Dagcafé
+19
Bimbam
Lotus
Cheesegirl
Beachgirl
Raindrop
Toet
Qiara
Sjaantje
Angela_1986
Zwoesj
Tiana
Lejow
Burn
Kabouter
silly-one
ExpressoB
Suus
Rush
TNMN
23 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Wéér die ijsberg geraakt....Storm schreef:O God, nu gebeurt 't ...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ahwww de deuren dicht.. kunnen die werklui nergens meer heen..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Sjaantje schreef:Wéér die ijsberg geraakt....Storm schreef:O God, nu gebeurt 't ...
haha stom he, dacht ook mischien nu eens niet maar helaas
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Sjaantje schreef:Wéér die ijsberg geraakt....Storm schreef:O God, nu gebeurt 't ...
Je zou toch zeggen.. dat na 14 jaar ze wel weten dat ze die berg voorbij moeten varen?
Lejow- Lady Post-a-lot
Snap je niet he, je zou denken dat ze het inmiddels wel doorhebben dat ie daar zit. Mannen... ZuchtSjaantje schreef:Wéér die ijsberg geraakt....Storm schreef:O God, nu gebeurt 't ...
Gast- Gast
Hahaha ja inderdaad!Lejow schreef:Sjaantje schreef:Wéér die ijsberg geraakt....Storm schreef:O God, nu gebeurt 't ...
Je zou toch zeggen.. dat na 14 jaar ze wel weten dat ze die berg voorbij moeten varen?
Better luck next time...
Whahahah, ik had vanavond een vriendin aan de telefoon en zij ging ook Titanic kijken. Toen zei ik dat ik hem al zo vaak gezien had en dat ie vanavond waarschijnlijk toch wéér tegen die ijsberg zou varen. Heb ik weer gelijk
Gast- Gast
Storm schreef:Godver, schoonzusje belt minstens 3 keer per dag....word er ziek van.
Vragen of 3x per week niet genoeg is ;-)
Bad karma hahaha!Alex schreef:Whahahah, ik had vanavond een vriendin aan de telefoon en zij ging ook Titanic kijken. Toen zei ik dat ik hem al zo vaak gezien had en dat ie vanavond waarschijnlijk toch wéér tegen die ijsberg zou varen. Heb ik weer gelijk
Nee, in de film.ProudMama schreef:Ratten? Toch niet weer in je bank?Storm schreef:Bah, ratten!
In mijn bank zaten muizen, geen ratten
Gast- Gast
Had een goede weddenschap afgesloten johAAlex schreef:Whahahah, ik had vanavond een vriendin aan de telefoon en zij ging ook Titanic kijken. Toen zei ik dat ik hem al zo vaak gezien had en dat ie vanavond waarschijnlijk toch wéér tegen die ijsberg zou varen. Heb ik weer gelijk
Gast- Gast
ProudMama schreef:Had een goede weddenschap afgesloten johAAlex schreef:Whahahah, ik had vanavond een vriendin aan de telefoon en zij ging ook Titanic kijken. Toen zei ik dat ik hem al zo vaak gezien had en dat ie vanavond waarschijnlijk toch wéér tegen die ijsberg zou varen. Heb ik weer gelijk
Ja, stom dat ik dat dan weer niet heb gedaan ...
Gast- Gast
ik vind de film van rtl8 wel interessant hoor
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Weet je dat ik Titanic nou serieus nog nooit helemaal gezien heb. Meestal val ik halverwege in slaap en mis ik het einde, dus... Vandaag geen Titanic gekeken, wilde gewoon lekker ontspannen bankhangen en slapen in mijn bedje zometeen.
Dames ik ga mijn laptop uitzetten, misschien ben ik er nog straks nog vanaf mijn tel!
Bijna morgen!! Nog maar 11 uur
Lejow- Lady Post-a-lot
Storm schreef:AUW!
weer je teen?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Lejow schreef:Dames ik ga mijn laptop uitzetten, misschien ben ik er nog straks nog vanaf mijn tel!
Die auto moet wel heel speciaal zijn Lejow... In goud verhuld ;-)
Nee, de echtgenoot van Rose sloeg haar vol op haar gezicht.ExpressoB schreef:Storm schreef:AUW!
weer je teen?
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: