Goedemorgen, plannen voor vandaag
+15
Pandora
M_as
patjuhhh
Sushi
flower
Saxy
Silver
Parisienne
Caramba
minoessepoes
Lejow
Snoes
ekiaam87
Inge
SoGood
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Goedemorgen, plannen voor vandaag
Balen zeg, wat ga je vanavond doen dan?Nobucta schreef:Zou eerst een etentje geven, maar één van de gasten heeft iets met haar knie waardoor 6 trappen ineens een flinke hindernis worden en een andere is ziek. Zou eigenlijk bij die laatste langsgaan als het etentje niet doorging, maar dat is het nu ook niet. Vriend moet onverwachts werken, dus het plan was eerst de stad in te gaan en daarna lekker te gaan bakken. Blijkt alleen dat internetbankieren nu plat ligt, hoogst irritant, hele schema overhoop.
Gast- Gast
Vanmorgen lekker rustig aan gedaaan, lekker uitgeslapen tot 10 uur. Mijn vriend is nu aan het klussen op zolder (ons neverending klus project) en vanmiddag zijn we uitgenodigd op een verjaardagsfeest van vrienden van ons, wordt wel gezellig.
Ik verwacht dat we vanavond niet laat thuis zullen zijn, dus dan nog even een filmpje kijken en dat was het dan alweer..
Ik verwacht dat we vanavond niet laat thuis zullen zijn, dus dan nog even een filmpje kijken en dat was het dan alweer..
Gast- Gast
Storm schreef:Balen zeg, wat ga je vanavond doen dan?Nobucta schreef:Zou eerst een etentje geven, maar één van de gasten heeft iets met haar knie waardoor 6 trappen ineens een flinke hindernis worden en een andere is ziek. Zou eigenlijk bij die laatste langsgaan als het etentje niet doorging, maar dat is het nu ook niet. Vriend moet onverwachts werken, dus het plan was eerst de stad in te gaan en daarna lekker te gaan bakken. Blijkt alleen dat internetbankieren nu plat ligt, hoogst irritant, hele schema overhoop.
Stappen denk ik. Misschien kom ik jullie nog wel tegen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Theedoosje schreef:Dat is wel vervelend Parisenne....kon hij dat zelf niet eerder doen?
EN Jij mag niet mee trouwens?
Tsja.. mannen! Inpakken op het laatste moment. Ach.. heb verder toch niks bijzonders te doen en zijn tas wordt efficiënter ingepakt als ik dat doe, hahah!
Ik mag wel mee hoor, maar ik ga liever niet mee. Ik denk niet dat ik erg van een vakantie kan genieten met mijn schoonmoeder erbij Deze vakantie is voor mijn vriend erg speciaal, i.v.m. herinneringen aan zijn vader, die overleden is. Ik laat hem dit met zijn moeder beleven Ik ben gezellig met mijn kleine meisje thuis en heb al leuke dingen op de planning staan!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ga vandaag wat in het huishouden doen: schoonmaken, boodschappen, was ophangen en een kwarktaart maken voor de Eindhoven-meeting morgen. Verder nog wat winkelen. Vanavond ga ik naar de verjaardag van de zus van mijn vriend.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Goede net-nog-morgen!
Ik heb zo een afspraak bij de bank om wat verzekeringsdingen te regelen voor het nieuwe huis. Daarna lunch ik even met m'n vriend in de stad en ga ik met een andere vriend een cadeautje kopen voor een vriendin die jarig is geweest. Daar gaan we eind van de middag even langs. Voor vanavond staat er een relax avondje op het programma.
Fijne dag!
Ik heb zo een afspraak bij de bank om wat verzekeringsdingen te regelen voor het nieuwe huis. Daarna lunch ik even met m'n vriend in de stad en ga ik met een andere vriend een cadeautje kopen voor een vriendin die jarig is geweest. Daar gaan we eind van de middag even langs. Voor vanavond staat er een relax avondje op het programma.
Fijne dag!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Goedemorgen/middag,
Ik ga zo wat werk inhalen en daarna even op zoek naar regenlaarzen voor de Zwarte Cross van morgen.
Verder mijn vriend nog helpen met wat spullen verhuizen.
Fijne dag iedereen.
Ik ga zo wat werk inhalen en daarna even op zoek naar regenlaarzen voor de Zwarte Cross van morgen.
Verder mijn vriend nog helpen met wat spullen verhuizen.
Fijne dag iedereen.
Gast- Gast
Oja op de planning staat ook nog hapjes maken voor morgen
Gast- Gast
Ik ga het hele huis nog even stofzuigen, het bed verschonen en de laatste was wegwerken. Straks ga ik onze koffers inpakken want we gaan vannacht op vakantie!!!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
JaaaaNobucta schreef:Storm schreef:Balen zeg, wat ga je vanavond doen dan?Nobucta schreef:Zou eerst een etentje geven, maar één van de gasten heeft iets met haar knie waardoor 6 trappen ineens een flinke hindernis worden en een andere is ziek. Zou eigenlijk bij die laatste langsgaan als het etentje niet doorging, maar dat is het nu ook niet. Vriend moet onverwachts werken, dus het plan was eerst de stad in te gaan en daarna lekker te gaan bakken. Blijkt alleen dat internetbankieren nu plat ligt, hoogst irritant, hele schema overhoop.
Stappen denk ik. Misschien kom ik jullie nog wel tegen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Plannen voor vandaag
» Plannen voor vandaag
» Wat zijn jullie plannen vandaag?
» Plannen voor 2012
» Plannen voor het weekend?
» Plannen voor vandaag