Uitnodigingen verjaardag
+6
holaagirl
Nana
Parisienne
Burn
PapillonRose
Tiana
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Uitnodigingen verjaardag
Ik wil dit jaar voor M. zijn verjaardag uitnodigingen gaan versturen, dit heb ik voirg jaar niet gedaan maar het lijkt me nu wel leuk om te doen.
Weet iemand een leuke site/winkel waar ik uitnodigingen kan maken voor niet al te veel geld?
Weet iemand een leuke site/winkel waar ik uitnodigingen kan maken voor niet al te veel geld?
Gast- Gast
Re: Uitnodigingen verjaardag
Zelf maken?
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
O, dat is jammer! Stuiterbal en Alex hebben laatst uitnodigingen gemaakt maar ik weet niet of dit via een website was.
Tiana- Ratel
Ik lees ook maar even mee, misschien wil ik zelf uitnodigingen maken. Voor het geval ik daar niet zo creatief in blijk te zijn is het altijd handig om een leuke site achter de hand te hebben
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Voor H. haar eerste verjaardag had ik foto's gebruikt die ik al had, de man van Printje had er iets leuks van gemaakt en de uitnodiging zelf heb ik bij een drukker laten maken.
Voor 40 kaarten was ik geloof ik 25.- kwijt incl enveloppen.
Heb je niemand in de buurt die een beetje handig is met paint ofzo?
En anders Stuiterbal lief aan kijken
Doet ze vast wel voor jou!
Voor 40 kaarten was ik geloof ik 25.- kwijt incl enveloppen.
Heb je niemand in de buurt die een beetje handig is met paint ofzo?
En anders Stuiterbal lief aan kijken
Doet ze vast wel voor jou!
Gast- Gast
Storm, je kunt iets van een foto doen, en dan bestellen via Hema ofz! Als het moet wil ik je wel helpen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik heb foto's laten afdrukken, 10 x 15. In een Word document heb ik zelf een A4tje in vieren gedeeld, op elk deel de tekst gezet en dit uitgeprint. Deze heb ik uitgesneden en daarna achterop de foto's geplakt. Makkelijk, leuk en goedkoop!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Hoi Storm!
Allebei onze ventjes alweer bijna 2 jaar! Hier zijn de uitnodigingen net de deur uit. Ik heb ze gemaakt via kaartje2go. Je kunt ze thuis laten bezorgen dat je alles met de hand schrijft, of gewoon voor laten drukken. Voor mijn zoontje is het dit kaartje geworden (niet quoten alsjeblieft):
*weg*
Kaart staat er niet helemaal op maar heb een beetje haast dus geen tijd om mooie foto te maken, sorry!
Allebei onze ventjes alweer bijna 2 jaar! Hier zijn de uitnodigingen net de deur uit. Ik heb ze gemaakt via kaartje2go. Je kunt ze thuis laten bezorgen dat je alles met de hand schrijft, of gewoon voor laten drukken. Voor mijn zoontje is het dit kaartje geworden (niet quoten alsjeblieft):
*weg*
Kaart staat er niet helemaal op maar heb een beetje haast dus geen tijd om mooie foto te maken, sorry!
Laatst aangepast door Nana op di 26 jul 2011 - 2:22; in totaal 1 keer bewerkt
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Ik had hier laatst een topic over geopend omdat ik niet kon kiezen tussen 2 uitnodigingen.
Je hebt hier zulke handige sites voor:
www.vistaprint.nl
www.poobies.nl
www.kaartje2go.nl
www.fotokaarten.nl
www.party-kids.nl
Succes!
Je hebt hier zulke handige sites voor:
www.vistaprint.nl
www.poobies.nl
www.kaartje2go.nl
www.fotokaarten.nl
www.party-kids.nl
Succes!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Ik heb trouwens Photoshop op mijn laptop staan, dus als je wilt, kan ik ook wel een kaartje maken als ik weet wat je ongeveer wilt hebben en qua afmetingen!
Tiana- Ratel
Mijn eerste reactie was ook: zelf maken!
Wij hebben gewoon in word een tekstje gemaakt voor kant A van een gekleurd velletje en voor kant B een plaatje van Nijntje met een ballon. In die ballon stond een 1.
Mijn schoonzus moest daar natuurlijk 'overheen' en heeft kaartjes besteld bij VistaPrint geloof ik..
Maar ik heb verder geen idee waar je ze leuk / goedkoop kunt bestellen dus... succes!
Wij hebben gewoon in word een tekstje gemaakt voor kant A van een gekleurd velletje en voor kant B een plaatje van Nijntje met een ballon. In die ballon stond een 1.
Mijn schoonzus moest daar natuurlijk 'overheen' en heeft kaartjes besteld bij VistaPrint geloof ik..
Maar ik heb verder geen idee waar je ze leuk / goedkoop kunt bestellen dus... succes!
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
deze heb ik met zo'n handige site gemaakt..
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Ik zit te denken om voor Ezra uitnodigingen van Mega Mindy te bestellen bij www.fan4ever.nl.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Ik zit te denken om voor Ezra uitnodigingen van Mega Mindy te bestellen bij www.fan4ever.nl.
Die zijn leuk!
Gast- Gast
Mijn man heeft een kaart gemaakt bij Kaartogo. Deze opgeslagen en hebben het besteld bij de Hema. Waren voor 16 kaarten 6.50 kwijt.
Dit is de kaart.
[
Dit is de kaart.
[
Laatst aangepast door Bruintje Beer op zo 11 sep 2011 - 2:35; in totaal 1 keer bewerkt
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Ahhh BB wat een superleuke uitnodiging!! Dat koppie van S.!! Superlief!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Ik ben trouwens niet zo creatief als jullie allemaal,ik stuur gewoon een sms als ze jarig is haha,vorig jaar heb ik bij de Action een paar kinderuitnodigingen gekocht en die verstuurd haha,naja net zo leuk.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Versiering 1e verjaardag?
» 1e verjaardag
» Kleinigheidje na verjaardag
» 2e verjaardag
» 1e verjaardag
» 1e verjaardag
» Kleinigheidje na verjaardag