Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen deze zaterdagmorgen!

+17
Pompoen
Sarah1985
Oasis
Rouxxxe
Bosjesvrouw
TGR
SleepingBeauty
Puk
Sterre
Marie
Lotus
mzcharlotte
GeKKiE
Dribbel
Jerry
Lies
Roze Roos
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Goedemorgen deze zaterdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze zaterdagmorgen!

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 22:15

vruchtenhagel schreef:Goeiemorgen!

Ik ben blij dat ik nergens heen hoef vandaag want het sneeuwt hier weer gigantisch! Misschien kan ik vanmiddag wel een sneeuwpop maken op mijn balkon Very Happy .

verder wordt het het hele weekend leren... Cry

Veel plezier Lagom, Bliss en Marin. Volgende keer ben ik weer van de partij want ik mis het wel om het weekend zonder jullie door te brengen Very Happy



Hahaha ik las jouw berichtje over de sneeuw en ik dacht huh nee echt niet hoor, het sneeuwt niet. Keek ik op, is het ineens inderdaad heel erg gaan sneeuwen!

Voel je je alweer wat beter? Jammer dat je er gisteren niet bij was, en vandaag niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze zaterdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze zaterdagmorgen!

Bericht  TGR vr 17 dec 2010 - 22:20

Sneeuw, meters sneeuw!

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze zaterdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze zaterdagmorgen!

Bericht  Bosjesvrouw vr 17 dec 2010 - 22:29

Goedemorgen

Ik heb lekker geslapen. Ben ook weer opgeknapt had gister een soort van buikgriep denk ik.
Vanmiddag/avond werken.

Fijne dag allemaal!

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze zaterdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze zaterdagmorgen!

Bericht  Rouxxxe vr 17 dec 2010 - 22:33

Goeienmorgen!

Ik heb vannacht erg licht geslapen, maar voel me nu gelukkig wel uitgerust dus dat scheelt. Gisteren zijn m'n verstandskiezen getrokken, heb er gelukkig niet zo heel veel last meer van, maar ga het wel gewoon lekker rustig aan doen vandaag. M'n vriend zou vandaag langs komen, maar er ligt zo veel sneeuw dat ik me af vraag of we dat moeten doen want het is toch een flinke rit voor hem en ff iets leuks doen kan ook niet zo snel met dit weer, dus moeten nog maar ff kijken. Verder ga ik gewoon lekker rommelen in huis smile.

Fijne dag iedereen!
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze zaterdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze zaterdagmorgen!

Bericht  Oasis vr 17 dec 2010 - 22:59

Goedemorgen,

Heb ontzettend vast geslapen, want ik was echt gesloopt gisteren.
Vandaag weer hele dag inpakken en alle grote meubels verhuizen.
Dat is eigenlijk het plan voor het hele weekend, zodat we zondagavond de eerste nacht in ons nieuwe huisje hebben.

Fijne dag!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze zaterdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze zaterdagmorgen!

Bericht  Sarah1985 vr 17 dec 2010 - 23:04

goedemorgen

Ik heb wel lekker geslapen alleen in mn slaap knakte er iets in mn schouder en doet nu nog heel erg pijn. Ik werd vanochtend wakker gebebeld de voordeur bel ging stond een postbode met een pakketje. Toen er maar uit gegaan. Moet zo even beneden poetsen en verder weinig. Hier totaal geen sneeuw

Fijne dag allemaal
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze zaterdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze zaterdagmorgen!

Bericht  Pompoen vr 17 dec 2010 - 23:06

Ik heb wel lekker maar toch te kort geslapen, was rond een uur of 7.30 u al wakker, heb nog wel een hele tijd liggen dommelen. Ik ben aan het werk, maar het wil niet zo goed lukken want ik heb de zenuwen. Ik heb mijn eerste echte betaalde opdracht te pakken, maar ze gaan 't natuurlijk alleen plaatsen en betalen als ik ook iets goeds maak... ik heb zelf onderwerpen aangedragen...maar het onderwerp wat ze nu hebben gekozen is wel het allermoeilijkst! Tjonge, waarom heb ik dat bedacht?! Vooral de tekst die ik er bij ga schrijven heb ik moeite mee, en ik twijfel over alles. Waha typisch zenuwwen...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze zaterdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze zaterdagmorgen!

Bericht  Bliss vr 17 dec 2010 - 23:09

Good morning!

Vandaag komt een vriendin van me vanuit de andere kant van het land hierheen. Ze sms'te net dat ze onderweg is, dus ik ben héél benieuwd hoe dat gaat met de treinen! Ik duim heel hard dat het goed gaat. Weet niet wat we gaan doen als ze er is, misschien even de stad in ofzo. Vanavond in elk geval zoals gezegd samen met Lagom en Marin naar de 80's & 90's party, heb er zin in! (@ Marin: Lagom neemt altijd de nachtbus terug, dus nu ook denk ik. Ik ga in elk geval met de tram heen en taxi terug!)
Morgen ga ik samen met mn vriendin weer met de trein naar de andere kant des lands, dus dat wordt ook weer spannend. En 's avonds heb ik een date bounce

Fijn weekend all!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze zaterdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze zaterdagmorgen!

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 23:13

Goedemorgen,

Hier wel lekker geslapen, kon nog wel een uurtje blijven liggen maar ja de kids waren klaar wakker!
Buurjongen kwam vanmorgen vragen of ie het pad sneeuwvrij mocht maken, nou prima! Dus wij kunnen weer normaal de deur uit.
Mijn vriend is even naar zijn werk om de laatste dingen te regelen daar en gaat daarna een kerstboom halen. Vanmiddag even naar het tuincentrum om nog wat ballen te halen, want ik kwam er achter dat ik alleen maar glazen ballen heb en dat is niet zo handig met een ondernemende Mas. Straks nog even gaan sleeën met Mas, die wil heel graag naar buiten met de sneeuw, hij is ook continu naar buiten aan het wijzen.
Vanmiddag ook nog boodschappen gaan doen, dus glibberen en glijden met de auto.

Fijne dag all!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze zaterdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze zaterdagmorgen!

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 23:17

Zullen wij dan een taxi delen op de terugweg? Ik woon toch praktisch op weg naar jou en delen we de kosten handig. Over hoe laat we de tram nemen smsen we nog wel, de tactiek van gisteren werkte goed. Of ging ik nou bij jou wat drinken van te voren?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze zaterdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze zaterdagmorgen!

Bericht  Jeanette vr 17 dec 2010 - 23:19

Goedemorgen,

Heerlijk geslapen en duik zo onder de douche. Ik zou samen met een vriendin naar een andere vriendin gaan die 1,5 uur rijden van ons vandaan woont, maar met dit weer zien we het toch niet zo zitten. Voor de rest nog geen idee wat ik ga doen. Dag is nog jong haha.

Fijne dag allemaal!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze zaterdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze zaterdagmorgen!

Bericht  Bliss vr 17 dec 2010 - 23:27

Marin schreef:Zullen wij dan een taxi delen op de terugweg? Ik woon toch praktisch op weg naar jou en delen we de kosten handig. Over hoe laat we de tram nemen smsen we nog wel, de tactiek van gisteren werkte goed. Of ging ik nou bij jou wat drinken van te voren?

Ja we kunnen de taxi idd wel delen, dan moet ie gewoon de hele W.straat door rijden! Je bent welkom om wat te komen drinken hoor! VH zal wel niet komen vrees ik. Maar mn vriendin en ik gaan sowieso nog wel even een paar wijntjes drinken, dus zie maar of je zin hebt om te komen smile En anders doen we het net als gisteren. (we smsen/FB'en er nog wel over!)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze zaterdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze zaterdagmorgen!

Bericht  Raindrop vr 17 dec 2010 - 23:31

Goedemorgen,

Heb niet heel erg lekker geslapen want vriendlief had nachtdienst en we hebben sinds gisteravond een katje Very Happy En ben dan veel te enthousiast om te slapen haha. En ze miauwde ook wel op momenten omdat dit haar eerste nachtje alleen was (zat eerst met 3 andere katten).

Ik wil zo heel even naar de stad, kijken voor wat kerstspullen en voor een paar schoenen. En moet verder nog wat boodschapjes doen.
Voor de rest niet veel plannen vandaag.

Fijne dag all!
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze zaterdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze zaterdagmorgen!

Bericht  Suus za 18 dec 2010 - 0:28

Goedemiddag alweer!
Ik had gisteren een heel leuk feestje om mijn vakantie in te luiden en was pas om half 7 weer thuis Embarassed Heb me super vermaakt! Nu net lekker gedoucht en vanmiddag schaatsen en vanavond vroeg naar bed, want dan ben ik vast helemaal uitgeput Wink
Fijne dag allemaal!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze zaterdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze zaterdagmorgen!

Bericht  mzcharlotte za 18 dec 2010 - 1:10

Ik heb toch maar geskipt Embarassed , ik ben 's werelds grootste watje misschien. Uiteindelijk heeft het ook superlang geduurt om van en naar de winkel te komen voor boodschappen. Als ik vanavond nog weg ga, dan boek ik lekker een taxi. Bedankt voor het advies trouwens. Fijne dag!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze zaterdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze zaterdagmorgen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum