Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Derek Ogilvie

+12
Sneeuwvlok
Zwoesj
Susan
Bolleke
smurfie
MissD
Sorella
luisa
Caramba
Ilargi
Rush
Possom
16 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Derek Ogilvie - Pagina 2 Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 9:44

Mijn zusje en ik zijn er ook heen geweest.

Je hoeft nauwelijks info over jezelf te geven.
als je je aanmeld via RTL voor een show staat dat er geloof ik zelfs bij, dat je niet teveel info door mag geven!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie - Pagina 2 Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Susan za 30 jul 2011 - 9:47

Ik geloof er wel in, ik zou ook best willen weten wat hij over Ezra zou kunnen vertellen. Ik zou alleen niet graag op de televisie komen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie - Pagina 2 Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 9:54

Dat heeft een vriendin van mij ook...

Niet alles wordt uitgezonden maar of je ook aan kunt geven dat je dat liever niet hebt weet ik niet.
Maar daar zou je voor kunnen mailen/bellen natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie - Pagina 2 Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Susan za 30 jul 2011 - 10:18

Het zou heel fijn zijn als dat zou kunnen, maar ik heb zo'n vermoeden dat hij dat niet doet en dat ze gewoon uitzenden wat het interessantste is voor de kijkers. Uiteindelijk werkt hij natuurlijk wel gewoon voor de televisie.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie - Pagina 2 Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 3:17

Susan, er zijn ook theatershows dus kan er niks geplakt worden.
Wat zou je willen weten over Esra?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie - Pagina 2 Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 3:29

Ik weet het niet, geloof het toch niet helemaal. Ik vind Derek ook een nare man.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie - Pagina 2 Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Zwoesj zo 31 jul 2011 - 3:35

Storm schreef:Ik weet het niet, geloof het toch niet helemaal. Ik vind Derek ook een nare man.

Nu ben ik benieuwd, waarom vind je het een nare man?
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie - Pagina 2 Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 4:35

Zwoesj schreef:
Storm schreef:Ik weet het niet, geloof het toch niet helemaal. Ik vind Derek ook een nare man.

Nu ben ik benieuwd, waarom vind je het een nare man?
Ik heb geen idee, gewoon een gevoel. Ik vind hem raar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie - Pagina 2 Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Sneeuwvlok zo 31 jul 2011 - 4:44

Ik vind het wel altijd heel raar dat hij zulk soort dingen weet, maar ik denk dat hij wel heel veel gokt hoor. Heel vaak in die shows van hem vraagt hij bijvoorbeeld: ben je gescheiden? Zegt persoon in het publiek dat dat niet het geval is. Dan blijkt dat hij een plaatje voor zich ziet van een ring die afgedaan word, tja dat kan vanalles betekenen, alleen derek probeert er het juiste verhaal bij te verzinnen. Uiteindelijk blijkt dan dat ze een ring kwijtgeraakt is ofzo.
Ik denk dat wel door zulk soort dingen het overkomt alsof het fake is. Of hij fake is of niet durf ik niet te zeggen.
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie - Pagina 2 Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 9:24

Meiden, bekijk die filmpjes eens, vooral bij de tijden die ik zei. Is de moeite waard en kost je amper tijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie - Pagina 2 Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Mamsie zo 31 jul 2011 - 10:21

Oke ik heb mij net aangemeld voor S. Wil wel is weten of hij iets zou kunnen vertellen. Met mijn kop op tv vind ik idd minder maar als alleen ik en S het zijn vind ik het niet zo erg. Ik altijd nog besluiten om het niet te doen mocht ik uitgekozen worden.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie - Pagina 2 Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Lejow zo 31 jul 2011 - 10:25

Vind ik een goede Mamsie! Ik hoop dat er wat gedaan kan worden voor je!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie - Pagina 2 Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 10:31

Goed idee Mamsie, en ook voor Susan, misschien kan je jezelf ook aanmelden, wie weet wat hij over Esra kan vertellen. Mamsie, weet jij de site waar je jezelf kan aanmelden ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie - Pagina 2 Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 10:33

Ik geloof dus wel in Derek. Zelf ga ik met M.ara 1 keer per week naar een handoplegger. Mijn moeder en mijn tante (hebben de spierziekte MS) gaan hier ook al 2 jaar naar toe. Hij 'straalt' met zijn handen, en hij haalt de negatieve energie weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie - Pagina 2 Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Mamsie zo 31 jul 2011 - 10:42

http://www.derekogilvie.com/

Ja ik had zoiets van wie weet!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie - Pagina 2 Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  JD zo 31 jul 2011 - 10:47

Wat Derek doet is zeker niet nep, en het is echt een superleuke vent.

Ik ben 1x in zn show geweest, en hij is nu al 2x bij mijn oom en tante geweest.
Ik had mijn oom en tante opgegeven na het overlijden van mijn neefje (hun zoon) en tot mijn grote verbazing werd ik gebeld door RTL.

Hij is 1x met de hele cameracrew geweest, maar helaas wilde het die keer niet lukken. Hij kreeg moeilijk contact, en kon dus eigenlijk niks doen wat ook echt "uitzending waardig" was. Volgens hem gebeurd dit hem bij 1 op de 15 readings,....

Maar hij is zo superlief, dat ie zelf aanbood nog een keer langs te willen komen, helemaal alleen, zonder camera's. niet voor tv opnamens dus, maar puur voor mijn oom en tante, omdat hij het hun zo gunde. Op 1 voorwaarde: Hij wilde boerenkool blijven eten smile

Ook de 2e keer lukte het weer niet echt; hij had wel wat beter contact, en kon wat dingetjes opnoemen, maar ook veel dingen waar wij niet wijzer uit werden. Omdat Derek het zelf ook irritant vond dat het niet lukte, komt hij binnenkort weer...

Dit doet ie geheel kosteloos, hij zit er zo 3 uur in zn vrije tijd, dat vind ik wel echt super. En verder is ie gewoon echt superleuk, aardig en heel normaal...echt een topvent.

en ja, ik geloof hem dus absoluut. Ik heb mijn oom en tante dus zelf opgegeven, en ik mocht juist géén persoonlijke gegevens doorgeven. Alle foto's van mijn neefje moesten uit de woonkamer weggehaald worden, dus daaruit blijkt (vind ik) wel dat het echt geen doorgestoken kaart is.
Ook als je naar zn show gaat hoef je geen persoonlijke gegevens door te geven....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie - Pagina 2 Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  JD zo 31 jul 2011 - 10:48

Zwoesj schreef:
Storm schreef:Ik weet het niet, geloof het toch niet helemaal. Ik vind Derek ook een nare man.

Nu ben ik benieuwd, waarom vind je het een nare man?

kan ook komen doordat hij zelf een hekel heeft aan het hele cameragebeuren en de hele poeha eromheen.
ik vind hem met camera;s aan ook kortaf en geirriteerd overkomen, zodra de camera's uitgaan is ie veel relaxter
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie - Pagina 2 Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 21:23

Mamsie, wat wil je graag weten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie - Pagina 2 Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 21:25

Marietje, komen ze wel een keer op tv je familie? Wat goed zeg dat hij tot 3x toe bij je familie wil langs gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie - Pagina 2 Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 22:09

Spetterdespat schreef:Heb het terug gekeken, maar ik kreeg de indruk dat ze niet aan het mindfucken waren. De jongens hebben een sterke telepathie met elkaar, logisch hoor je vaker over meerlingen.
Dan is het voor een buitenstaander moeilijk om er tussen te komen. Ik vond dat ze Derek niet voor de gek hielden, zeker niet.
.

Nee dat is ook niet op tv geweest smile dat was de moeder op het werk aan het vertellen dat ze dat deden maar dat is dus niet uitgezonden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie - Pagina 2 Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Pixielove ma 1 aug 2011 - 4:33

Ik geloof er heilig in.

Ik kijk regelmatig naar de shows.

Dat is geen toeval dat hij ALLE antwoorden raak heeft.

Hij vraagt juist van die hele aparte dingen zodat je zeker weet dat het niet uit een screening komt of van een vragenlijst.

Ook weet hij vaak mensen te vertellen dat een zoontje of dochter ten gevolge van een miskraam is overleden.
Veel mensen weten daar niet eens iets van af. Heel bijzonder vind ik dat.

Ik had het er met mijn vriend over dat hij misschien ook telepatisch zou zijn en ook in andere mensen hun hoofd kon kijken. Wat hij bij kindjes bv wel kan.
De informatie die hij doorkrijgt is te specifiek.

NIEMAND denkt bij het denken aan zijn/haar opa aan HOE hij van de trap was gevallen, waar zijn wond zat, hoe hij ademde etc.

Dat weet alleen degene die erbij was.

Als iemand aan een overleden persoon denkt dan denkt hij/zij echt niet aan zulke erge dingen maar juist aan de mooiere dingen.

Char.. ja die was maar wat aan het gissen. Fijn dat we die niet meer op de tv zien.

Helaas zag ik vannacht wel weer Astro TV.
Pixielove
Pixielove
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 32
Punten : 33
Registratiedatum : 01-08-11
Woonplaats : Zaandam

Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie - Pagina 2 Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  JD ma 1 aug 2011 - 10:51

Caribbeanlover schreef:Marietje, komen ze wel een keer op tv je familie? Wat goed zeg dat hij tot 3x toe bij je familie wil langs gaan.

Nee, het is uiteindelijk niet uitgezonden. Was ik stiekem wel blij om, want ze hadden mij vtv geinterviewd op straat over hun, en dat zou ook worden uitgezonden.....en als ik iets niet wil is het mezelf terugzien op tv!

Maar goed, rtl zou kijken of het "tv waardig" was, maar uiteindelijk hebben ze dus besloten het niet uit te zenden, omdat de reading gewoon nauwelijks lukte. Mijn oom en tante zijn zelf ook niet zo van die hele camera-poeha eromheen, dus die vonden t ook niet erg dat het niet werd uitgezonden.

Maar inderdaad super dat hij zoveel moeite voor ze doet, hopelijk gaat het binnenkort wel eindelijk eens lukken!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie - Pagina 2 Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 20:38

Had al begrepen dat het niet op tv was. Hopelijk helpt het. Komt hij dan naar hun toe omdat hij hier toch is? Of speciaal voor hun? Woont hij hier eigenlijk?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie - Pagina 2 Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  JD do 4 aug 2011 - 8:50

Caribbeanlover schreef:Had al begrepen dat het niet op tv was. Hopelijk helpt het. Komt hij dan naar hun toe omdat hij hier toch is? Of speciaal voor hun? Woont hij hier eigenlijk?

Hij heeft een appartement in Amsterdam, maar zijn echte huis staat op Cyprus. Daar woont ie als hij geen opnames heeft.
Hij is dus wel in NL op het moment dat hij bij ze op bezoek komt, maar rijd wel speciaal voor hun naar hun huis toe..
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie - Pagina 2 Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 3:54

Aha, dacht dat hij in Engeland woonde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Derek Ogilvie - Pagina 2 Empty Re: Derek Ogilvie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum