Zeg je dat?
+6
Susan
SoGood
Summerlovin
Carra
Guus
luisa
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Zeg je dat?
Mijn nieuwe collega, die hier vandaag voor de 2e keer is, stinkt echt enorm naar zweet. Niet een beetje, maar echt wel erg, de hele ruimte ruikt er naar. Hij heeft ook een representatieve functie en ik vind eigenlijk dat dit dus niet kan. Zeg je daar wat van? En hoe?
Gast- Gast
Re: Zeg je dat?
Ik zou het wel zeggen, maar hoe vind ik heel erg moeilijk. Wij hebben al twee keer een kamermeisje gehad die echt stonken, en op de kamers was het gewoon niet te harden als ze daar geweest was, dus we hebben haar extra jurkjes gegeven zodat ze zich meerdere keren per dag kan omkleden. Maar dan hoefden we niet specifiek te benoemen dat ze echt stonk Want dat lijkt me erg pijnlijk voor die persoon. Maar aan de andere kant, misschien heeft hij het niet door, en dan is het eigenlijk gewoon sneu voor die gast.
Gast- Gast
Uhh.. Tsja, zou dat wel willen zeggen, maar hoe breng je zoiets?
Iig niet met mensen eromheen dat iedereen het hoort.
Iig niet met mensen eromheen dat iedereen het hoort.
Gast- Gast
Kan de leidinggevende daar niet wat van zeggen? Als het echt zo erg isen helemaal als klanten ofzo er last van hebben zal het toch aangekaart worden en vind dat in 1e instantie taak voor zijn baas.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Ik blijf erbij dat ik het ook niet zou durven...
En als ik het zou zeggen, dan apart en joh, het is me opgevallen dat je een beetje ruikt... Jou?
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Rook ie de vorige keer ook al zo?
Guus- Kletskop
Ja vorige keer was het ook al niet zo fris. Misschien moet ik het gewoon tegen mijn baas zeggen, zij is wel zo'n type die dat gewoon zegt (wel apart hoor haha).
Gast- Gast
Ik zou het nog heel even aankijken, of het misschien gewoon 'pech' was, en het anders inderdaad bij je leidinggevende aangeven, dat je het eigenlijk ook gewoon lullig vindt om het ineens te zeggen.
Gast- Gast
Ik weet niet of ik het uberhaupt wel zou durven zeggen, want als ik het zeg, dan is het niet vanuit een superieure positie ofzo terwijl als mijn baas het zou zeggen dan is het gewoon "voor de zaak". Ik zou niet willen dat hij denkt dat zijn collega's hem niet leuk vinden ofzo. Het is trouwens ook wel een beetje een rare kwibus haha.
Gast- Gast
Haha! Het is ook niet aan jou eigenlijk om het te zeggen, daar heb je jouw leidinggevende voor. Daarom was ik de lul
Gast- Gast
Iedereen die je dit dilemma voorlegt zou zeggen: Als ik zou stinken, zou ik het graag horen.
Maar vrijwel niemand zegt het dan ook daadwerkelijk tegen iemand die stinkt.
Ik heb ook iemand op het werk. Hij rookt, drinkt (denken we) en er hangt gewoon een nare zweetlucht om hem heen. Die is echt in zijn kleding getrokken dus als hij zijn kleren wast, dan wast hij het er ook niet uit.
Deze persoon kan niet zo goed tegen kritiek op werkgebied. En iedereen heeft het erover (hoe gemeen ook) maar niemand zegt het. Het is zelfs al eens tegen een leidinggevende gezegd, maar zelfs die zegt het niet.
Ik vind het wel echt een taak van een leidinggevende. Als je dit als direct collega zegt, ben jij degene die het gedaan heeft. En dat komt dan ook niet zo snel meer goed. Een leidinggevende staat dan in ieder geval nog boven iemand.
Ik zou het tegen een vriendin wel zeggen. Die kan het als je het goed is ook van je hebben, maar een collega staat te ver van je af om zoiets persoonlijks mee te bespreken.
Maar vrijwel niemand zegt het dan ook daadwerkelijk tegen iemand die stinkt.
Ik heb ook iemand op het werk. Hij rookt, drinkt (denken we) en er hangt gewoon een nare zweetlucht om hem heen. Die is echt in zijn kleding getrokken dus als hij zijn kleren wast, dan wast hij het er ook niet uit.
Deze persoon kan niet zo goed tegen kritiek op werkgebied. En iedereen heeft het erover (hoe gemeen ook) maar niemand zegt het. Het is zelfs al eens tegen een leidinggevende gezegd, maar zelfs die zegt het niet.
Ik vind het wel echt een taak van een leidinggevende. Als je dit als direct collega zegt, ben jij degene die het gedaan heeft. En dat komt dan ook niet zo snel meer goed. Een leidinggevende staat dan in ieder geval nog boven iemand.
Ik zou het tegen een vriendin wel zeggen. Die kan het als je het goed is ook van je hebben, maar een collega staat te ver van je af om zoiets persoonlijks mee te bespreken.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik heb dit gehad met zelfs 2 collega's ooit. Kon mijn lol op als ik tussen hen beide in moest zitten....En beide presteerde het om de volgende dag dan doodleuk weer in hetzelfde t-shirt te komen werken...
Niemand heeft er ooit wat van gezegd geloof ik. Zelfs de leidinggevenden niet...Eigenlijk best slecht want iedereen had er last van...
Niemand heeft er ooit wat van gezegd geloof ik. Zelfs de leidinggevenden niet...Eigenlijk best slecht want iedereen had er last van...
Gast- Gast
Haha, ja dat is waar. Maar ik wil ook weer niet dat hij denkt dat zijn collega's hebben lopen klagen haha! Wat een dilemma. Als ik op zoiets aangesproken zou worden zou ik me eigenlijk doodschamen hahaha.
Gast- Gast
Tsja, dan toch aangeven bij leidinggevende...
Guus- Kletskop
Ja, ik kijk even of hij de volgende keer nog steeds stinkt en dan zeg ik het wel tegen mijn baas. Oke, het is officieel een rare gast haha, ik weet niet, hij zegt echt zulke ongemakkelijke dingen!
Gast- Gast
Ik zou het wel zeggen. Ik zou het zelf ook prettig vinden om erop gewezen te worden als het bij mij zo zou zijn.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Ik zou te schijterig zijn om er wat van te zeggen.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ahh lastig! Ik heb een collega die ook nogal ruikt maar ik dost 't niet te zeggen; heb al 's gezeik gehad omdat ik te forward was of zo... :/
Gast- Gast
Sogood schreef:Ik zou te schijterig zijn om er wat van te zeggen.
+1, dat is iets wat ik nou écht niet durf.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
En mensen die nu zeggen "Ik zou willen dat mensen het ook tegen mij zeiden" zijn denk ik mensen die niet altijd naar zweet stinken
Sommige mensen stinken echt altijd.. alsof ze geen deo kennen.. brrr
Sommige mensen stinken echt altijd.. alsof ze geen deo kennen.. brrr
Gast- Gast
Als het een nieuwe collega is, kan het dan niet zijn dat 'ie gewoon wat zenuwachtig is? Ik zou het nog even afwachten, en het dan alsnog aankaarten bij je leidingsgevende.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ja, ik wacht ook nog even af, maar je hebt zweet en oud zweet en dit is echt oud zweet.. Gewoon alsof hij zich al 2 dagen niet gewassen heeft en geen deo gebruikt, dus dan is hij al 2 dagen goed zenuwachtig en vergeten zich te wassen :p.
Gast- Gast
Zeggen natuurlijk, ik zou ook willen dat collega's mij het op een subtiele manier zouden zeggen als ik zou stinken.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Ik zou het zelf niet durven zeggen maar ik ben echt een schijterd wat dat betreft.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik heb een collega gehad die ontzettend stonk (zweetlucht), maar niemand durfde er iets van te zeggen. Volgens mij heeft uiteindelijk één collega toch haar mond opengetrokken (maar vrij tactloos) en daar werd ze onwijs boos over. Daarna stonk ze nog steeds, dus ik geloof niet dat het erg veel indruk heeft gemaakt, ondanks dat ze boos werd. Ik weet niet zo goed hoe je dit subtiel kunt zeggen, dan zeg ik liever niks.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: