Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik zoek bepaalde laarzen --> het waren dus Kiboots!!

+13
Bliss
Coco
Limburg85
Annie24
Julia
TGR
loura
Kabouter
ProudMom
Sterre
Tiana
Paper Crown
Atelier Madame
17 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Ik zoek bepaalde laarzen --> het waren dus Kiboots!!  - Pagina 3 Empty Re: Ik zoek bepaalde laarzen --> het waren dus Kiboots!!

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 7:57

Hier wil ik wel eens een kijkje nemen Very Happy

Ik zoek bepaalde laarzen --> het waren dus Kiboots!!  - Pagina 3 0_0_0_0_446_332_csupload_5138569

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek bepaalde laarzen --> het waren dus Kiboots!!  - Pagina 3 Empty Re: Ik zoek bepaalde laarzen --> het waren dus Kiboots!!

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 7:58

Zooo, zeker Punk'd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek bepaalde laarzen --> het waren dus Kiboots!!  - Pagina 3 Empty Re: Ik zoek bepaalde laarzen --> het waren dus Kiboots!!

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 10:45

Annie24 schreef:Mamavan2; ideetje...jij hebt 2 paar, ik 0 en we hebben allebei 37 angel

lol!

:P :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek bepaalde laarzen --> het waren dus Kiboots!!  - Pagina 3 Empty Re: Ik zoek bepaalde laarzen --> het waren dus Kiboots!!

Bericht  Bliss vr 29 jul 2011 - 12:25

Hmm, had hier nog nooit van gehoord en mijn eerste indruk was: lelijk! Maar nu ik er wat meer bekeken heb, vind ik ze eigenlijk toch best leuk smile Het is alleen niet echt wat voor mij, matcht totaal niet met mijn garderobe. Maar misschien verander ik nog een keer van gedachte Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek bepaalde laarzen --> het waren dus Kiboots!!  - Pagina 3 Empty Re: Ik zoek bepaalde laarzen --> het waren dus Kiboots!!

Bericht  Sterre vr 29 jul 2011 - 21:51

Ik heb ze gisteren gespot in een net nieuw geopend winkeltje in Utrecht aan de Steenweg, Loft! De echte kiboots. Ik vond ze mooi, maar voor de kwaliteit toch wat prijzig. Winkeltje is twee dagen open, dus nu stonden er nog wel een aantal maar ze gingen wel hard.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek bepaalde laarzen --> het waren dus Kiboots!!  - Pagina 3 Empty Re: Ik zoek bepaalde laarzen --> het waren dus Kiboots!!

Bericht  loura za 30 jul 2011 - 3:23

Ik was net bij de sale van kelim boots in een eet cafe in Adam. Mennnn druk?! Je kreeg een lootje en als je aan de buurt was dan riepen ze het om. Ik heb in totaal 2 en een half uur gewacht. Ik ben ondertussen wel boodschappen en alles gaan doen maar toch... Omdat ik pas om 14:45 aan de beurt was waren alle leuke modelletjes al weg in mijn maat helaas. Het was wel goede kwaliteit! En er zaten hele leuke tussen helaas dus niet voor mij. Dus als iemand de Kiboots te duur vind kan je met een gerust hard ook bij Kelim bestellen smile Ik ga denk ik volgende maand voor de echte. Ik heb nu een leer jasje gekocht ipv schoenen Very Happy
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek bepaalde laarzen --> het waren dus Kiboots!!  - Pagina 3 Empty Re: Ik zoek bepaalde laarzen --> het waren dus Kiboots!!

Bericht  Ooh La La! za 30 jul 2011 - 3:58

loura schreef:Ik was net bij de sale van kelim boots in een eet cafe in Adam. Mennnn druk?! Je kreeg een lootje en als je aan de buurt was dan riepen ze het om. Ik heb in totaal 2 en een half uur gewacht. Ik ben ondertussen wel boodschappen en alles gaan doen maar toch... Omdat ik pas om 14:45 aan de beurt was waren alle leuke modelletjes al weg in mijn maat helaas. Het was wel goede kwaliteit! En er zaten hele leuke tussen helaas dus niet voor mij. Dus als iemand de Kiboots te duur vind kan je met een gerust hard ook bij Kelim bestellen smile Ik ga denk ik volgende maand voor de echte. Ik heb nu een leer jasje gekocht ipv schoenen Very Happy

Ik was er ook Very Happy
Helaas ook heeeel lang moeten wachten en ook geen leuke printjes meer in mijn maat Sad

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek bepaalde laarzen --> het waren dus Kiboots!!  - Pagina 3 Empty Re: Ik zoek bepaalde laarzen --> het waren dus Kiboots!!

Bericht  loura za 30 jul 2011 - 5:34

Nate84 schreef:
loura schreef:Ik was net bij de sale van kelim boots in een eet cafe in Adam. Mennnn druk?! Je kreeg een lootje en als je aan de buurt was dan riepen ze het om. Ik heb in totaal 2 en een half uur gewacht. Ik ben ondertussen wel boodschappen en alles gaan doen maar toch... Omdat ik pas om 14:45 aan de beurt was waren alle leuke modelletjes al weg in mijn maat helaas. Het was wel goede kwaliteit! En er zaten hele leuke tussen helaas dus niet voor mij. Dus als iemand de Kiboots te duur vind kan je met een gerust hard ook bij Kelim bestellen smile Ik ga denk ik volgende maand voor de echte. Ik heb nu een leer jasje gekocht ipv schoenen Very Happy

Ik was er ook Very Happy
Helaas ook heeeel lang moeten wachten en ook geen leuke printjes meer in mijn maat Sad

ow wat grappig! Hoe laat was je er? Zonde he zo lang wachten en dan geen schoenen Sad
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek bepaalde laarzen --> het waren dus Kiboots!!  - Pagina 3 Empty Re: Ik zoek bepaalde laarzen --> het waren dus Kiboots!!

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 4:22

Heeft iemand ervaring met de wannabe kiboots van Le Ballon?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek bepaalde laarzen --> het waren dus Kiboots!!  - Pagina 3 Empty Re: Ik zoek bepaalde laarzen --> het waren dus Kiboots!!

Bericht  Arwyn wo 31 aug 2011 - 6:11

Die van Mamavan2 vind ik leuk!
Het past niet zo goed bij mij denk ik, maar vind dit toch een leukere trend dan Uggs, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek bepaalde laarzen --> het waren dus Kiboots!!  - Pagina 3 Empty Re: Ik zoek bepaalde laarzen --> het waren dus Kiboots!!

Bericht  Coco wo 31 aug 2011 - 8:07

M1918 schreef:Heeft iemand ervaring met de wannabe kiboots van Le Ballon?

Daar ben ik ook benieuwd naar, bij de kiboots zit er in mijn maat steeds niets tussen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek bepaalde laarzen --> het waren dus Kiboots!!  - Pagina 3 Empty Re: Ik zoek bepaalde laarzen --> het waren dus Kiboots!!

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 12:38

Dit is een trend die ik toch maar even aan me voorbij laat gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek bepaalde laarzen --> het waren dus Kiboots!!  - Pagina 3 Empty Re: Ik zoek bepaalde laarzen --> het waren dus Kiboots!!

Bericht  Jeanette do 1 sep 2011 - 1:40

Ik vind ze leeeuuuuk!! Helaas kom ik genoeg wannabe versies tegen die dan net niet geweldig zitten.. Sad
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek bepaalde laarzen --> het waren dus Kiboots!!  - Pagina 3 Empty Re: Ik zoek bepaalde laarzen --> het waren dus Kiboots!!

Bericht  Annie24 do 1 sep 2011 - 6:21

Nois schreef:
M1918 schreef:Heeft iemand ervaring met de wannabe kiboots van Le Ballon?

Daar ben ik ook benieuwd naar, bij de kiboots zit er in mijn maat steeds niets tussen.

Bedoel je die van SPM? Zo ja...die staan nu voor mijn neus. Had eerst maat 37 besteld, maar ik heb een hoge wreef en daar kwam ik niet in. Toen maat 38 besteld, maar die zijn weer te groot en ga ik dus terugsturen. Heb hier trouwens wel een paar staan waarvan de zool al half los is, dus of het nou echt een goede kwaliteit is of dat ik gewoon pech heb weet ik niet...
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek bepaalde laarzen --> het waren dus Kiboots!!  - Pagina 3 Empty Re: Ik zoek bepaalde laarzen --> het waren dus Kiboots!!

Bericht  Leine vr 2 sep 2011 - 23:04

Ik vind ze leuk! Maar ik heb helaas maar geld voor 1 paar laarzen deze winter. Dus, hoe combineren jullie ze? Het liefst met foto's/plaatjes natuurlijk.. Wink
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek bepaalde laarzen --> het waren dus Kiboots!!  - Pagina 3 Empty Re: Ik zoek bepaalde laarzen --> het waren dus Kiboots!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum