slokje badwater...HELP
+3
PapillonRose
TukTuk
Mizzie
7 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
slokje badwater...HELP
Hoi!
We gingen net R. in bad doen en ze kwam iets te laag waardoor ze met haar mondje onder water kwam. Helaas had ze die net open en kreeg dus wat binnen. Heb haar meteen uit het water gehaald. Ze leek zich erg te verslikken en zette een enorme keel op. In het badje zat een scheutje Johnson bath wash. Weet iemand of dit kwaad kan en of we iets moeten doen. Ze is bijna 3 weken oud en ik kan me herinneren dat de kraamverzorgster zei dat het heel gevaarlijk was ivm met haar longetjes.
Oww, wordt er helemaal verdrietig van.....
X Mizzie
We gingen net R. in bad doen en ze kwam iets te laag waardoor ze met haar mondje onder water kwam. Helaas had ze die net open en kreeg dus wat binnen. Heb haar meteen uit het water gehaald. Ze leek zich erg te verslikken en zette een enorme keel op. In het badje zat een scheutje Johnson bath wash. Weet iemand of dit kwaad kan en of we iets moeten doen. Ze is bijna 3 weken oud en ik kan me herinneren dat de kraamverzorgster zei dat het heel gevaarlijk was ivm met haar longetjes.
Oww, wordt er helemaal verdrietig van.....
X Mizzie
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Re: slokje badwater...HELP
Gewoon even voor de zekerheid de huisartsenpost bellen?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Op haar rugje kloppen en kijken of ze hoest. Een slokje water is niet zo erg.
Gast- Gast
AngelNyn schreef:Gewoon even voor de zekerheid de huisartsenpost bellen?
Nee joh.
Gast- Gast
Ik denk dat het op zich niet zoveel kwaad moet kunnen. Vrijwel ieder kindje zal weleens badwater binnenkrijgen. Gebeurt hier bijna dagelijks Hier heeft ze namelijk inmiddels door dat ze er van kan drinken Ok, goed is anders natuurlijk, maar heel veel kwaad kan het denk ik niet.
Tenzij het vocht echt in de longetjes terechtgekomen is, en daar kom je zelf niet achter. Ik zou het voor de zekerheid even in de gaten houden, mocht ze benauwd worden bijvoorbeeld zou ik de HA er even naar laten kijken/luisteren.
Tenzij het vocht echt in de longetjes terechtgekomen is, en daar kom je zelf niet achter. Ik zou het voor de zekerheid even in de gaten houden, mocht ze benauwd worden bijvoorbeeld zou ik de HA er even naar laten kijken/luisteren.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
En daarbij komt ook nog dat het water niet zomaar in de longen terecht komt, veel eerder in de maag.
Gast- Gast
Lize schreef:AngelNyn schreef:Gewoon even voor de zekerheid de huisartsenpost bellen?
Nee joh.
Nouja als de kraamverzorgster zegt dat het heel gevaarlijk kon zijn ivm dat bath wash spul, zou je dat toch even zeker willen weten?
TukTuk- Ratel
Ik zou me echt niet druk maken hoor, dat gebeurt hier bijna dagelijks
Gast- Gast
hier gebeurt het ook regelmatig. Hij drinkt er gewoon echt van..
Nu is N. natuurlijk 11 maanden, en jouw kindje 3 weken...
Maar denk dat ze huilde van de schrik, en dat er niets aan de hand is hoor!!
Nu is N. natuurlijk 11 maanden, en jouw kindje 3 weken...
Maar denk dat ze huilde van de schrik, en dat er niets aan de hand is hoor!!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
AngelNyn schreef:Lize schreef:AngelNyn schreef:Gewoon even voor de zekerheid de huisartsenpost bellen?
Nee joh.
Nouja als de kraamverzorgster zegt dat het heel gevaarlijk kon zijn ivm dat bath wash spul, zou je dat toch even zeker willen weten?
Lieverd, ik ben zelf kraamverzorgster geweest. Heeft niks met het badspul te maken, maar met het water dat evt in de longen zou kunnen komen. En die kans is ook erg klein.
Gast- Gast
Volgens mij is het vooral gevaarlijk als ze zich verslikken in badwater waar babyolie in zit, omdat babyolie niet goed mengt met het water en ze de olie niet kunnen ophoesten. Als het een product is dat speciaal bedoeld is voor in het badje van een baby dan neem ik aan dat het geen kwaad kan. Je kunt voor de zekerheid even de huisarts bellen, maar ik denk dat het niet zo erg is.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik zou wel even bellen met de huisartsenpost, zij kunnen je vast een goed advies hierover geven. Mochten zij het niet vertrouwen dan laten ze je heus wel langskomen. Heeft ze nog gehoest daarna? Verder ook even kijken of ze straks goed drinkt, als ze niet goed drinkt kan het zijn dat ze er misschien misselijk van is.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
En huilen zorgt ervoor dat evt vocht uit de longetjes komt. Ook zo na de geboorte.
Gast- Gast
PapillonRose schreef:Ik denk dat het op zich niet zoveel kwaad moet kunnen. Vrijwel ieder kindje zal weleens badwater binnenkrijgen. Gebeurt hier bijna dagelijks Hier heeft ze namelijk inmiddels door dat ze er van kan drinken Ok, goed is anders natuurlijk, maar heel veel kwaad kan het denk ik niet.
Haha dat zou zo mijn verhaal kunnen zijn
Gast- Gast
Lize schreef:AngelNyn schreef:Lize schreef:AngelNyn schreef:Gewoon even voor de zekerheid de huisartsenpost bellen?
Nee joh.
Lieverd, ik ben zelf kraamverzorgster geweest. Heeft niks met het badspul te maken, maar met het water dat evt in de longen zou kunnen komen. En die kans is ook erg klein.
Nou je hoeft op zo'n toon te reageren? Uit de post maakte ik op dat het puur ging om die wasgel ging.. Dus vandaar mijn reactie.
TukTuk- Ratel
Mizzie, ik zou je vooral niet teveel zorgen maken, meis!
Houd het gewoon voor de zekerheid even in de gaten..
Houd het gewoon voor de zekerheid even in de gaten..
Gast- Gast
AngelNyn schreef:Lize schreef:AngelNyn schreef:Lize schreef:AngelNyn schreef:Gewoon even voor de zekerheid de huisartsenpost bellen?
Nee joh.
Nou je hoeft op zo'n toon te reageren? Uit de post maakte ik op dat het puur ging om die wasgel ging.. Dus vandaar mijn reactie.
Oe, het was niet verkeerd bedoeld..
Integendeel juist.
Gast- Gast
Lize schreef:AngelNyn schreef:Lize schreef:AngelNyn schreef:Lize schreef:AngelNyn schreef:Gewoon even voor de zekerheid de huisartsenpost bellen?
Nee joh.
Integendeel juist.
Oh, ok. Het kwam een beetje kleinerend over Maar dan heb ik niks gezegd
TukTuk- Ratel
AngelNyn schreef:Lize schreef:AngelNyn schreef:Lize schreef:AngelNyn schreef:Lize schreef:AngelNyn schreef:Gewoon even voor de zekerheid de huisartsenpost bellen?
Nee joh.
Integendeel juist.
Nou zo was het echt niet bedoeld
Gast- Gast
Lize schreef:AngelNyn schreef:Lize schreef:AngelNyn schreef:Lize schreef:AngelNyn schreef:Lize schreef:AngelNyn schreef:Gewoon even voor de zekerheid de huisartsenpost bellen?
Nee joh.
Integendeel juist.
Nou zo was het echt niet bedoeld
Ok geen probleem Dat is het lastige van internet soms
TukTuk- Ratel
Ok! We houden haar even heel goed in de gaten en als ons iets opvalt, bellen we meteen de ha.
Ze heeft net haar flesje rustig leeggedronken en ligt al lekker te slapen.
Bedankt voor jullie snelle reacties!
edit: het was trouwens natusan first touch baby. Er staat helaas niets op de verpakking.
Ze heeft net haar flesje rustig leeggedronken en ligt al lekker te slapen.
Bedankt voor jullie snelle reacties!
edit: het was trouwens natusan first touch baby. Er staat helaas niets op de verpakking.
Mizzie- Fluisteraar
Was het olie of badspul? Dat staat toch wel op de verpakking?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ja, er staat heel veel op de verpakking, maar niet wat je moet doen als je het binnenkrijgt. Het is badspul.
http://natusanbaby.nl/first-touch/bad.html
http://natusanbaby.nl/first-touch/bad.html
Mizzie- Fluisteraar
Hier is het ook aan de orde vd dag dat hij iets binnenkrijgt, volgens mij kan het geen kwaad maar als je je zo'n zorgen maakt bel gewoon even de huisartsenpost joh wij kunnen alleen maar gissen en zij hebben zo een antwoord voor je. Maar mij lijkt het geen kwaad kunnen kan me niet voorstellen dat je het anders mag gebruiken voor jonge kinderen, het lijkt me iets dat wel vaker gebeurd.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: