Meeting Utrecht, 24 september! inmiddels ander topic geopend
+31
mzcharlotte
Supertalentje
Tania
Merai
Snoes
ekiaam87
Sweety
luenca
CCC
Prosecco
Raindrop
SparklingEyes
Tullow
Antibes
Sjaantje
Inge
Zwerver
Jeanette
Suus
Toet
Atelier Madame
Chocolate Cookie
Oasis
Jordana
Burn
Filoria
Lejow
Kabouter
Zwoesj
Ambivalence
SuperGrover
35 plaatsers
Pagina 12 van 13
Pagina 12 van 13 • 1, 2, 3 ... , 11, 12, 13
Re: Meeting Utrecht, 24 september! inmiddels ander topic geopend
Schuin tegenover de Janskerk
Gast- Gast
Oke ik bekijk nog even hoe en wat. Maar weet nog niet of het allemaal gaat lukken hier.
Gast- Gast
Zijn er niet toevallig acties met treinkaartjes?
Gast- Gast
Ik weet nog steeds niet of ik meega, aangezien ik nog steeds niets weet over mijn operaties (grrrrrrrrrrrrr)
Maar als ik wél mee ga, zou ik het eigenlijk sowieso wel fijn vinden als er iemand met mij mee kan aangezien zo'n stadscentrum niet altijd goed te doen is met een rolstoel en dan heb ik iig hulp vanaf de auto naar de ontmoetingsplek, mocht dat nodig zijn.
Ik zou mensen op kunnen pikken in Cuijk of Nijmegen (CS of station Dukenburg). Iemand interesse? (onder voorbehoud van het ziekenhuis natuurlijk)?
Maar als ik wél mee ga, zou ik het eigenlijk sowieso wel fijn vinden als er iemand met mij mee kan aangezien zo'n stadscentrum niet altijd goed te doen is met een rolstoel en dan heb ik iig hulp vanaf de auto naar de ontmoetingsplek, mocht dat nodig zijn.
Ik zou mensen op kunnen pikken in Cuijk of Nijmegen (CS of station Dukenburg). Iemand interesse? (onder voorbehoud van het ziekenhuis natuurlijk)?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik moet even kijken hoe ik er dan financieel voor sta
Gast- Gast
Maura schreef:Zijn er niet toevallig acties met treinkaartjes?
Ja volgens mij wel, maar dan nog id het 14 euro voor een kaartje (heb ik ergens gezien weet alleen niet van en tot wanneer geldig en war ik het zag...handig) plus die 17,50 als ik het goed zeg voor het eten....en tja dan heb je nog geen drinken. en als je het geld eigenlijk net wel net niet hebt is het toch lastig. DUs ik moet ook ff kijken.
Gast- Gast
AH heeft/had een actie. Ik dacht dat die al afgelopen was, maar afgelopen weekend werden ze nog verkocht. 14 euro voor de hele dag onbeperkt reizen tot in oktober.Maura schreef:Zijn er niet toevallig acties met treinkaartjes?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik had me onder voorbehoud opgegeven om eventueel mee te gaan eten, maar ga het toch niet doen.
Ik vind het geen probleem om een stuk te reizen, maar een retourtje Utrecht kost me toch wel iets te veel.
Ik vind het geen probleem om een stuk te reizen, maar een retourtje Utrecht kost me toch wel iets te veel.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
girli schreef:AH heeft/had een actie. Ik dacht dat die al afgelopen was, maar afgelopen weekend werden ze nog verkocht. 14 euro voor de hele dag onbeperkt reizen tot in oktober.Maura schreef:Zijn er niet toevallig acties met treinkaartjes?
jaaaaa daar zag ik de nu weet ik het weer!
Gast- Gast
Theedoosje schreef:girli schreef:AH heeft/had een actie. Ik dacht dat die al afgelopen was, maar afgelopen weekend werden ze nog verkocht. 14 euro voor de hele dag onbeperkt reizen tot in oktober.Maura schreef:Zijn er niet toevallig acties met treinkaartjes?
jaaaaa daar zag ik de nu weet ik het weer!
Kruitvat had ik ook via google gelezen. Dus ik ga binnenkort, zegt binnen deze vakantie, op zoek. Want voor mij is de hele trip, bij elkaar, ook 100 euro en als het goedkoper kan, dan hoor je mij geen nee zeggen.
Gast- Gast
Wat moet ik me voorstellen bij die City-experience? Steengrillen wil ik sowieso wel mee, al ga ik natuurlijk niet echt steengrillen
Gast- Gast
Bij de AH waar ik ga hadden ze ze niet meer.
En hoe is die Kruidvat-actie? Hoeveel euro? En ook retour?
En hoe is die Kruidvat-actie? Hoeveel euro? En ook retour?
Snoes- Lady Post-a-lot
14 euro actie. En ik heb op de datum gekeken van waar "de vraag" vandaan kwam, en die was van gisteren. Ik ga het allemaal even goed in de gaten houden. Want het is natuurlijk een leuk bedrag om voor te reizen.
Gast- Gast
Nouja, ik wil eigenlijk eerst ook wel weten of TD/Storm gaan. Dan hoef ik sowieso ook al niet alleen zo'n eind te reizen en ken ik ook al iemand .
Maar goed, voor nu laat ik mezelf dan gewoon onder 'voorbehoud' staan.
Maar goed, voor nu laat ik mezelf dan gewoon onder 'voorbehoud' staan.
Snoes- Lady Post-a-lot
Ja ik kan het echt nu nog niet zeggen helaas. Snoes hoe wil je anders reizen?
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Wat moet ik me voorstellen bij die City-experience? Steengrillen wil ik sowieso wel mee, al ga ik natuurlijk niet echt steengrillen
Plannen zijn gewijzigd. Zie pagina 18 en dan post van Jordana.
Onderstaand is een beschrijving die ik even los van het internet heb geplukt.
Een City GPS tocht geeft je een originele, nieuwe kijk op een stad. Dus geen standaard stadstocht. In plaats van simpelweg een route te volgen, ga je nu juist zelf de route ontdekken met je team. Gelukkig krijg je hulp van bovenaf: een GPS navigatiesysteem leidt jouw team langs allerlei leuke bezienswaardigheden. En die zijn weer gekoppeld aan een serie foto’s en een lijst omschrijvingen met verschillende wetenswaardigheden. Maar welke omschrijving past bij welke foto? Aan jou en je team om dat te ontdekken.
Gast- Gast
Ik weet het nog niet zo goed allemaal. Wij zijn nl aan het sparen voor een 'nieuwe' auto en deze maand is echt heel erg duur geweest voor ons, dus willen we volgende maand wat extra sparen.Theedoosje schreef:Ja ik kan het echt nu nog niet zeggen helaas. Snoes hoe wil je anders reizen?
Ik weet dus ook nog niet echt of ik er wel het geld voor ga hebben. Nouja, ik heb wel geld, maar ik wil ook heel graag sparen en ik heb al verschillende uitjes gepland in september/oktober ook.
Snoes- Lady Post-a-lot
Maura schreef:Sunprincess schreef:Wat moet ik me voorstellen bij die City-experience? Steengrillen wil ik sowieso wel mee, al ga ik natuurlijk niet echt steengrillen
Een City GPS tocht geeft je een originele, nieuwe kijk op een stad. Dus geen standaard stadstocht. In plaats van simpelweg een route te volgen, ga je nu juist zelf de route ontdekken met je team. Gelukkig krijg je hulp van bovenaf: een GPS navigatiesysteem leidt jouw team langs allerlei leuke bezienswaardigheden. En die zijn weer gekoppeld aan een serie foto’s en een lijst omschrijvingen met verschillende wetenswaardigheden. Maar welke omschrijving past bij welke foto? Aan jou en je team om dat te ontdekken.
Oke, eten dus sowieso En wat zijn de kosten van de city-experience? Klinkt op zich wel leuk. Vanaf hoe laat? Sorry ik heb geen zin om helemaal door te spitten......
Gast- Gast
Oh leuk nieuwe auto en ja snap het. Hier moet ik ook nog eens kijken of het lukt.
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Maura schreef:Sunprincess schreef:Wat moet ik me voorstellen bij die City-experience? Steengrillen wil ik sowieso wel mee, al ga ik natuurlijk niet echt steengrillen
Oke, eten dus sowieso En wat zijn de kosten van de city-experience? Klinkt op zich wel leuk. Vanaf hoe laat? Sorry ik heb geen zin om helemaal door te spitten......
De experience per groepje kost dan 25 euro, daar komt dan eventueel nog 10 euro op voor de huur van een geschikte mobiele telefoon, dus in het meest gunstige geval (bij groepjes van 8 ) kost het maar 4,40 per persoon
Dat duurt dan 3 uur. |Dus ik geloof tegen 13.00 experience doen en dan tegen half 6 of eerder eten.
Td: Ik zou hem dan bij jaarbeursgarage parkeren. Is ongeveer 10 minuten lopen..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Ja dacht al dat het een ple zou worden waar je moet betalen Denk dat ALS ik al kom het met de trein zal zijn met een kortingskaartje.
Gast- Gast
Sorry TD, Ben helaas niet zo bekend in utrecht. Want anders zou ik hem daar zelf ook neerzetten
Zou het wel leuk vinden als Td, storm en snoes komen
Zou het wel leuk vinden als Td, storm en snoes komen
Jordana- Ratel
haha dank je Jordana ik zou het ook leuk vinden, maar de financieen willen niet altijd mee doen met wat ik wil
Gast- Gast
Nee ik weet het Mag het stiekem wel hopen he En tuurlijk houd ik er rekening mee dat het een nee wordt
Jordana- Ratel
Pagina 12 van 13 • 1, 2, 3 ... , 11, 12, 13
Soortgelijke onderwerpen
» De Grote Meeting-Poll -> inschrijving geopend!
» Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26!
» Meeting omgeving Utrecht?
» En nog maar eentje (een stelling).nav ander topic
» Het zoek een nieuwe avatar voor een ander topic!
» Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26!
» Meeting omgeving Utrecht?
» En nog maar eentje (een stelling).nav ander topic
» Het zoek een nieuwe avatar voor een ander topic!
Pagina 12 van 13
Permissies van dit forum: