Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen, plannen voor vandaag

+15
Pandora
M_as
patjuhhh
Sushi
flower
Saxy
Silver
Parisienne
Caramba
minoessepoes
Lejow
Snoes
ekiaam87
Inge
SoGood
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Goedemorgen, plannen voor vandaag - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen, plannen voor vandaag

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 22:36

Nobucta schreef:Zou eerst een etentje geven, maar één van de gasten heeft iets met haar knie waardoor 6 trappen ineens een flinke hindernis worden en een andere is ziek. Zou eigenlijk bij die laatste langsgaan als het etentje niet doorging, maar dat is het nu ook niet. Vriend moet onverwachts werken, dus het plan was eerst de stad in te gaan en daarna lekker te gaan bakken. Blijkt alleen dat internetbankieren nu plat ligt, hoogst irritant, hele schema overhoop.
Balen zeg, wat ga je vanavond doen dan?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen, plannen voor vandaag - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen, plannen voor vandaag

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 22:39

Vanmorgen lekker rustig aan gedaaan, lekker uitgeslapen tot 10 uur. Mijn vriend is nu aan het klussen op zolder (ons neverending klus project) en vanmiddag zijn we uitgenodigd op een verjaardagsfeest van vrienden van ons, wordt wel gezellig.
Ik verwacht dat we vanavond niet laat thuis zullen zijn, dus dan nog even een filmpje kijken en dat was het dan alweer..

Gast
Gast

Bericht  Rovine vr 15 jul 2011 - 22:41

Storm schreef:
Nobucta schreef:Zou eerst een etentje geven, maar één van de gasten heeft iets met haar knie waardoor 6 trappen ineens een flinke hindernis worden en een andere is ziek. Zou eigenlijk bij die laatste langsgaan als het etentje niet doorging, maar dat is het nu ook niet. Vriend moet onverwachts werken, dus het plan was eerst de stad in te gaan en daarna lekker te gaan bakken. Blijkt alleen dat internetbankieren nu plat ligt, hoogst irritant, hele schema overhoop.

Stappen denk ik. Misschien kom ik jullie nog wel tegen. Very Happy
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 22:43

Jaaa Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Parisienne vr 15 jul 2011 - 22:51

Theedoosje schreef:Dat is wel vervelend Parisenne....kon hij dat zelf niet eerder doen?
EN Jij mag niet mee trouwens?

Tsja.. mannen! :P Inpakken op het laatste moment. Ach.. heb verder toch niks bijzonders te doen en zijn tas wordt efficiënter ingepakt als ik dat doe, hahah!

Ik mag wel mee hoor, maar ik ga liever niet mee. Ik denk niet dat ik erg van een vakantie kan genieten met mijn schoonmoeder erbij Rolling Eyes Deze vakantie is voor mijn vriend erg speciaal, i.v.m. herinneringen aan zijn vader, die overleden is. Ik laat hem dit met zijn moeder beleven smile Ik ben gezellig met mijn kleine meisje thuis en heb al leuke dingen op de planning staan!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Zonnetje vr 15 jul 2011 - 22:55

Ik ga vandaag wat in het huishouden doen: schoonmaken, boodschappen, was ophangen en een kwarktaart maken voor de Eindhoven-meeting morgen. Verder nog wat winkelen. Vanavond ga ik naar de verjaardag van de zus van mijn vriend.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sterre vr 15 jul 2011 - 23:00

Goede net-nog-morgen!

Ik heb zo een afspraak bij de bank om wat verzekeringsdingen te regelen voor het nieuwe huis. Daarna lunch ik even met m'n vriend in de stad en ga ik met een andere vriend een cadeautje kopen voor een vriendin die jarig is geweest. Daar gaan we eind van de middag even langs. Voor vanavond staat er een relax avondje op het programma.

Fijne dag!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 23:01

Goedemorgen/middag,

Ik ga zo wat werk inhalen en daarna even op zoek naar regenlaarzen voor de Zwarte Cross van morgen.
Verder mijn vriend nog helpen met wat spullen verhuizen.

Fijne dag iedereen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 23:15

Oja op de planning staat ook nog hapjes maken :P voor morgen Wink

Gast
Gast

Bericht  Tsjip vr 15 jul 2011 - 23:27

Ik ga het hele huis nog even stofzuigen, het bed verschonen en de laatste was wegwerken. Straks ga ik onze koffers inpakken want we gaan vannacht op vakantie!!!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Snoes vr 15 jul 2011 - 23:39

Nobucta schreef:
Storm schreef:

Stappen denk ik. Misschien kom ik jullie nog wel tegen. Very Happy
Jaaaa cheers

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 23:42

Oh Nobucta wat balen. Je zou zo lekker koken Sad

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: