Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan?

+9
Parisienne
loesje
Flip Fluitketel
Printje
mauwmauw
Bruintje Beer
Susan
Fearie
duckie
13 plaatsers

Ga naar beneden

hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan? Empty hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan?

Bericht  duckie di 26 jul 2011 - 8:53

ik ben op zoek naar iets om in het hoekje van de baby kamer te zetten. nu staat het badje op de standaard er nog maar die ga ik opruimen want die gebruik ik niet meer (tenminste niet om te badderen maar meer als wasmand Embarassed ). nu wil ik daar iets van een stoel of zitzak ofzo neerzetten zodat ik savonds lekker met mn dochter kan zitten om voor te lezen of als ze snachts wakker word dat ik daar even lekker met haar kan zitten om weer tot rust te komen en gewoon om even lekker bij haar te zitten.... nu ben ik een beetje aan het rondkijken maar ben er nog niet helemaal over uit hoe of wat... neig een beetje naar een knalroze zitzak eigenlijk, lijkt me heerlijk zitten en daar kan ze zelf later ook nog wat mee.

hebben jullie wat staan? ben erg benieuwd
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan? Empty Re: hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan?

Bericht  Fearie di 26 jul 2011 - 8:56

Ik heb een ikea stoel op de kamer staan, maar omdat de kleine er nog niet is weet ik dus niet of het fijn is en of ik hem daadwerkelijk zal gebruiken.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan? Empty Re: hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan?

Bericht  Susan di 26 jul 2011 - 8:56

Wij hebben dat wel, gewoon een lekkere stoel. Een zitzak zou ik zelf denk ik niet doen omdat het me niet zo makkelijk lijkt om met kind en al overeind te komen uit zo'n ding.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan? Empty Re: hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan?

Bericht  Bruintje Beer di 26 jul 2011 - 8:58

Nee, wij hebben geen stoel in de babykamer. Hebben daar geen plek voor.
Maar ik zou voor een lekker zittende stoel gaan.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan? Empty Re: hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 8:59

Mochten wij een tweede kindje krijgen wil ik een schommelstoel in de babykamer. Daar kan ik dan de baby voeden, gewoon lekker tutten als hij/zij niet wil slapen ... Dat lijkt me echt heerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan? Empty Re: hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan?

Bericht  mauwmauw di 26 jul 2011 - 9:05

Alex schreef:Mochten wij een tweede kindje krijgen wil ik een schommelstoel in de babykamer. Daar kan ik dan de baby voeden, gewoon lekker tutten als hij/zij niet wil slapen ... Dat lijkt me echt heerlijk!
mijn vriend zei een tijd geleden,dat hij altijd voor zich zag om dan met een kindje in een schommel stoel te zitten,helaas hadden en hebben wij er geen plek voor,maar mocht er ooit een 2e komen dan wil ik wel een schommel stoel neerzetten.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan? Empty Re: hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan?

Bericht  Printje di 26 jul 2011 - 9:21

Mijn plan was een schommelstoel maar die heb ik nu nog niet Embarassed ik had mijn zinnen op een schommelstoel gezet die ik eigenlijk te duur vond en zodoende nu NOG geen stoel...misshcien bij een tweede;)
ik wil nu een leuk stoeltje voor hem kopen, hij heeft trouwens wel een Tijgetje stoel maar ik wil meer zo;n makkelijk stoeltje hebben voor hem.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan? Empty Re: hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan?

Bericht  Flip Fluitketel di 26 jul 2011 - 9:30

Nee, hier hebben we geen ruimte voor. Babykamer is het kleinste kamertje. Maar vindt het altijd wel een lief en leuk gezicht.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan? Empty Re: hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 9:55

Ik heb een blauwe zitzak waar we samen altijd een verhaaltje op lezen en hij klimt er graag op en af Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan? Empty Re: hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan?

Bericht  Susan di 26 jul 2011 - 9:56

Ik wilde ook graag een schommelstoel, maar dan wel zo'n ouderwetse en die kon ik nergens vinden. Heb toen wel een schommelstoel bij Ikea gezien, maar die vond ik niet handig.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan? Empty Re: hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan?

Bericht  loesje di 26 jul 2011 - 18:39

wij hebben een ouderwetse schommelstoel op de babykamer staan
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan? Empty Re: hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan?

Bericht  Parisienne di 26 jul 2011 - 19:01

Helaas.. wij hebben een veel te kleine babykamer om er ook nog maar iets bij te zetten. Had het wel graag gewild.. een schommelstoel of een heerlijke 'lounge stoel' lijkt me erg leuk! Wie weet, als we ooit voor een tweede gaan en verhuisd zijn.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan? Empty Re: hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 19:04

Alex schreef:Mochten wij een tweede kindje krijgen wil ik een schommelstoel in de babykamer. Daar kan ik dan de baby voeden, gewoon lekker tutten als hij/zij niet wil slapen ... Dat lijkt me echt heerlijk!

+1 ik wil zoo graag een schommelstoel Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan? Empty Re: hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan?

Bericht  Mikki di 26 jul 2011 - 19:12

Een schommelstoel lijkt me heerlijk! Wij hebben er nu gewoon een makkelijke stoel staan, die je ook in ligstand kan zetten.

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan? Empty Re: hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan?

Bericht  duckie di 26 jul 2011 - 19:52

HeartBeat schreef:Ik heb een blauwe zitzak waar we samen altijd een verhaaltje op lezen en hij klimt er graag op en af Wink

kom je daar makkelijk uit samen met je kindje?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan? Empty Re: hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 19:57

Wij hebben een zelf gemaakte schommelstoel op de babykamer staan. Ik had een schommelstoel gezien van 270,- maar die vonden we te duur. We hebben 'm toen gekocht, mijn man heeft alle delen op karton over getrokken, de stoel weer terug gebracht en de stoel zelf gemaakt nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan? Empty Re: hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan?

Bericht  Mel di 26 jul 2011 - 20:21

Dromertje schreef:Wij hebben een zelf gemaakte schommelstoel op de babykamer staan. Ik had een schommelstoel gezien van 270,- maar die vonden we te duur. We hebben 'm toen gekocht, mijn man heeft alle delen op karton over getrokken, de stoel weer terug gebracht en de stoel zelf gemaakt nerd

Haha, dat is een goed idee!! Very Happy
Mel
Mel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 146
Punten : 158
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan? Empty Re: hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan?

Bericht  holaagirl wo 27 jul 2011 - 6:52

Mel schreef:
Dromertje schreef:Wij hebben een zelf gemaakte schommelstoel op de babykamer staan. Ik had een schommelstoel gezien van 270,- maar die vonden we te duur. We hebben 'm toen gekocht, mijn man heeft alle delen op karton over getrokken, de stoel weer terug gebracht en de stoel zelf gemaakt nerd

Haha, dat is een goed idee!! Very Happy

Whahahaha dat is grappig! Nog nooit gehoord, maar wel slim! hahaha!

Maareh ontopic: wij hebben een hele oudewetse schommelstoel op marktplaats gekocht ( met die krulpoten) en gepimpt!
Heel handig om lekker te voeden etc.
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan? Empty Re: hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan?

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 6:53

Dromertje schreef:Wij hebben een zelf gemaakte schommelstoel op de babykamer staan. Ik had een schommelstoel gezien van 270,- maar die vonden we te duur. We hebben 'm toen gekocht, mijn man heeft alle delen op karton over getrokken, de stoel weer terug gebracht en de stoel zelf gemaakt nerd

Haha hilarisch! Very Happy Jullie hebben nog groot gelijk ook! 270 euro is niet niks!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan? Empty Re: hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan?

Bericht  Liadan wo 27 jul 2011 - 7:12

Wij hebben een ouderwetse schommelstoel in de babykamer staan, maar ik gebruik 'm nooit. Om in te voeden vind ik niet handig want de leuningen zijn te hoog om dan normaal te kunnen zitten. Ons zoontje slaapt ook nog op onze slaapkamer dus dan vind ik het ook handiger om hem gewoon in ons bed te voeden.
Maar misschien ga ik 'm ooit nog gebruiken om in voor te lezen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan? Empty Re: hebben jullie iets van een stoel oid op de babykamer staan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum