* Nieuw Foto- topic *
+90
Bliss
SarahKey
ekiaam87
LindaK
Sarah1985
VeryCherry
Cato
loura
Lieke128
Alias
NerdChic
TukTuk
Chocolate Cookie
Highway
bolus26
Caroow
sterremaan
girli
Happinaz
GeKKiE
Sugarfall
Coccinelle
Muppetje
Printje
Toet
Pien
Tiana
SoGood
Gigi_
Happydobby
ExpressoB
CCC
Suus
Oasis
Shy
Jerry
Raindrop
Marin
Zwoesj
Eliesje
Shisha
Carra
*Troela*
Coco
Saxy
mzcharlotte
Leine
ShallY
Blair
Sweety
Antibes
Supertalentje
Sorella
TGR
Floor
Bay
Flower_L
banjer49
Guus
Spring
M_as
Paper Crown
Kabouter
Lotus
Jeanette
Atelier Madame
Jezzie
patjuhhh
Error
Pandora
Caresses
Sjaantje
PapillonRose
smooch
Tullow
kwak
Primrose
Susan
Inge
Lavendel
Jules
Lady4
Beachgirl
Feline
juffie001
studiebol
Jordana
Ugly Betty
Lejow
silly-one
94 plaatsers
Pagina 16 van 30
Pagina 16 van 30 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 23 ... 30
Re: * Nieuw Foto- topic *
Sjaantje schreef:Ooooh Pien, wat een mooi meisje! Hoe doet ze het thuis? En hoe gaat het met haar papa en mama?
Leuke hoes voor het kussen trouwens, daar heb ik het boxkleed van!
Heb jij kindjes?
Gast- Gast
Pien: Wat goed!! Heerlijk als ze er al boven zit, voorkomt weer stress als ze een keertje niet zoveel groeit.
Over die maten:
Mijn mannen waren allebei 47 cm, en dragen maatje 44... Alleen het pakje wat ze vandaag aan hadden gaat de was in en dan in een doos, ik vind de mouwtjes te kort worden.
Kan je na gaan, na 2 weken passen ze dingen al niet goed meer...
Over die maten:
Mijn mannen waren allebei 47 cm, en dragen maatje 44... Alleen het pakje wat ze vandaag aan hadden gaat de was in en dan in een doos, ik vind de mouwtjes te kort worden.
Kan je na gaan, na 2 weken passen ze dingen al niet goed meer...
Gast- Gast
Nee, ik heb een leenkindje Ik pas 2 dagen per week op mijn nichtje dus ik heb ook een halve baby/kinder-uitzet hierLize schreef:Heb jij kindjes?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, het gaat echt hard! Ik was vanmorgen ook helemaal verbaasd over haar gewicht!
Maar, ze is een echt hongerlapje! Ze sabbelt heel veel, als het haar te lang duurt zet ze even een beste keel op en zodra we dan met de fles aankomen is het ook gelijk weer goed!
Gaat het met jou mannetjes ook goed PM? Jou hele verhaal, alles is helemaal langs me heen gegaan de laatste week/ weken. Dus ben benieuwd hoe het allemaal gaat!
Maar, ze is een echt hongerlapje! Ze sabbelt heel veel, als het haar te lang duurt zet ze even een beste keel op en zodra we dan met de fles aankomen is het ook gelijk weer goed!
Gaat het met jou mannetjes ook goed PM? Jou hele verhaal, alles is helemaal langs me heen gegaan de laatste week/ weken. Dus ben benieuwd hoe het allemaal gaat!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Maple schreef:Je zou denken dat er na 43 weken zwangerschap op z'n minst een peuter uitgekomen zou moeten zijn, maar ohhh wat een klein droppie!!
hier moest ik serieus hardop om lachen!
Pien- Ratel
Sjaantje schreef:Nee, ik heb een leenkindje Ik pas 2 dagen per week op mijn nichtje dus ik heb ook een halve baby/kinder-uitzet hierLize schreef:Heb jij kindjes?
Ik dacht al, hoe kan ik dat gemist hebben!
Gast- Gast
Pien, wat een heerlijk meisje! Eindelijk lekker thuis bij jullie, wat fijn! Geef je borstvoeding of flesvoeding?
Gast- Gast
Oooooh Pien !
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Pien: Hier gaat het z'n gangetje, het is wel intensief hoor, iedere 3 uur 2 kindjes verschonen, voeden, kolven. Helaas heeft J. wel last van zijn darmen, kramp en poept wat moeilijk.
Ze groeien inmiddels als kool, 50 a 60 gram per dag!
Vrijdag weer controle bij de kinderarts, vind het stiekum wel spannend.
Ik ben vandaag voor het eerst de deur uit geweest, heerlijk, weer ff de 'wereld' in. Maar dan merk ik helaas wel heel goed dat ik nog lang niet de oude ben.
Ze groeien inmiddels als kool, 50 a 60 gram per dag!
Vrijdag weer controle bij de kinderarts, vind het stiekum wel spannend.
Ik ben vandaag voor het eerst de deur uit geweest, heerlijk, weer ff de 'wereld' in. Maar dan merk ik helaas wel heel goed dat ik nog lang niet de oude ben.
Gast- Gast
Nou vooruit, dan eventjes een vrij recente foto van haar! Niet quoten graag want ik haal de foto zo weer weg aangezien het niet mijn eigen kindje is!Lize schreef:Sjaantje schreef:Nee, ik heb een leenkindje Ik pas 2 dagen per week op mijn nichtje dus ik heb ook een halve baby/kinder-uitzet hierLize schreef:Heb jij kindjes?
Ik dacht al, hoe kan ik dat gemist hebben!
*knip*
Laatst aangepast door Sjaantje op di 2 aug 2011 - 9:07; in totaal 1 keer bewerkt
@Alex, ze krijgt gekolfde borstvoeding. Ze wilt aan de borst niet goed drinken, is te gulzig en ongeduldig en zet het dan op krijssen. Ze hapt wel goed aan maar het effectieve drinken blijft uit, maar we blijven proberen!
Overigens krijgt ze de borstvoeding nu wel aangevuld met kunstvoeding omdat ik helaas nog niet voldoende borstvoeding heb.
Overigens krijgt ze de borstvoeding nu wel aangevuld met kunstvoeding omdat ik helaas nog niet voldoende borstvoeding heb.
Pien- Ratel
Wat een lieve kindjes allemaal!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ah, wel goed dat je het nu kolft, Pien. Gaat dat wel makkelijk? Jammer dat je nog niet voldoende borstvoeding hebt, dat was bij mij wel anders, het spoot eruit. Heb je wel stuwing (gehad)?
Gast- Gast
Hier precies hetzelfde, mijn mannetjes hadden te weinig kracht om te drinken aan de borst. Dus ik kolf en als we te weinig hebben krijgen ze FV. Heb niet genoeg voor alle voedingen (160cc per voeding hebben we nodig, dat red ik niet).Pien schreef:@Alex, ze krijgt gekolfde borstvoeding. Ze wilt aan de borst niet goed drinken, is te gulzig en ongeduldig en zet het dan op krijssen. Ze hapt wel goed aan maar het effectieve drinken blijft uit, maar we blijven proberen!
Ben sinds gister wel weer begonnen met aanleggen, maar hun buik vol drinken redden ze nog niet, dus gaat er een fles achteraan.
Even kijken of het met de dag beter gaat, hoop het wel.
Gast- Gast
@PM
Ik kan snappen dat het heel intensief is ja met 2 kindjes! Ik vind het met 1 al best pittig! Vooral 's nachts, al hebben wij natuurlijk pas 1 nacht gehad! Is jou borstvoeding al echt goed op gang? Heb je echt voldoende voor 2 kindjes?
Ow wat spannend terug naar de kinderarts, gaan ze dan een algehele controle doen o.i.d.? Wij moeten ook over 3 weken bij de kinderarts op nacontrole komen, ben benieuwd wat dat inhoudt.
Heerlijk hè, even de deur uit! Wij zijn vandaag ook een blokje omgeweest, gewoon eventjes door de wijk wandelen, zo'n 20 minuutjes weg geweest en ik voelde me daarna eigenlijk nog prima! Morgen gaan we een stukje verder lopen, richting het winkelcentrumpje hier!
Ik kan snappen dat het heel intensief is ja met 2 kindjes! Ik vind het met 1 al best pittig! Vooral 's nachts, al hebben wij natuurlijk pas 1 nacht gehad! Is jou borstvoeding al echt goed op gang? Heb je echt voldoende voor 2 kindjes?
Ow wat spannend terug naar de kinderarts, gaan ze dan een algehele controle doen o.i.d.? Wij moeten ook over 3 weken bij de kinderarts op nacontrole komen, ben benieuwd wat dat inhoudt.
Heerlijk hè, even de deur uit! Wij zijn vandaag ook een blokje omgeweest, gewoon eventjes door de wijk wandelen, zo'n 20 minuutjes weg geweest en ik voelde me daarna eigenlijk nog prima! Morgen gaan we een stukje verder lopen, richting het winkelcentrumpje hier!
Pien- Ratel
Heb het nu ook, als ik een kind aan de ene borst heb liggen loopt de ander leeg...Alex schreef:Ah, wel goed dat je het nu kolft, Pien. Gaat dat wel makkelijk? Jammer dat je nog niet voldoende borstvoeding hebt, dat was bij mij wel anders, het spoot eruit. Heb je wel stuwing (gehad)?
Gast- Gast
*glimt van trots*Lize schreef:Ah Sjaan! Wat een popke!
Ik ben haar peettante en het is geweldig om te zien dat ze zich hier ook helemaal thuisvoelt. En dat ze zich bij mij zo geborgen voelt, ik ben echt een soort van 'tweede mama' voor haar
Ik deed altijd een cupje eronder houden, anders vond ik het zondeProudMama schreef:Heb het nu ook, als ik een kind aan de ene borst heb liggen loopt de ander leeg...Alex schreef:Ah, wel goed dat je het nu kolft, Pien. Gaat dat wel makkelijk? Jammer dat je nog niet voldoende borstvoeding hebt, dat was bij mij wel anders, het spoot eruit. Heb je wel stuwing (gehad)?
Gast- Gast
Huh PM, dat lijkt me raar! (heb verder geen verstand van BV hoor)
Is normaal hoor, zo reageert je lijf op je kinderen.Sjaantje schreef:Huh PM, dat lijkt me raar! (heb verder geen verstand van BV hoor)
Hoor er via de de babyfoon 1 huilen, en ik zit weer met natte plekken in mijn shirt
Gast- Gast
Ja ik heb het wel vaker gehoord, maar verder nooit zo over nagedacht dat het er dan ook echt zo uitstroomt. Ik visualiseer het nu pas, eigenlijk
Mijn borstvoeding loopt nog niet super goed nee. Heb geen zere borsten, geen last van stuwing of iets dergelijks.
Doordat E zo'n moeilijke start heeft gehad kon ik haar pas 16 uur ná de bevalling aanleggen voor het eerst... Ik denk dat dat er mee te maken heeft. Plus dat toen ik haar eenmaal kon aanleggen, ze nog zo misselijk en zwak was dat het weinig uithaalde zeg maar.
Doordat E zo'n moeilijke start heeft gehad kon ik haar pas 16 uur ná de bevalling aanleggen voor het eerst... Ik denk dat dat er mee te maken heeft. Plus dat toen ik haar eenmaal kon aanleggen, ze nog zo misselijk en zwak was dat het weinig uithaalde zeg maar.
Pien- Ratel
En dan kom je boven... liggen ze allebei als een engeltje te slapenProudMama schreef:Is normaal hoor, zo reageert je lijf op je kinderen.Sjaantje schreef:Huh PM, dat lijkt me raar! (heb verder geen verstand van BV hoor)
Hoor er via de de babyfoon 1 huilen, en ik zit weer met natte plekken in mijn shirt
Nu ben ik weer beneden en begint er weer 1...
MAMABOOTCAMP!!
Gast- Gast
Pagina 16 van 30 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 23 ... 30
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuw foto topic
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.
» Nieuw foto topic.
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.
» Nieuw foto topic.
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
Pagina 16 van 30
Permissies van dit forum: