Speelhoekjes fototopic !
+11
sheila123
-Ieniemienie-
Dolphinne
Annie24
PapillonRose
Meeko
Kat1980
moepie
Jelin
Susan
Printje
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Speelhoekjes fototopic !
Wij hebben dit als speelhoekje. Waarschijnlijk verhuizen we het straks wel naar waar de box nu staat.
Dat is meer in de hoek van de kamer achter de bank.
*
Hoe ziet het speelhoekje eruit van jullie kids?
Dat is meer in de hoek van de kamer achter de bank.
*
Hoe ziet het speelhoekje eruit van jullie kids?
Laatst aangepast door Razz_ op zo 25 sep 2011 - 8:04; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Speelhoekjes fototopic !
we hebben geen speciaal speelhoekje. We hebben één curverbak met speelgoed in de kamer staan en haar boekjes staan in het tv-kastje. Ze speelt overal en nergens.
Gast- Gast
Ik ben wel benieuwd. Wij hebben nu een witte expedit met 8 vakken met in 6 vakken rieten manden. Daarnaast hebben we nog grote manden staan met in één mand een treinbaan en in de andere duplo. Maar ik kom eigenlijk plek tekort, met name voor grote dingen zoals grote auto's. Dus ik wil ook wel foto's zien.
Gast- Gast
Ik zal straks ook wel plek te kort komen aangezien meneer over 2 weken jarig is. Hij krijgt oa de boerderij van Little People. Dus maar even kijken waar we die dan weer neer gaan zetten
Gast- Gast
Ja ik kan het allemaal wel kwijt in onze hoek (zal eens kijken voor een foto) maar het staat dan wel een beetje rommelig, ze hebben een paar van die grote vrachtwagens en een vuilniswagen en die passen niet in de vakken van de Expedit.
Gast- Gast
Haha wat leuk Razz! Wij hebben ook geen speciale speelhoek, we hebben echt te weinig ruimte. Ik heb wel een speelgoedkist staan waar ik alle speelgoed in doe.
Gast- Gast
Ik wilde dat kastje ook kopen Razz maar mijn man was bang dat het niet zo stevig is. Dus misschien kan jij daar wel een antwoord op geven. Is het wel een stevig kastje?
Wij hebben ook een grote speelhoek, meneer speelt vrijwel overal maar goed. Hij heeft een Bumbatent en daarnaast staat zijn tafeltje met een opbergbankje en nog wat losse manden erbij.
Een oude foto van R in zijn tentje
Wij hebben ook een grote speelhoek, meneer speelt vrijwel overal maar goed. Hij heeft een Bumbatent en daarnaast staat zijn tafeltje met een opbergbankje en nog wat losse manden erbij.
Een oude foto van R in zijn tentje
Laatst aangepast door Printje op vr 15 jul 2011 - 0:24; in totaal 1 keer bewerkt
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Onze hele huiskamer is onderhand hun speelhoekje.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Oh god, laat ik maar geen foto gaan maken Ik heb iets van 4 hoeken waar speelgoed is gedumpt, weet ook echt niet meer waar ik het allemaal kwijt moet!
Gast- Gast
+1 dus.Susan schreef:Onze hele huiskamer is onderhand hun speelhoekje.
Gast- Gast
Susan schreef:Onze hele huiskamer is onderhand hun speelhoekje.
+1 dus
Gast- Gast
Wat ziet dat er leuk (en keurig) uit Razz! Blijft hij dan ook echt daar spelen? Ik heb geen speelhoek omdat ze alles toch de hele kamer doorsleept (en de keuken en de gang en...). Ik ruim de zooi een keer per dag op en als ik zin heb twee keer, ook tijdens het middagslaapje dan.
Gast- Gast
Hier staat hun speelgoed. Buiten dit speelhoekje hebben we in de woonkamer ook nog een tafeltje met daarop een garage en daarbij twee stoeltjes, een keukentje en de box. Die dingen staan niet in de hoek omdat dat nogal een donkere hoek is. Inmiddels staat de kast ook op zn kant omdat de oudste een paar keer zo'n mand eruit trok en die op zn hoofd kreeg. En we hebben een paar mandjes erbij gekocht.
Laatst aangepast door Arden op vr 15 jul 2011 - 0:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Storm schreef:LOLHeartBeat schreef:Haha, zo dat was even tegelijk!
Schiet me ineens iets te binnen: is heartbeat geen oude naam van jou Storm?
Gast- Gast
Dit is mijn dochter's speelhoek, maar normaal ligt het er niet zo netjes bij. Dat bankje heeft mijn vader gemaakt
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Arden, leuk hobbelpaard, volgens mij had Dion ook zoiets toen hij klein was, zijn vader had dat zelf gemaakt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Arden, leuk hobbelpaard, volgens mij had Dion ook zoiets toen hij klein was, zijn vader had dat zelf gemaakt.
Dank je, de kinderen vinden het erg leuk. Is superstevig! Dit komt uit de sociale werkplaats bij het werk van mijn vader.
Gast- Gast
Hier staat alles naast het dressoir.
In twee plastic bakken en de rest ernaast (Tafeltje, stoeltje, camper, hobbelpaard, buggy, loopkar etc etc.
Ik heb boven een mooie houten kist maar die moet eerst wit voor die in de kamer mag komen
Dan ben ik die twee plastic bakken in elk geval kwijt.
Boven op haar kamer staan er nog 2 maar dat wissel ik meestal af.
In twee plastic bakken en de rest ernaast (Tafeltje, stoeltje, camper, hobbelpaard, buggy, loopkar etc etc.
Ik heb boven een mooie houten kist maar die moet eerst wit voor die in de kamer mag komen
Dan ben ik die twee plastic bakken in elk geval kwijt.
Boven op haar kamer staan er nog 2 maar dat wissel ik meestal af.
Gast- Gast
Dit is het 'hoekje' voor mijn dochter;
verder staat in de kamer nog haar buggy en in een ander hoekje staat de boerderij van Little people met toebehoren.
verder staat in de kamer nog haar buggy en in een ander hoekje staat de boerderij van Little people met toebehoren.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
moepie schreef:Dit is het 'hoekje' voor mijn dochter;
Ik wil ook zo'n bakkenkast van Ikea kopen. Heb nu 2 van die transparante curver bakken, maar dat vind ik eigenlijk niet zo leuk. Ik heb wel een beetje een hoekje gecreeerd met die bakken en een autokleed, maar eigenlijk speelt hij toch overal en nergens.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Dit hebben wij hier. Inmiddels is dat tafeltje met stoeltjes naar Senna haar kamer gegaan en staat er nu dat Ikea keukentje ende achterwand hangt niks meer en is een magnetisch krijtbord.
Meeko- Prater
- Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: