Speelhoekjes fototopic !
+11
sheila123
-Ieniemienie-
Dolphinne
Annie24
PapillonRose
Meeko
Kat1980
moepie
Jelin
Susan
Printje
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Speelhoekjes fototopic !
@ Storm het kastje komt bij de Praxis vandaan, Was geloof ik iets van 35 euro
@ Printje ik vind het kastje juist erg stevig. Wel is het al iets beschadigt aan de onderkant omdat S. er een paar keer met zijn loopwagen tegenaan is gereden. Maar het is verder een heel mooi degelijk kastje
@ Twellie tot nu toe blijf hij er netjes op zitten. Ik zet hem op z'n kleed met z'n speelgoed en dat gaat goed. Alleen als hij uitgespeeld is en wil gaan tijgeren wijkt hij een halve meter van het kleed af maar dan zet ik hem er weer op na een tijdje. En als hij aan het spelen is is het niet meer zo netjes hoor En mama maar 2x per dag opruimen
@ Printje ik vind het kastje juist erg stevig. Wel is het al iets beschadigt aan de onderkant omdat S. er een paar keer met zijn loopwagen tegenaan is gereden. Maar het is verder een heel mooi degelijk kastje
@ Twellie tot nu toe blijf hij er netjes op zitten. Ik zet hem op z'n kleed met z'n speelgoed en dat gaat goed. Alleen als hij uitgespeeld is en wil gaan tijgeren wijkt hij een halve meter van het kleed af maar dan zet ik hem er weer op na een tijdje. En als hij aan het spelen is is het niet meer zo netjes hoor En mama maar 2x per dag opruimen
Gast- Gast
Zo'n tafeltje en stoeltje wil ik straks ook voor S. als de box weg is. Is die van de Ikea Meeko?
Gast- Gast
@Meeko: De achterwand van jullie hoekje is echt geweldig! Hoe hebben jullie dat gedaan? Met stickers?
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
PapillonRose schreef:@Meeko: De achterwand van jullie hoekje is echt geweldig! Hoe hebben jullie dat gedaan? Met stickers?
Dankje. Ja zijn gewoon van die stickers van de Action.
Razz, ja die is van Ikea, maar volgens mij hebben ze nu andere.
Meeko- Prater
- Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10
leuk leuk leuk
hier nog niet aan de orde, meneer loopt nog vrolijk rond in de box...
maar als de box weggaat, leg ik er een kleed neer, en zo'n expedit achtig ding (wit). Tegen de andere muur (is dan een hoekje) een witte mdf plaat met aan bovenkant leuk uitgesneden. hier wil ik dan haakjes aan bevestigen. Als hij dan tekeningen wil maken en ophangen, mag dat op die plaat.
Weet al wat jullie gaan antwoorden, maar ik ben zoooooooooooooooooooooo bang voor de eerste stift op de muur hahaha.
Ben best opruimerig en netjes, en wil ook niet alle kleuren van de regenboog in zijn speelhoek. Neutrale kleuren en alles in manden oid.
hier nog niet aan de orde, meneer loopt nog vrolijk rond in de box...
maar als de box weggaat, leg ik er een kleed neer, en zo'n expedit achtig ding (wit). Tegen de andere muur (is dan een hoekje) een witte mdf plaat met aan bovenkant leuk uitgesneden. hier wil ik dan haakjes aan bevestigen. Als hij dan tekeningen wil maken en ophangen, mag dat op die plaat.
Weet al wat jullie gaan antwoorden, maar ik ben zoooooooooooooooooooooo bang voor de eerste stift op de muur hahaha.
Ben best opruimerig en netjes, en wil ook niet alle kleuren van de regenboog in zijn speelhoek. Neutrale kleuren en alles in manden oid.
Gast- Gast
Je kan toch zorgen dat hij zelf niet bij de stiften kan? Sinds ze hier de bank hebben geverfd in een onbewaakt ogenblik (uiteraard terwijl ik niet thuis was ) staan alle knutselspullen hoog, zodat ze nergens zelf bijkunnen.
Gast- Gast
Arden schreef:Je kan toch zorgen dat hij zelf niet bij de stiften kan? Sinds ze hier de bank hebben geverfd in een onbewaakt ogenblik (uiteraard terwijl ik niet thuis was ) staan alle knutselspullen hoog, zodat ze nergens zelf bijkunnen.
najah...is de bank tenminste wel een echt persoonlijk item geworden.
mn nichtje heeft laatst ergens een 'benzinestift' (zo noemen wij die altijd) gevonden en leuk de eettafel ingekleurd.....
stift lag onder de kast per ongeluk.
Oefffffffffff
hebben jullie trouwens rekening gehouden met het uitzoeken van de meubelen? Wij hebben bewust Leenbakker meubelen gekocht....met idee...als kids wat groter zijn, dan kopen we wel wat anders. Niet te duur.
Gast- Gast
Nee, daar hebben wij geen rekening mee gehouden.
Er zijn gewoon bepaalde dingen die niet mogen, klaar.
En dat weet ze.
Er zijn gewoon bepaalde dingen die niet mogen, klaar.
En dat weet ze.
Gast- Gast
Wij hebben nog geen speelhoekje, want Y. kan nog niet eens kruipen Wij hebben in die zin rekening gehouden met het uitzoeken van de meubels dat we 6 jaar geleden toen we samen gingen wonen een zwarte leren bank hebben gekocht zodat we straks iig het gemorste drinken er af kunnen vegen enzo. Vrienden van ons hebben een stoffen bank (althans, hadden ) en dat ding zag er niet uit na een paar maanden. Vlekken van de sap. Kruimels van de koekjes in/tussen de stof...
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben ook een stoffen bank en behalve dat er dus verf op zit (kregen we er niet helemaal meer uit maar valt niet op) gaat dat hier prima. Hier wordt gewoon niet gedronken op de bank en eten kan wel maar daar krijg je geen vlekken van, ze eten geen fruit oid op de bank. We hebben deze bank gekocht toen de jongste bijna 1 was.
Verder hebben wij wel vrijwel alleen maar Ikea spul, of andere goedkope meubels, maar dat is niet ivm kinderen, wij hadden gewoon geen geld.
Verder hebben wij wel vrijwel alleen maar Ikea spul, of andere goedkope meubels, maar dat is niet ivm kinderen, wij hadden gewoon geen geld.
Gast- Gast
Dit is hier het speelhoekje, al is het ondertussen wel redelijk weer veranderd.
Op de plek van het tafeltje, staat nu het ikea keukentje. Dan een klein stukje ertussen en dan het tafeltje en stoeltjes (Voor de deur naar buiten, maar die deur gebruik ik toch nauwelijks )
En op de planken erboven staat nu alleen nog speelgoed. Ook in een aantal doorzichtige bakken van ikea. Op de bovenste plank de knutselspullen en klei. Daar kan hij dus niet zelf bij.
Op de plek van het tafeltje, staat nu het ikea keukentje. Dan een klein stukje ertussen en dan het tafeltje en stoeltjes (Voor de deur naar buiten, maar die deur gebruik ik toch nauwelijks )
En op de planken erboven staat nu alleen nog speelgoed. Ook in een aantal doorzichtige bakken van ikea. Op de bovenste plank de knutselspullen en klei. Daar kan hij dus niet zelf bij.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Dolphinne schreef:Dit is hier het speelhoekje, al is het ondertussen wel redelijk weer veranderd.
Wat een gaaf kastje zeg, met die rieten bakken. ALles van ikea?
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Wat een leuke hoekjes allemaal zeg! Hier is nog niet echt een speelhoekje. J. Heeft een bak met speelgoed naast de box en ze heeft een buggy met pop in een andere hoek van de kamer en in de kast waar wij onze boeken bewaren zijn de onderste 2 vakken van haar en daar liggen de kinderboeken. Kortom ons hele huis bevat overal speelgoed haha! Straks als F. Ouder is wil ik op de plek van de box een mooi speelhoekje voor m'n meiden maken.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
-Ieniemienie- schreef:Dolphinne schreef:Dit is hier het speelhoekje, al is het ondertussen wel redelijk weer veranderd.
Wat een gaaf kastje zeg, met die rieten bakken. ALles van ikea?
Idd allemaal ikea (als je alles uit mijn huis weghaald wat (ooit) van ikea was hou ik alleen mijn kledingkast, een bank en de kinderstoel over haha)
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Moet me maar eens gaan bezighouden met een speelhoekje straks voor onze dochter, heb nog geen idee waar haha!
Gast- Gast
Razz_ schreef:
Hoe ziet het speelhoekje eruit van jullie kids?
Razz, wat een leuke speelmat! Waar heb je die vandaan, als ik vragen mag?
Gast- Gast
Wij hebben voor N. ook pas een speelhoekje gecreëerd. Zal binnenkort een foto plaatsen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Arden schreef:Susan schreef:Arden, leuk hobbelpaard, volgens mij had Dion ook zoiets toen hij klein was, zijn vader had dat zelf gemaakt.
Dank je, de kinderen vinden het erg leuk. Is superstevig! Dit komt uit de sociale werkplaats bij het werk van mijn vader.
Wat grappig, Myrthe heeft ooit bij mijn schoonouders zo'n ding gekregen. Ook van de sociale werkplaats, van mijn schoonvaders werk
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Storm schreef:Waar heb je trouwens die kast gekocht Razz?
staat in krantje van de Praxis...geloof idd 35 euro
Gast- Gast
ivax schreef:Storm schreef:Waar heb je trouwens die kast gekocht Razz?
Die van de praxis zijn in ieder geval totaal niet stevig. Heb er zelf ook wel eens naar staan kijken, maar uiteindelijk toch niet gekocht omdat hij zo gammel was.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
ivax schreef:Storm schreef:Waar heb je trouwens die kast gekocht Razz?
Mijn vriend heeft er ook een voor ons gekocht een paar weken geleden bij de praxis voor 29 euro! En hij is wel stevig, er hebben er hier twee peuters aan gehangen van de week en er gebeurd helemaal niks mee.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: