Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vreemd telefoontje uit het buitenland

Ga naar beneden

vreemd telefoontje uit het buitenland Empty vreemd telefoontje uit het buitenland

Bericht  dyingbride di 26 jul 2011 - 9:28

Vandaag ben ik meerdere keren gebeld door een nummer uit Engeland (+44). In een reflex heb ik teruggebeld, ik dacht een vriendin uit het buitenland belt, het is tenslotte vakantieperiode. Domme ik, dit blijkt pure fraude te zijn. Als je opneemt of in ieder geval wanneer je terug belt, krijg je dus een bandje te horen. Ik hoorde namelijk eerst een geluid en toen het geluid van een overgaande telefoon. Kreeg een Nederlands sprekende man met een Afrikaans accent, begon een verhaal over een bestelling en maakte tussendoor rare geluiden, toen maar snel opgehangen. Even gaan zoeken op het internet en ja wel, zo verdienen ze geld an mensen, je belt dan eigenlijk naar een duur betaalnummer. Nu maar afwachten wat de schade is, maar het schijnt gewoon domme pech te zijn. Las ook dat mensen nachtenlang werden lastiggevallen, zit ik niet op te wachten...... Er wordt schijnbaar vanuit allerlei landen gebeld, dit is misschien bij jullie allemaal al bekend, maar diegene die het niet weten, kunnen er vanaf nu rekening mee houden. Misschien ben ik wel een spuitelf, maar ik vond het wel belangrijk om even te melden.
dyingbride
dyingbride
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 69
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: