Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doen jullie vanavond? (op zoek naar tips)

+4
Jeanette
Famke
Zwoesj
Try
8 plaatsers

Ga naar beneden

Wat doen jullie vanavond? (op zoek naar tips) Empty Wat doen jullie vanavond? (op zoek naar tips)

Bericht  Try do 16 dec 2010 - 8:33

Tja, titel zegt het al he?
Ik heb eigenlijk geen zin om (weer) SATC te kijken, verder is er weinig/niets op tv en ik weet niet zo goed wat ik vanavond eens zal doen.. Ik zou kunnen opruimen maar daar heb ik geen zin in, komt morgenochtend wel.. Dus, wat doen jullie vanavond? smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie vanavond? (op zoek naar tips) Empty Re: Wat doen jullie vanavond? (op zoek naar tips)

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 8:35

Last van m'n rug hebben en niet weten hoe ik moet zitten. Mocht je je echt vervelen, wil ik met alle liefde ruilen angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie vanavond? (op zoek naar tips) Empty Re: Wat doen jullie vanavond? (op zoek naar tips)

Bericht  Zwoesj do 16 dec 2010 - 8:37

Beetje internetten en op tijd naar bed denk ik maar smile
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie vanavond? (op zoek naar tips) Empty Re: Wat doen jullie vanavond? (op zoek naar tips)

Bericht  Famke do 16 dec 2010 - 8:39

Ik moet nog kerstkaarten schrijven.... nog een stuk of 30. En als dat een beetje snel gaat dan duik ik nog even het bad in. Heb allemaal nieuwe boeken van de beste Sint gekregen.
Famke
Famke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 255
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie vanavond? (op zoek naar tips) Empty Re: Wat doen jullie vanavond? (op zoek naar tips)

Bericht  Try do 16 dec 2010 - 8:39

Zwoesj schreef:Beetje internetten en op tijd naar bed denk ik maar smile
Wat voor sites bezoek je op internet/wat doe je op internet? smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie vanavond? (op zoek naar tips) Empty Re: Wat doen jullie vanavond? (op zoek naar tips)

Bericht  Jeanette do 16 dec 2010 - 8:55

Aan mij heb je ook niks, want ik ga ook doelloos voor de buis hangen. Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie vanavond? (op zoek naar tips) Empty Re: Wat doen jullie vanavond? (op zoek naar tips)

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 9:05

Ik ben net in bad geweest, heb daarna papillotten in mijn haar gedaan (20 stuks, dus een grote krullenbos morgen!) en nu ga ik mijn vinger- en teennagels lakken. Ik zet straks lekker de tv aan als achtergrondgeluid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie vanavond? (op zoek naar tips) Empty Re: Wat doen jullie vanavond? (op zoek naar tips)

Bericht  Zwoesj do 16 dec 2010 - 9:07

Try schreef:
Zwoesj schreef:Beetje internetten en op tijd naar bed denk ik maar smile
Wat voor sites bezoek je op internet/wat doe je op internet? smile

Forum, marktplaats aan het neuzen, en msn aan. Vind het altijd heerlijk om daarop te neuzen, kom je de leukste en gekste dingen tegen Very Happy
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie vanavond? (op zoek naar tips) Empty Re: Wat doen jullie vanavond? (op zoek naar tips)

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 9:11

Maple schreef:Last van m'n rug hebben en niet weten hoe ik moet zitten. Mocht je je echt vervelen, wil ik met alle liefde ruilen angel

Haha dat heb ik nu ook. Een moeder zei het zelfs al dat ze t aan me zag. Nu zit ik in de trein dus ik ben geen goed voorbeeld wat je kunt doen try maar ik ga straks thuis warm douchen en lezen in bed. Oooh en ik ga nu nog even een peppermint mocha halen bij de SB bedenk ik me net. Als ie nog open is.

Shit net 10 min dicht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie vanavond? (op zoek naar tips) Empty Re: Wat doen jullie vanavond? (op zoek naar tips)

Bericht  Zwoesj do 16 dec 2010 - 9:21

Marin schreef:
Maple schreef:Last van m'n rug hebben en niet weten hoe ik moet zitten. Mocht je je echt vervelen, wil ik met alle liefde ruilen angel

Haha dat heb ik nu ook. Een moeder zei het zelfs al dat ze t aan me zag. Nu zit ik in de trein dus ik ben geen goed voorbeeld wat je kunt doen try maar ik ga straks thuis warm douchen en lezen in bed. Oooh en ik ga nu nog even een peppermint mocha halen bij de SB bedenk ik me net. Als ie nog open is.

Shit net 10 min dicht.

Het zit je niet mee he Marin... Hoe lang moet je nog treinen?
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie vanavond? (op zoek naar tips) Empty Re: Wat doen jullie vanavond? (op zoek naar tips)

Bericht  Lady4 do 16 dec 2010 - 9:25

Ik moest werken tot 21.00 maar het was zo rustig dat ik om 20.00 al weg kon. Toen nog maar even langs de Action gegaan om kerstkaarten te kopen. Nu drink ik een kop thee, laptop nog even aan en zometeen slapen. Morgen weer om half acht beginnen.

Dus misschien is dat een tip? Kerstkaarten schrijven!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie vanavond? (op zoek naar tips) Empty Re: Wat doen jullie vanavond? (op zoek naar tips)

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 9:29

Zwoesj schreef:
Marin schreef:
Maple schreef:Last van m'n rug hebben en niet weten hoe ik moet zitten. Mocht je je echt vervelen, wil ik met alle liefde ruilen angel

Haha dat heb ik nu ook. Een moeder zei het zelfs al dat ze t aan me zag. Nu zit ik in de trein dus ik ben geen goed voorbeeld wat je kunt doen try maar ik ga straks thuis warm douchen en lezen in bed. Oooh en ik ga nu nog even een peppermint mocha halen bij de SB bedenk ik me net. Als ie nog open is.

Shit net 10 min dicht.

Het zit je niet mee he Marin... Hoe lang moet je nog treinen?

Ach nu heb ik een colaatje gekocht. Ook lekker. Heb alleen zin om een hele harde boer midden in de trein te laten. Lol. bounce

En ik ben al bijna bij den haag en dan nog met de tram. Valt weer mee dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie vanavond? (op zoek naar tips) Empty Re: Wat doen jullie vanavond? (op zoek naar tips)

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 9:50

Marin ook last van je rug? Mijn rugpijn wordt veroorzaakt door stress en spanning (kan dat bij jou ook zo zijn, misschien? Gezien je verhalen van de laatste dagen?), een flink aantal spieren door m'n hele rug zitten vast. Ben een aantal weken vrij geweest en vandaag weer aan de slag gegaan, en 't zit er meteen weer in. 't Voelt zo naar, het is nog niet eens dat het ontzettend veel pijn doet, maar ik weet gewoon geen fijne houding aan te nemen, en dat frustreert wel een beetje.
Maargoed, ik loop gelukkig inmiddels al bij de fysio en ben nu bezig om uiteindelijk te leren de spieren die ik onbewust aanspan, bewust te gaan ontspannen. En nu ben ik er ook alerter op en valt het me eigenlijk op hoe ontzettend veel, vaak en onnodig hard ik de spieren in m'n nek, rug en schouders onbewust aanspan.

Jammer dat de Starbucks al dicht was!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie vanavond? (op zoek naar tips) Empty Re: Wat doen jullie vanavond? (op zoek naar tips)

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 10:04

He bah dat klinkt vervelend maple! Bij mij is het ook zeker spannings hoofd nek en rug pijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie vanavond? (op zoek naar tips) Empty Re: Wat doen jullie vanavond? (op zoek naar tips)

Bericht  SoGood do 16 dec 2010 - 10:36

Marin schreef:He bah dat klinkt vervelend maple! Bij mij is het ook zeker spannings hoofd nek en rug pijn.

Gefeliciteerd met je vakantie! Enjoy.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie vanavond? (op zoek naar tips) Empty Re: Wat doen jullie vanavond? (op zoek naar tips)

Bericht  Sterre do 16 dec 2010 - 10:39

Klinkt bekend, Maple en Marin. Maar dan vooral boven in mijn rug, op mijn schouders, nek en ook hoofdpijn. Maar vandaag gelukkig niet Very Happy . Sterkte er mee!

Ik heb het begin van mijn weekend gevierd door uit eten te gaan met een vriendin. Gezellig bijgekletst, lekker gegeten. Nu ben ik blij en moe.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie vanavond? (op zoek naar tips) Empty Re: Wat doen jullie vanavond? (op zoek naar tips)

Bericht  Sjaantje do 16 dec 2010 - 10:52

Sterkte voor degenen die pijn hebben...
Ik kom net thuis van koorrepetitie, lekker de hele avond (bijna alleen maar) kerstliedjes gezongen 😄 Let it snow, let it snow, let it snow! Ik ben nu wel hondsmoe dus ik ga zo maar slapen. Sinds zondag voel ik me al niet lekker en al die dagen heb ik amper gegeten, dus ook weinig energie. Moet wel zeggen dat het goed is voor de lijn, mijn spijkerbroeken zitten ineens een stuk losser Very Happy
Morgen een dagje vrij, zaterdag werken en optreden en zondag naar een optreden van vriendinnen en dan is het weekend alweer voorbij. Oh nee, maandag ben ik ook vrij. Pff wat gaat de tijd toch snel, het is kerst voordat ik er erg in heb. Oeps, ik geloof dat ik maar eens aan m'n surprise en gedicht moet gaan beginnen, kadootje heb ik vandaag gekocht!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie vanavond? (op zoek naar tips) Empty Re: Wat doen jullie vanavond? (op zoek naar tips)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum