facebook vraagje
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
facebook vraagje
Enige tijd geleden kreeg ik een uitnodiging van iemand die vrienden met mij wilde worden op facebook dit wilde ik eigenlijk niet. Dus heb ik toen op "niet nu" geklikt.
Maar nu ineens heb ik een bericht van haar, niet op mijn prikbord maar gewoon tussen de priveberichten zeg maar. Kan zij nou als nog alles op mijn facebook lezen terwijl ik heb aangegeven mijn gegevens niet te delen met mensen die geen vrienden van mij zijn. Of kan je wel iedereen een privebericht sturen zonder dat je vrienden bent?
Maar nu ineens heb ik een bericht van haar, niet op mijn prikbord maar gewoon tussen de priveberichten zeg maar. Kan zij nou als nog alles op mijn facebook lezen terwijl ik heb aangegeven mijn gegevens niet te delen met mensen die geen vrienden van mij zijn. Of kan je wel iedereen een privebericht sturen zonder dat je vrienden bent?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Re: facebook vraagje
Nee, een privebericht kun je aan (bijna) iedereen sturen, mensen kunnen mij ook pb'en terwijl mijn profiel op prive staat. Zij kan ook niks lezen, als ze niet in je vriendenlijst staat. Het is net als Hyves, daar kun je mensen ook gewoon priveberichten sturen zonder in elkaars lijst te staan.
Laatst aangepast door Babydoll op ma 18 jul 2011 - 19:13; in totaal 1 keer bewerkt
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Als je iemand vraagt om vrienden te worden en diegene heeft nog niet geantwoord, kun je de FB lezen. Als je klikt op "niet nu", kies je er eigenlijk voor om later alsnog te bevestigen (of niet). Volgens mij moet je nog verder klikken om iemand niet toe te voegen.
Je kunt mensen berichten sturen als je ze niet hebt toegevoegd.
Je kunt mensen berichten sturen als je ze niet hebt toegevoegd.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Oke mensen kunnen je dus iets sturen zonder dat je vrienden bent! Dat is duidelijk.
Girli wat jij zegt klinkt ook wel logische, ik heb ook iemand toegevoegd en als hij nieuwe foto's plaats zie ik dat in mijn begin scherm maar hij staat niet tussen mijn vrienden. Dus hij heeft me dan ook niet toegevoegd maar ik kan wel dingen bij hem zien...
En zo kan het dus ook bij die persoon bij mij werken... mmmm misschien moet ik het maar ff uitzoeken hoe ik haar echt niet accepteer.
Girli wat jij zegt klinkt ook wel logische, ik heb ook iemand toegevoegd en als hij nieuwe foto's plaats zie ik dat in mijn begin scherm maar hij staat niet tussen mijn vrienden. Dus hij heeft me dan ook niet toegevoegd maar ik kan wel dingen bij hem zien...
En zo kan het dus ook bij die persoon bij mij werken... mmmm misschien moet ik het maar ff uitzoeken hoe ik haar echt niet accepteer.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: