
Ik weet het niet ... gisteren zat ik lekker in m'n vel, zijn er mooie foto's gemaakt (en ik vind ze zelf ook echt mooi) en vanmiddag ben ik lekker met mijn meisje naar de dierentuin geweest en vanaf het moment dat ze zonder mij van de glijbaan naar beneden schoot en ze daar een mooie buil aan over heeft gehouden is dat rotgevoel er weer. Dat ik een slechte moeder ben, dat ik niks waard ben, dat ik dik ben en lelijk. Bah. Hopelijk morgen een betere dag.
Vervelend dat jij en W. nu weer minder tijd voor elkaar hebben! Soms zou je willen dat het altijd vakantie was!
Vervelend dat jij en W. nu weer minder tijd voor elkaar hebben! Soms zou je willen dat het altijd vakantie was!
Gast- Gast
Lexie, je bent geen slechte moeder... Echt niet. Kinderen vallen, builen horen daarbij. Je kunt ze niet voor altijd beschermen.
Je bent er voor je meisje, en een betere moeder kan zij zich echt niet wensen!
Je bent er voor je meisje, en een betere moeder kan zij zich echt niet wensen!
Zwoesj- Ratel
Alex schreef:Ik weet het niet ... gisteren zat ik lekker in m'n vel, zijn er mooie foto's gemaakt (en ik vind ze zelf ook echt mooi) en vanmiddag ben ik lekker met mijn meisje naar de dierentuin geweest en vanaf het moment dat ze zonder mij van de glijbaan naar beneden schoot en ze daar een mooie buil aan over heeft gehouden is dat rotgevoel er weer. Dat ik een slechte moeder ben, dat ik niks waard ben, dat ik dik ben en lelijk. Bah. Hopelijk morgen een betere dag.
Och lieve meid toch, wat vervelend dat je je er zo rot door voelt! Ik kan me voorstellen dat je ervan schrikt maar ik hoop dat je je realiseert dat dit echt niets zegt over jouw kwaliteiten als moeder. Natuurlijk heb je nu veel aan je hoofd en zou je die energie liever in A. stoppen maar wat je nu doet komt haar juist ook ten goede: zorgen voor een gelukkige moeder. Echt waar, dat is zo belangrijk!
Merai- Ratel
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: