Damn, wat is het toch koud! :(
+10
patjuhhh
Raindrop
Susan
Tania
Jezzie
minoessepoes
Caramba
Lejow
Rapunzel
Beachgirl
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Damn, wat is het toch koud! :(
Ik ben ook al een paar keer onder een warme douche gaan staan, ook lekker :-)
Gast- Gast
Paar keer? Hoeveel dan? Lekker ja, maar niet voor je portomonnee
Gast- Gast
Natuurlijk niet een paar keer per dag, maar gewoon een paar keer toen ik het koud had :-)
Gast- Gast
Ik vind het ijskoud hier! Maarja ik ben ook gisteren terug gekomen van vakantie. De overgang van 35 naar 15-20 graden is toch wel érg groot! Ga vanmiddag maar even onder de zonnebank.
Gast- Gast
Ik heb een vestje aangetrokken zo koud heb ik het. Stiekem toch blij dat we het zonnetje gaan opzoeken.
Gast- Gast
Hier in huis is het 18 graden. Best koud als je de hele dag stil achter een computer zit. Maar ik weiger de verwarming aan te doen midden in de zomer, dus heb me nu gewoon maar extra dik aangekleed en hou m'n handen af en toe onder de warme kraan om m'n vingers weer op te warmen.
Gast- Gast
Ik heb het nu niet koud hoor. Raam is open en de achterdeur ook. :-)
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Vergeet-me-nietje schreef:Hier in huis is het 18 graden. Best koud als je de hele dag stil achter een computer zit. Maar ik weiger de verwarming aan te doen midden in de zomer, dus heb me nu gewoon maar extra dik aangekleed en hou m'n handen af en toe onder de warme kraan om m'n vingers weer op te warmen.
Ik vind het ook zonde om de verwarming aan te zetten midden in de zomer dus dan maar wat warmer kleden.
Gast- Gast
Ik heb vanochtend heerlijk in de zon in een hemdje met een dun vest er over paardgereden. Het is echt lekker nu!! Zo mag het wel blijven (Al is het nu weer wat bewolkter aan het worden )
Gast- Gast
Hier nog geen zon gezien helaas!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Het is hier echt heerlijk weer! Al verschillende mensen in korte broek voorbij zien komen.
Volgens weeronline is het hier 21 graden, maar het voelt wel warmer, moet ik zeggen.
Volgens weeronline is het hier 21 graden, maar het voelt wel warmer, moet ik zeggen.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: