Dagcafé
+15
Angela_1986
Joontjuh
Lejow
Lotus
Sjaantje
Zwoesj
Lavendel
Inge
Rush
bolus26
Tiana
ExpressoB
Qiara
Jordana
Champagne
19 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Ik word ook wel benieuwd naar die van Ree.Storm schreef:Ik wil ook van van Ree
Mijn favo snackbar is verhuisd naar Friesland, de gemeneriken. Friesland, of all places...
Gast- Gast
Ik zou meeverhuizen, Maple!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Whahaha!Maple schreef:Ik word ook wel benieuwd naar die van Ree.Storm schreef:Ik wil ook van van Ree
Mijn favo snackbar is verhuisd naar Friesland, de gemeneriken. Friesland, of all places...
Mijn favo snackbar zit lekker om de hoek met de heerlijkste zelfgemaakte satesaus, echt hemels.....
Is een ambachtelijke cafetaria, de friet snijden ze ook zelf!
Gast- Gast
Heeft iemand een idee wat ik moet eten straks ???? Ben elke dag inspiratieloos...
Gast- Gast
FRIET!Stuiterbal schreef:Heeft iemand een idee wat ik moet eten straks ???? Ben elke dag inspiratieloos...
Pannekoeken?
Gast- Gast
ja en dan dagelijks 4 uur op en neer reizen naar m'n werk zekerSjaantje schreef:Ik zou meeverhuizen, Maple!
Gast- Gast
Hete bliksem?Storm schreef:FRIET!Stuiterbal schreef:Heeft iemand een idee wat ik moet eten straks ???? Ben elke dag inspiratieloos...
Pannekoeken?
Gast- Gast
Daar hebben ze ook werk.Maple schreef:ja en dan dagelijks 4 uur op en neer reizen naar m'n werk zekerSjaantje schreef:Ik zou meeverhuizen, Maple!
Gast- Gast
Hete bliksem is goor...
Mijn vriend heeft een keer iets gemaakt en daar moest ik van kokhalzen, zo vies was het. Hij had een wit keizerbroodje uitgehold en daarin een soort groentensoep gedaan met plakjes rookworst eromheen....moet bijna kokhalzen als ik eraan denk weer.
Mijn vriend heeft een keer iets gemaakt en daar moest ik van kokhalzen, zo vies was het. Hij had een wit keizerbroodje uitgehold en daarin een soort groentensoep gedaan met plakjes rookworst eromheen....moet bijna kokhalzen als ik eraan denk weer.
Gast- Gast
+1!Smikkell schreef:Daar hebben ze ook werk.Maple schreef:ja en dan dagelijks 4 uur op en neer reizen naar m'n werk zekerSjaantje schreef:Ik zou meeverhuizen, Maple!Lekker op het land.. Appels plukken (voor hete bliksem)
Meiden, ik ben er vandoor. Bedankt voor jullie lunchgezelschap, al was het maar kort
Fijne dag vandaag!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Bij van Ree zitten ze ook altijd heel druk aardappels te schillen.
Ik wil van Ree
Ik wil van Ree
Gast- Gast
Storm schreef:Hete bliksem is goor...
Klinkt idd niet bepaald apetijtelijk nee. Ik hou sowieso niet van brood in soep doepen, dus laat staan dat je je soep in je brood doet
Gast- Gast
Friet valt af aangezien ik dat al 3 dagen achter elkaar heb gehad
Ik heb ook geen zin om uitgebreid te koken.... niet dat ik dat ooit doe...
Mm ik denk dat ik me er makkelijk vanaf ga maken met een broodje gezond. Of als ik dadelijk ga eten dan heb ik straks waarschijnlijk geen honger meer....
Ik heb ook geen zin om uitgebreid te koken.... niet dat ik dat ooit doe...
Mm ik denk dat ik me er makkelijk vanaf ga maken met een broodje gezond. Of als ik dadelijk ga eten dan heb ik straks waarschijnlijk geen honger meer....
Gast- Gast
Storm schreef:Ik ookReva schreef:
Ik wil van Ree
En ik wil een A. en een PM baby..
Schot voor open doel, maar ik wil je best een baby PM-en?
Maple, trut, ga nou dochen...
Gast- Gast
HahahMaple schreef:Storm schreef:Ik ookReva schreef:
Ik wil van Ree
En ik wil een A. en een PM baby..
Schot voor open doel, maar ik wil je best een baby PM-en?
Maple, trut, ga nou dochen...
Ik moet ook echt gaan douchen nu!!
Gast- Gast
Storm schreef:Stuiterbal, wel gezond eten jij en goed voor jezelf zorgen!
Een broodje gezond is toch gezond ?????
Gast- Gast
etenbestellen.nl!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Ik ga nu aardappeltjes bakken
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135