Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nieuw tafelblad - iemand die dit weet?

+3
Pien
TukTuk
JD
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

nieuw tafelblad - iemand die dit weet? - Pagina 2 Empty Re: nieuw tafelblad - iemand die dit weet?

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 5:57

Parels schreef:Lize, ik had jouw naam niet eens onthouden!
Ik vind vooral dat iedereen zijn eigen keuzes moet maken, en dat je heus wel je mening mag geven op een openbaar forum, maar soms worden bepaalde mensen er zo met hun neus in ingewreven, dat ik het zielig vind!

Ik vind idd wel dat het op een gegeven moment op moet houden.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuw tafelblad - iemand die dit weet? - Pagina 2 Empty Re: nieuw tafelblad - iemand die dit weet?

Bericht  Lejow zo 17 jul 2011 - 6:28

Ik kan me altijd flink pissig maken om dit soort reacties.
Moet je als je weinig tot geen geld heb, dan maar thuis in een glazen kissie gaan liggen afwachten tot het eens aan komt waaien?
Tuurlijk mag je nadenken over een nieuwe tafel, een leuke vakantie, en de manier waarop het er dan komt is niet aan ons, maar aan Marietje.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  CCC zo 17 jul 2011 - 8:30

Laat haar lekker met rust, wat kan ons het schelen hoe haar financiële situatie is? Ze vraagt toch niet om een oordeel daarover, ze heeft flink wat pech gehad...

ONtopic: leuk Marietje! Ben erg benieuwd naar het resultaat! Very Happy

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  JD zo 17 jul 2011 - 8:40

Thanks meiden!smile

Enne, t eindresultaat duurt nog wel eventjes hoor, over een paar maanden ofzo een keer... maar als t af is, zien jullie de foto wel verschijnen!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  CCC zo 17 jul 2011 - 8:42

Leuk! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pien zo 17 jul 2011 - 8:47

Ik snap de reactie's wel met betrekking tot haar financiele kant, maar..... Het moet ook een keer klaar zijn en ophouden en hoeft niet bij ieder topic genoemd te worden!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: