* Nieuw Foto- topic *
+90
Bliss
SarahKey
ekiaam87
LindaK
Sarah1985
VeryCherry
Cato
loura
Lieke128
Alias
NerdChic
TukTuk
Chocolate Cookie
Highway
bolus26
Caroow
sterremaan
girli
Happinaz
GeKKiE
Sugarfall
Coccinelle
Muppetje
Printje
Toet
Pien
Tiana
SoGood
Gigi_
Happydobby
ExpressoB
CCC
Suus
Oasis
Shy
Jerry
Raindrop
Marin
Zwoesj
Eliesje
Shisha
Carra
*Troela*
Coco
Saxy
mzcharlotte
Leine
ShallY
Blair
Sweety
Antibes
Supertalentje
Sorella
TGR
Floor
Bay
Flower_L
banjer49
Guus
Spring
M_as
Paper Crown
Kabouter
Lotus
Jeanette
Atelier Madame
Jezzie
patjuhhh
Error
Pandora
Caresses
Sjaantje
PapillonRose
smooch
Tullow
kwak
Primrose
Susan
Inge
Lavendel
Jules
Lady4
Beachgirl
Feline
juffie001
studiebol
Jordana
Ugly Betty
Lejow
silly-one
94 plaatsers
Pagina 29 van 30
Pagina 29 van 30 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30
Re: * Nieuw Foto- topic *
Inge schreef:Maura, foei dat wist je :-p
Nee hoor, want het is laat en ik heb daarom als gigantische smoes dat ik het gewoon niet wist.
Gast- Gast
Wow!!! Inge!!! Bij elke foto waar ik voorbij scrolde dacht ik: ja, dit vind ik de mooiste!! Om vervolgens een nog mooiere er onder te zien staan..wow..woow..woow..!!!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Inge, wat een super mooie foto's zeg! Die door die sloot met dat kleine olifantje ertussenin geweldig!!
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Mooie foto's hoor inge!! Wil ik toch ook ooit een keer heen maar dat zit er de komende jaren ff niet in
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Lejow schreef:Sassa schreef:Lejow schreef:wel 3 dagen hahaha
Donderdag is het terugkom dag, en maandag begin ik weer!
Had ik mijn vriend vandaag meegenomen naar mijn werk, om me te helpen met alle meubels op zijn plaats te zetten..... Stond alles nog precies hetzelfde als voor de vakantie = op de goede plaats..
Hebben ze niet gepoetst dan??
Ik heb sterk mijn twijfels.. Dat heb ik sowieso bij dat bedrijf.
De vloer wordt gedaan in de herfstvakantie zeggen ze
Ik blij dat ik voor de vakantie, werkelijk alles van onder tot boven gepoetst heb samen met wat ouders..
Als je ziet hoe die lui dweilen, dat is gewoon lachwekkend! Je kan precies zien waar ze geweest zijn met de dweil!
Ha, dat is bij ons net zo...
Ze gebruiken hetzelfde dweilwater voor de hele benedenverdieping.
Je ziet gewoon precies de vegen wat ze gedaan hebben. (meestal is het erna viezer dan ervoor)
En het stinkt ook 's ochtends in de klas, na het dweilen!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Thanks allemaal... dit was een kleine selectie van de 1886 foto's :-P
Studiebol, nee dat zal er voorlopig niet van komen nee... Als de kids het huis uit zijn
Studiebol, nee dat zal er voorlopig niet van komen nee... Als de kids het huis uit zijn
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
GeKKiE schreef:Lejow schreef:Sassa schreef:Lejow schreef:wel 3 dagen hahaha
Had ik mijn vriend vandaag meegenomen naar mijn werk, om me te helpen met alle meubels op zijn plaats te zetten..... Stond alles nog precies hetzelfde als voor de vakantie = op de goede plaats..
Ik blij dat ik voor de vakantie, werkelijk alles van onder tot boven gepoetst heb samen met wat ouders..
Als je ziet hoe die lui dweilen, dat is gewoon lachwekkend! Je kan precies zien waar ze geweest zijn met de dweil!
Je ziet gewoon precies de vegen wat ze gedaan hebben. (meestal is het erna viezer dan ervoor)
Dat is bij ons ook!! In de twee jaar dat ik er nu werk, heeft de schoonmaker (met uitzondering van dat was gebeuren in de zomer, wat nu dus ook niet gebeurd is) nog NOOIT mijn hele vloer gedweild. Hij maakt altijd een rondje, van de deur, om het middelste groepje tafels, terug naar de deur.. Blegh!
Ja echt Inge, wow!!
Lejow- Lady Post-a-lot
GeKKiE schreef:Lejow schreef:Sassa schreef:Lejow schreef:wel 3 dagen hahaha
Ik vind het echt vreselijk hoe die bedrijven de scholen 'onderhouden'. Bij mijn klas/school is het net zo. Dode wespen liggen er gerust drie dagen of langer. Ook op de grond ( waar de kleintjes spelen). Voordat ik juf werd had ik als bijbaantje schoonmaken in de gevangenis voor een landelijk schoonmaakbedrijf. Nou, daar moesten we echt keihard werken. Er werd vaak gecontroleerd. En zo hoort het ook.
Buddha88- Fluisteraar
- Aantal berichten : 88
Punten : 96
Registratiedatum : 08-06-11
Wij moeten als er klachten zijn dit opschrijven in het schoonmaak boek, nou er word geen zak mee gedaan...
Lejow- Lady Post-a-lot
Inge schreef:Thanks allemaal... dit was een kleine selectie van de 1886 foto's :-P
Haha ja of we moeten een keer een financiele meevaller hebben dat ze mee kunnen over een jaar of 13... of ik moet 2 weken zonder ze kunnen en dat we dan een oppas hebben voor 2 weken....
Nou het zal wel worden als ze groot genoeg zijn en 2 weken zonder ons kunnen
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Inge: wauw zeg!! Heb je nog meer foto's? Wat prachtig om te zien, vooral de kleine olifantjes
Lejow en andere juffen: Ik werk dan op een bso, maar we zitten met twee scholen in 1 gebouw. Elke zomervakantie worden alle vloeren in de was gezet. En alles goed schoongemaakt. Heerlijk!
Lejow en andere juffen: Ik werk dan op een bso, maar we zitten met twee scholen in 1 gebouw. Elke zomervakantie worden alle vloeren in de was gezet. En alles goed schoongemaakt. Heerlijk!
SarahKey schreef:Inge: wauw zeg!! Heb je nog meer foto's? Wat prachtig om te zien, vooral de kleine olifantjes
Oh, dat is fijn zeg!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja alleen een gesjouw voor ons, onze lokalen worden ook gedaan en dan moet je in de middag na 16:00 uur een lokaal leegruimen, dag erna word het in de was gezet, en de dag daarna moet je om 7:15 alles weer terug zetten omdat er gewoon weer bso kinderen komen. En we hebben 3 bso ruimtes dus 3 keer word er zo'n lokaal gedaan.
Dit jaar kwam ik er mooi onderuit, had anders namelijk echt niet zoveel zware dingen gesjouwt
Dit jaar kwam ik er mooi onderuit, had anders namelijk echt niet zoveel zware dingen gesjouwt
Oh ja dat is niet heel handig. Daarom had ik mijn vriend ook meegenomen.. Ik verwachtte alles door de hele klas heen aan te treffen... was dat even een tegenvalller
Lejow- Lady Post-a-lot
brr onze school was ook altijd heel vies. we hebbe nvanaf dit jaar een nieuw gebouw en 2 eigen schoonmakers dus hoop dat t beter wordt( slechter kan niet )
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Wauw Inge, wat ontzettend gaaf!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
SarahKey schreef:Ja alleen een gesjouw voor ons, onze lokalen worden ook gedaan en dan moet je in de middag na 16:00 uur een lokaal leegruimen, dag erna word het in de was gezet, en de dag daarna moet je om 7:15 alles weer terug zetten omdat er gewoon weer bso kinderen komen. En we hebben 3 bso ruimtes dus 3 keer word er zo'n lokaal gedaan.
Dat snap ik wel hoor, het is ook gewoon niet echt 'comfortabel' meer, en echt zware dingen laat ik dan ook staan.
Maar voor de rest til ik gewoon hoor, het is dat andere mensen het 9 van de 10 keer al bij me wegpakken maar als je geen rugpijn of bekkeninstabiliteit of weet ik het wat heb, is 'niet tillen als je zwanger bent' gewoon een fabeltje volgens mij! Natuurlijk voel je zelf aan wat je wel en niet kan, maar ik heb af en toe het idee alsof mensen doen alsof ik ziek ben, terwijl ik 'gewoon' zwanger ben, als ik straks een kindje heb en die krijgt een broertje of zusje moet ik toch ook tillen
Gast- Gast
**
Laatst aangepast door Anousch op wo 10 aug 2011 - 9:52; in totaal 6 keer bewerkt
Gast- Gast
Je foto's zijn erg groot, Anousch! Ik kan ze nu helaas niet helemaal zien.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ja, dit is stukken beter
Leuke foto's, Anousch!
Leuke foto's, Anousch!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Pagina 29 van 30 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.
» Nieuw foto topic.
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
» Nieuw foto topic.
» Nieuw foto topic.
» Nieuw foto topic.
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
» Nieuw foto topic.
Pagina 29 van 30
Permissies van dit forum: