Een tour door mijn huis!
+25
Prosecco
Bliss
SarahKey
Kabouter
Sweety
Jeanette
Shisha
Tazz
Lady4
Serena
Flippin' Bitch
Niki
Paper Crown
Moonlight
Sjaantje
JD
Angela_1986
rapa nui
Pien
Oasis
Tullow
ekiaam87
Tiana
Zwoesj
Sushi
29 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Een tour door mijn huis!
Het ziet eruit als een erg knus huisje. Een heerlijke plek voor jezelf en Carlos!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Shisha schreef:Mooi! Het is echt leuk geworden! Hoe bevalt het zo op jezelf?
Het bevalt super! Ben echt helemaal gewend! Het is fijn dat er mensen langs kunnen komen en kunnen blijven tot hoe laat zij en ik willen. Ik ben daarin niet meer afhankelijk van mijn ouders en dat vind ik echt fijn.
Sweety schreef:Wat een schitterende vloer heb je trouwens! Mag ik vragen waar je die vandaan heb? En een gezellig huisje heb je
Mijn vloer heb ik gekocht bij Roobol. Ik geloof dat ie 'forest loc' o.i.d. heette. Ik kan het voor je opzoeken al je dat wil?
Elodie schreef:Gezellig, vrolijk huisje.
Jouw kledingkast is een Pax he? Ik zie dat je daar veel verschillende maten van hebt bij de Ikea maar niet met 3 of 4 deuren. Zet je dan 2 kasten tegen elkaar of kun je dat gewoon zo samenstellen en vast maken?
Het lijkt wel een beetje op een Pax-kast geloof ik, maar mijn kast is een Botne
Storm schreef:Ik vind je huisje wat te rommelig ogen en niet helemaal mijn smaak (al moet ik niks zeggen, ik heb zelf een rommelig appartement omdat ik nergens mijn spullen kwijt kan )
Ik vind het zelf eigenlijk best netjes hier Maar ik kan me voorstellen dat je het zegt hoor, het zijn natuurlijk aardig wat spullen op een klein oppervlak. Ik denk dat het vooral wat "rommeliger" oogt door de volle boekenkasten, maar ik vind dat zelf erg gezellig.
Ik moet ook zeggen dat ik niet iemand ben voor een te strak, clean huis, dan voel ik me niet thuis.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ik vind het een gezellig, knus appartementje!
Alleen voor mij ook te rommelig, zou helemaal kriegel worden van zoveel spullen opgepropt in je slaapkamer en zo'n boekenkast. Maar dat is meer mijn issue dan wat normaal is
Alleen voor mij ook te rommelig, zou helemaal kriegel worden van zoveel spullen opgepropt in je slaapkamer en zo'n boekenkast. Maar dat is meer mijn issue dan wat normaal is
Maar eerlijk, ik zie zelf echt niet wat er zo is opgepropt. Er liggen wat mapjes, mijn make-up staat erin. Zo "gepropt" is dat toch niet?SarahKey schreef:Ik vind het een gezellig, knus appartementje!
Sushi- Kletskop
Kabouter schreef:Het ziet eruit als een erg knus huisje. Een heerlijke plek voor jezelf en Carlos!
OOOHHHHW big time kwartje!
Gast- Gast
mozzarella schreef:Kabouter schreef:Het ziet eruit als een erg knus huisje. Een heerlijke plek voor jezelf en Carlos!
OOOHHHHW big time kwartje!
Carlos voelt zich helemaal thuis
Sushi- Kletskop
Suuske schreef:Elodie schreef:Gezellig, vrolijk huisje.
Jouw kledingkast is een Pax he? Ik zie dat je daar veel verschillende maten van hebt bij de Ikea maar niet met 3 of 4 deuren. Zet je dan 2 kasten tegen elkaar of kun je dat gewoon zo samenstellen en vast maken?
.
Oh joh! En die is goedkoop zie ik! Alleen jammer dat hij maar 212 hoog is.Wij gaan morgen naar de Ikea want heb echt een nieuwe kast nodig. Had de Pax in gedachte en de witte bergsbo deur daarvan lijkt heel erg op die van jou.
Gast- Gast
Elodie schreef:Suuske schreef:Elodie schreef:Gezellig, vrolijk huisje.
.
Oh joh! En die is goedkoop zie ik! Alleen jammer dat hij maar 212 hoog is.Wij gaan morgen naar de Ikea want heb echt een nieuwe kast nodig. Had de Pax in gedachte en de witte bergsbo deur daarvan lijkt heel erg op die van jou.
Ik had ook zo'n mooie kast gezien bij de Ikea (ik zie hem overigens niet op de site), maar die was weer te hoog dacht ik. Ik durfde het niet aan. Maar hij was heel mooi. Maar met mijn Botne ben ik ook heel blij
Ik vind alleen soms wel dat de deuren iets dikker hadden gemogen, je voelt bij het opendoen van de kast dat de deuren niet dik zijn, een beetje wiebelig of zo, kan het niet uitleggen. Niet alsof het snel stuk gaat, maar toch een beetje slapjes. (lekker vaag ben ik... )
Sushi- Kletskop
Goed dat je het zegt. Ik wil echt een goede, stevige kast.
Kun je nog in je geheugen graven hoe die kast heet? En hoeveel (witte?) deuren heeft hij?
Kun je nog in je geheugen graven hoe die kast heet? En hoeveel (witte?) deuren heeft hij?
Gast- Gast
Is die kast ook meteen de muur tussen slaap- en woonkamer? Samen met dat gordijn?Suuske schreef:Elodie schreef:Suuske schreef:Elodie schreef:Gezellig, vrolijk huisje.
.
Ik had ook zo'n mooie kast gezien bij de Ikea (ik zie hem overigens niet op de site), maar die was weer te hoog dacht ik. Ik durfde het niet aan. Maar hij was heel mooi. Maar met mijn Botne ben ik ook heel blij
Ik vind alleen soms wel dat de deuren iets dikker hadden gemogen, je voelt bij het opendoen van de kast dat de deuren niet dik zijn, een beetje wiebelig of zo, kan het niet uitleggen. Niet alsof het snel stuk gaat, maar toch een beetje slapjes. (lekker vaag ben ik... )
Gast- Gast
Klopt!Smikkell schreef:Is die kast ook meteen de muur tussen slaap- en woonkamer? Samen met dat gordijn?Suuske schreef:Elodie schreef:Suuske schreef:Elodie schreef:Gezellig, vrolijk huisje.
.
Ik vind het niet ideaal hoor, had liever een gewone muur gehad. Maar omdat die er nu eenmaal niet zit heb ik gekozen om het zo te doen. Ik vind het wel jammer dat ik nu geen leuk schilderij boven mijn bank kan hangen
Sushi- Kletskop
Nee, dat weet ik niet meer. Ik geloof dat ie twee deuren heeft. Het zijn spiegeldeuren, maar ik meen me te herinneren (al weet ik het niet 100% zeker) dat je ook gewoon houten deuren kon nemen.Elodie schreef:Goed dat je het zegt. Ik wil echt een goede, stevige kast.
Als ik nog eens naar Ikea ga kan ik kijken of ik de kast nog zie en kijken hij 't heet? Ik zal vast binnenkort weer eens gaan, I looove Ikea
Sushi- Kletskop
Suuske schreef:Nee, dat weet ik niet meer. Ik geloof dat ie twee deuren heeft. Het zijn spiegeldeuren, maar ik meen me te herinneren (al weet ik het niet 100% zeker) dat je ook gewoon houten deuren kon nemen.Elodie schreef:Goed dat je het zegt. Ik wil echt een goede, stevige kast.
Als ik nog eens naar Ikea ga kan ik kijken of ik de kast nog zie en kijken hij 't heet? Ik zal vast binnenkort weer eens gaan, I looove Ikea
Haha dat is lief van je maar tegen die tijd heb ik al een kast gekocht
En ik vind spiegeldeuren zooo lelijk..maar loop alles wel even langs dus misschien zie ik die andere nog wel.
Gast- Gast
Oh haha ik vond 'm heel mooi, maar het is denk ik wel een drama met schoonmaken. Je gaat er toch vingerafdrukken e.d. op zien. En zo'n enorme spiegel is natuurlijk te confronterend... Tenminste, voor mij dan, ik zou er misschien toch wel onzeker van kunnen worden om mezelf elke dag 's ochtends meteen helemaal te moeten zien in de spiegelElodie schreef:Suuske schreef:Nee, dat weet ik niet meer. Ik geloof dat ie twee deuren heeft. Het zijn spiegeldeuren, maar ik meen me te herinneren (al weet ik het niet 100% zeker) dat je ook gewoon houten deuren kon nemen.Elodie schreef:Goed dat je het zegt. Ik wil echt een goede, stevige kast.
Haha dat is lief van je maar tegen die tijd heb ik al een kast gekocht
En ik vind spiegeldeuren zooo lelijk..maar loop alles wel even langs dus misschien zie ik die andere nog wel.
Laat je weten welke kast je uiteindelijk gekocht hebt? En foto's!
Sushi- Kletskop
Superleuk (vrouwen)huisje! Wat een grote tv heb je trouwens! Die van mij neemt lang niet het hele meubel in beslag, haha. Ik moet ook echt eens foto's van mijn huisje gaan maken... Ik ga proberen om voor ik op vakantie ga (a.s. zondag) ook nog ff een tourtje door mijn huis te doen.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Suuske schreef:
Doe ik!
Gast- Gast
Suuske schreef: Klopt!
Ik vind het niet ideaal hoor, had liever een gewone muur gehad. Maar omdat die er nu eenmaal niet zit heb ik gekozen om het zo te doen. Ik vind het wel jammer dat ik nu geen leuk schilderij boven mijn bank kan hangen
Kun je dat schilderij dan niet aan je kast bevestigen?
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ziet er gezellig uit!
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Gezellig ingericht, maar voor mij toch een beetje te druk... hou van rust
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Toen die tv net stond dacht ik ook "jeeeemig wat is dat ding groot!" Het is verbazingwekkend hoe snel zoiets went.Bliss schreef:Superleuk (vrouwen)huisje! Wat een grote tv heb je trouwens! Die van mij neemt lang niet het hele meubel in beslag, haha. Ik moet ook echt eens foto's van mijn huisje gaan maken... Ik ga proberen om voor ik op vakantie ga (a.s. zondag) ook nog ff een tourtje door mijn huis te doen.
Maar ik moet dan ook wel weer zeggen dat ik net bij mijn ouders was en dat ik vond dat hun tv "klein" was, terwijl 'ie dat helemaal niet is, haha
Jaaa, ik ben heel benieuwd naar je foto's! Snel maken!
Sushi- Kletskop
oh als je zou willen graag Vind hem namelijk erg mooi!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Elodie schreef:Suuske schreef:
Doe ik!
Gisteren de Pax gekocht met 5 deuren. Morgen wordt hij gebracht en tsja dan moet ie nog in elkaar.....
Gast- Gast
Oww leuk huisje hoor. Ziet er erg gezellig uit
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Elodie schreef:Elodie schreef:Suuske schreef:
Doe ik!
Gisteren de Pax gekocht met 5 deuren. Morgen wordt hij gebracht en tsja dan moet ie nog in elkaar.....
Verschrikkelijk is dat he... Dat vind ik het enige nadeel van Ikea Vooral de deuren vind ik verschrikkelijk....
Sweety: ik zoek de naam van de vloer vanavond of morgen even voor je op maar ik weet bijna zeker dat het 'forest loc' is...
Sushi- Kletskop
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Tour door je huis
» Kat plast in huis door stress kruipende baby
» Restyle mijn huis!
» Mijn babies lopen door de kamer...
» Plotseling wordt mijn OV stopgezet door DUO
» Kat plast in huis door stress kruipende baby