Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geboortegewicht jezelf en je baby?

+11
L!ND@
Susan
joyce0606
Flip Fluitketel
Liadan
_Jet
pindaatje
Bruintje Beer
loesje
Jazzlyn
sheila123
15 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Geboortegewicht jezelf en je baby? - Pagina 3 Empty Re: Geboortegewicht jezelf en je baby?

Bericht  Susan vr 22 jul 2011 - 9:46

joyce0606 schreef:

maaar...een kleintje is gewoon zoo lief! dan al een hele BABY! hahah ach uiteindelijk maakt het ook niet uit, als het maar gezond is!


Dat dacht ik ook altijd, een van mijn kleine nichtjes was vijf pond bij de geboorte en oh, wat was ze een lief klein poppetje. Mijn eigen kinderen waren een stuk flink, maar denk maar niet dat ik ze ook maar een centje minder schattig en lief vond daardoor. Ik vond ze trouwens evengoed nog gewoon klein, het is niet dat er opeens een peuter met maat 98 naar buiten komt zetten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geboortegewicht jezelf en je baby? - Pagina 3 Empty Re: Geboortegewicht jezelf en je baby?

Bericht  _Jet vr 22 jul 2011 - 19:12

sheila123 schreef:
_Jet schreef:
sheila123 schreef:Jet,ik zit ff terug te lezen hoe zwaar jou eerste was maar nu snap ik je post haha! Ik dacht dat ik zware kids had,tjonge! Is ze op de 'normale' manier ter wereld gekomen?

Ja en dat heb ik geweten ook Wink Op een gegeven moment met hulp van de pomp, want mevrouw bleek ook nog een sterrenkijker te zijn. Dus dat ging hem niet helemaal worden zonder hulp!
Nou respect hoor!! Als jij ooit weer zwanger bent ben ik er benieuwd of het dan weer zo'n grote word. Maar dan zal de groei van je baby wel extra in de gaten gehouden worden neem ik aan?

Ik heb tijdens de zwangerschap van S ook meerdere groeiecho's gehad, er werd gezegd reken maar op een 8 ponder. Dat is dus uiteindelijke bijna een 10 ponder geworden. Mochten ze het bij een eventuele volgende zwangerschap niet extra in de gaten houden, dan vraag ik daar zelf wel om.

@Susan --> Voor mij was S idd ook gewoon klein Wink
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geboortegewicht jezelf en je baby? - Pagina 3 Empty Re: Geboortegewicht jezelf en je baby?

Bericht  sheila123 vr 22 jul 2011 - 19:21

Jet,ja dat zou ik wel doen hoor!

Susan,ja dat heb ik ook hoor,ik vond mijn kindjes beide gewoon lief klein hoor ook al waren ze flink!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geboortegewicht jezelf en je baby? - Pagina 3 Empty Re: Geboortegewicht jezelf en je baby?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum