Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zeg je dat?

+6
Susan
SoGood
Summerlovin
Carra
Guus
luisa
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zeg je dat? - Pagina 2 Empty Re: Zeg je dat?

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 10:22

Weetje wat ik me ook gewoon af vraag. Als ik stink dan weet ik dat meestal wel, ik ruik mezelf dan echt wel. Ruiken mensen die stinken zichzelf dan niet?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 10:23

Dat vraag ik me inderdaad ook af! Ik ruik mezelf gelukkig nooit, maar ik check regelmatig of ik niet naar zweet ruik. Zou iedereen moeten doen Zeg je dat? - Pagina 2 394967

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 10:26

Haha, nou klinkt het net alsof ik vaak naar zweet stink, maar ik bedoel meer naar een hockeywedstrijd ofzo.. Dan ruik ik dat gewoon.
Inderdaad, iedereen zou dat even moeten checken soms! Maar als je daar de hele dag in rondloopt ruik je het misschien ook niet meer..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 10:28

Ik zou het wel zeggen. Heb het weleens met een klasgenoot gehad, ik zat erachter. Samen met het meisje waar ik naast zat hebben we een briefje opgesteld en het aan haar gegeven omdat we het ook moeilijk vonden om het zomaar ineens te zeggen. Ze voelde zich zo opgelaten, maar had er zelf nooit iets van gemerkt.
Misschien merken die mensen het niet omdat het gewoon hun lichaamsgeur is? Ik gok maar wat hoor, ik ruik mezelf ook weleens maar spuit dan meteen even met deo. Anderen zeggen dan dat ze niks roken, maar ik vind het al vervelend als ik bij mezelf iets ruik.

Zouden jullie het zeggen als de broek van een collega kapot is? Precies op de naad van haar kont?
Dat was namelijk woensdag het geval en ik heb het even tegen haar gezegd, ze heeft hem meteen uitgedaan en was blij dat ik het gezegd had.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 10:31

Hahaha ja dat zou ik wel zeggen ja. Maar dat vind ik ook wel iets anders, iets minder persoonlijk ofzo.
Maarja ik zou me enorm opgelaten voelen als ik blijkbaar zo stink dat het gezegd moet worden, maar ik zou het ook wel weer waarderen..

Gast
Gast

Bericht  Tullow do 21 jul 2011 - 10:53

Ja, als iemand een gescheurde naad in haar broek heeft, dan zou ik dat echt wel zeggen. Maar dat is ook een heel andere situatie vind ik.. Ik denk dat diegene met de gescheurde naad erg blij is als er iemand zegt dat ze half in haar blote kont rondloopt. Tegen iemand zeggen dat ie stinkt, is nogal ongemakkelijk, voor beide personen vaak.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 19:05

Tullow schreef:Ja, als iemand een gescheurde naad in haar broek heeft, dan zou ik dat echt wel zeggen. Maar dat is ook een heel andere situatie vind ik.. Ik denk dat diegene met de gescheurde naad erg blij is als er iemand zegt dat ze half in haar blote kont rondloopt. Tegen iemand zeggen dat ie stinkt, is nogal ongemakkelijk, voor beide personen vaak.
+1 Alhoewel ik ook een man heb gekend die reageerde met "Dat is nou eenmaal mijn lichaamsgeur, kan er niks aan doen". Hij stinkt nu niet meer, dat dan weer wel Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 19:50

-

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

Permissies van dit forum: