Wat is jouw ultieme kerstfilm?
+22
blondje1313
Caro
Rebecca
SarahKey
Shisha
Merai
Flinder
Ugly Betty
JD
Jeanette
lieke89
Bliss
Oasis
mzcharlotte
Blond
*Lookie*
Sterre
Caresses
Zora
smooch
Inge
Zwerver
26 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat is jouw ultieme kerstfilm?
Niet dat het echt een kerstfilm is, maar deze werd voorgaande jaren vaak uitgezonden met kerst en is nu afgelopen week op tv geweest: The Lord of the Rings.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind scrooge helemaal geweldig. Heb heel veel verschillende versies gezien.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Sound of Music heb ik ook nog nooit gezien.smooch schreef:Marin schreef:smooch schreef:Zeker weten Sound of Music. Die kijk ik bijna elke jaar rond de feestdagen. Vindt dat zo´n leuke film.
Verder weet ik het even niet, deze kwam als eerst naar boven.
Jaaa die kijk ik ook elke kerst! Ik heb zelfs de sing-a-long- versie.
Jaa ik ook. Mijn vriend kent Sound of Music pas sinds hij met mij gaat, kan toch niet!? Ben er nog steeds verbaasd over haha
National Lampoons Christmas Vacation blijft mijn favoriet, maar dat komt meer aan de herinnering van vroeger..
heb je TSOM nog nooooooooooooooooooooit gezien?????
das een gebrek aan je opvoeding hoor haha .... dan moet je morgenavond gaan kijken hoor, an komt ie voor de 1079e keer op tv....ik ga er weer helemaal voor zitten, leuk!!!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
smooch schreef:Zeker weten Sound of Music. Die kijk ik bijna elke jaar rond de feestdagen. Vindt dat zo´n leuke film.
+1
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
[/quote]heb je TSOM nog nooooooooooooooooooooit gezien?????
das een gebrek aan je opvoeding hoor haha .... dan moet je morgenavond gaan kijken hoor, an komt ie voor de 1079e keer op tv....ik ga er weer helemaal voor zitten, leuk!!![/quote]
Morgen?! Dat hoort niet, hij hoort op 1e kerstdag!
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
The holiday, love actually en Annie. Helaas heb ik met kerst zelf echt geen tijd om te kijken (families wonen ver van elkaar vandaan dus vriend en ik zitten veel in de auto).
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Home alone 1 & 2 (vorig jaar hebben we deze gekeken na het diner bij de schoonfamilie) en love actually (misschien vrijdagavond maar eens kijken samen met mijn vriend, we hebben deze op onze eerste date ook gekeken!) dus niet echt origineel maar wel erg leuk!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Love actually blijf ik geweldig vinden. Ik denk dat ik hem al wel 10x heb gezien.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Polar express vind ik erg leuk. Home alone ook alleen al te vaak gezien.
Marin schreef:Ik hou heel erg van kerstfilms. Lekker simpel, en zo vermakelijk. Veel ken ik er nog van vroeger, zoals Home Alone. Dat is echt jeugdsentiment en kijk ik elk jaar wel weer opnieuw. Ik heb er ook best veel op dvd:
The Holiday
Home Alone 1 & 2
How the Grinch Stole Christmas (al vind ik die niet super leuk)
Santa Clause 1, 2 en 3 (2 en 3 vind ik heel leuk want daar speelt Elizabeth Mitchell in)
Mickey's Kerstfeest (dat is pas jeugdsentiment voor mij)
A Christmas Carol
Welke heb jij of vind jij leuk?
Mickey's Kerstfeest is ook voor mij jeugdsentiment, die hebben we pas op dvd gekocht en heerlijk zitten kijken...
Ik heb echt veel kerstfilms, ik denk wel 15 ofzo, vind het altijd zo heerlijk om naar te kijken! Eentje die ik vroeger altijd heel leuk vond is met Olivia Newton-John, zij is alleenstaande moeder van 2 dochters, en dan komt er een meneer (geen idee meer waarvoor) en die strand bij hun thuis...Weet alleen niet hoe de film heet.
_Donnaa schreef:Sound of Music heb ik ook nog nooit gezien.smooch schreef:Marin schreef:smooch schreef:Zeker weten Sound of Music. Die kijk ik bijna elke jaar rond de feestdagen. Vindt dat zo´n leuke film.
Jaaa die kijk ik ook elke kerst! Ik heb zelfs de sing-a-long- versie.
Jaa ik ook. Mijn vriend kent Sound of Music pas sinds hij met mij gaat, kan toch niet!? Ben er nog steeds verbaasd over haha
National Lampoons Christmas Vacation blijft mijn favoriet, maar dat komt meer aan de herinnering van vroeger..
Jaaaaaaa!! Jij noemt hem eindelijk: national lampoons!! Kan geen kerst zonder...
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Wij zijn gek op kerstfilms en hebben er een flink aantal
- Die Hard (speelt zich af met Kerst en is dus volgens mijn man een echte kerstfilm )
- Jingle all the way
- Love actually (maar die kijk ik alleen!)
- Bad Santa
- Muppets Christmas Carol
- Noddy saves christams (denk ik gratis gehad ergens, nooit gekeken )
- Polar Express
-Santa Clause 1 en 2
-Scrooged
Ik dacht dat we Elf ook hadden, maar die kan ik nergens vinden.
- Die Hard (speelt zich af met Kerst en is dus volgens mijn man een echte kerstfilm )
- Jingle all the way
- Love actually (maar die kijk ik alleen!)
- Bad Santa
- Muppets Christmas Carol
- Noddy saves christams (denk ik gratis gehad ergens, nooit gekeken )
- Polar Express
-Santa Clause 1 en 2
-Scrooged
Ik dacht dat we Elf ook hadden, maar die kan ik nergens vinden.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Sissi is en blijft bij mij op 1 staan, elk jaar komt het weer en elk jaar blijf ik het leuk vinden, hahahaa.
TSOM heb ik ook nog nooit gezien
TSOM heb ik ook nog nooit gezien
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
The nightmare before christmas, mijn ultieme favoriet. Ik snap nog steeds niet waarom die nooit uitgezonden wordt met kerst! Das echt een briljante film.
Ik weet de titel niet, maar ik heb 2 keer met kerst echt een geniale komedie gezien. Zo'n man heeft een kutdag, hij wordt ontslagen, zijn vrouw gaat vreemd, etc. Als ie in de auto zit, wordt zijn portier open getrokken door een andere man, die hem wil overvallen. Die chagieman wordt echt vet kwaad, en gooit die overvaller in de auto en scheurt weg met hem. Vervolgens gebeuren er allemaal geweldige dingen, ze overvallen samen nog een winkel, het is echt hilarisch. Iemand enig idee hoe die heet?
Ik weet de titel niet, maar ik heb 2 keer met kerst echt een geniale komedie gezien. Zo'n man heeft een kutdag, hij wordt ontslagen, zijn vrouw gaat vreemd, etc. Als ie in de auto zit, wordt zijn portier open getrokken door een andere man, die hem wil overvallen. Die chagieman wordt echt vet kwaad, en gooit die overvaller in de auto en scheurt weg met hem. Vervolgens gebeuren er allemaal geweldige dingen, ze overvallen samen nog een winkel, het is echt hilarisch. Iemand enig idee hoe die heet?
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Love actually absoluuuut(L)
mijn lievelingsfilm
heb dit jaar weinig gezien eigenlijk maar vind Annie ook altijd erg leuk om te kijken en Sound of Music
En gister Beethoven gekeken ;P
mijn lievelingsfilm
heb dit jaar weinig gezien eigenlijk maar vind Annie ook altijd erg leuk om te kijken en Sound of Music
En gister Beethoven gekeken ;P
Gast- Gast
Dat is toch elk jaar wel weer Sissi.. Traditie dat die elk jaar op de tv komt, en dan kijk ik ook elke keer weer!
me-girl- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 82
The holiday!!! Een heerlijke film met een lekkere Jude Law
Ik ben nu heel hard aan het bedenken waar Love actually ook alweer over ging.
Ik ben nu heel hard aan het bedenken waar Love actually ook alweer over ging.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw ultieme zaterdagavondsnack
» jouw ultieme schoonmaakmiddel? en dettolspray vraag
» wat is voor jou DE kerstfilm
» Wat is DE kerstfilm voor jou?
» Ultieme menu!
» jouw ultieme schoonmaakmiddel? en dettolspray vraag