Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor anticonceptie gebruik jij?

+40
RYW
Wennebellah
Roxi3
**_pearl_**
Suus
SleepingBeauty
Arwyn
VeryCherry
Toet
Frappuccino
Raindrop
pinklady85
Snoes
Hoochie
Winegum
Blond
Moon
Daya25
me-girl
CaptainSpectacular
M-G
Rouxxxe
Dikkie Dik
Makamba
Zwerver
Merai
Triesje1983
Flinder
knets
Romee
jokefleur
nina
Ploen
lyke
Try
Cheesegirl
Marie
xxDila
Tania
Jeanette
44 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  VeryCherry do 30 dec 2010 - 1:16

Ik slik de pil, eerst Microgynon30 en nu een of andere goedkopere variant ervan. Ben er 3 maanden misselijk van geweest, maar dat is nu allang weer over smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  Arwyn do 30 dec 2010 - 1:19

Ik slik de pil. 7 jaar geleden begonnen met Microgynon30, daarna 2 nepperds gekregen. Van de eerste merkte ik geen verschil, maar de tweede (ik dacht Stederil) beviel mij totaal niet. In de stopweek altijd hoofdpijn grenzend aan migraine en ontzettend emotioneel. Ik kon dan al in tranen uitbarsten als m'n vriend alleen maar naar me keek, echt erg. Huisarts gebeld en nu dus weer gewoon Microgynon. Ben eigenlijk wel zat van die hormonen in mijn lijf, maar ik weet geen goede vervanger.. Zijn echt nog niet toe aan kindjes, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  SleepingBeauty do 30 dec 2010 - 2:36

Condooms. en bevalt prima! Zou zelf niet graag aan de pil willen, alleen het idee al van hormonen enz. staat me een beetje tegen!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  Suus do 30 dec 2010 - 5:07

Ik gebruik nu alleen condooms, maar wil daar toch wel weer vanaf, dus in januari begin ik met de nuvaring, ben benieuwd!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  **_pearl_** vr 31 dec 2010 - 23:56

eerst de pil nu bijna 3 jaar de nuvaring .
ik heb et beide nooit geen problemen gehad .
maar omdat ik een darm ziekte heb en daarom veel ziek ben is een pil niet helemaal veilig.
ik en mijn vriend voelen beide de nuva ring niet zitten .
ik krijg een sms als hij er uit moet en een week later als hij weer ingebracht moet worden dus super idiaal
**_pearl_**
**_pearl_**
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 9:22

Ik slik de pil. Maar het liefst zo ik dat ding helemaal niet slikken. Maargoed vriendlief heeft een hekel aan
comdooms en een spiraaltje etc zie ik niet echt zitten.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 23:22

Condooms alleen. Ik wil niet meer aan de pil.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  Roxi3 ma 3 jan 2011 - 7:54

Ik gebruik de pil, het liefst zou ik ermee stoppen maar ik weet geen goed alternatief. Nu moet ik eerlijk zeggen dat er veel voorbehoedsmiddelen zijn die ik gewoon niet zie zitten (zoals een spiraal).

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  Wennebellah zo 16 jan 2011 - 12:04

De pil...

Wennebellah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11
Woonplaats : Sliedrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  RYW zo 16 jan 2011 - 13:13

Ik heb het Mirenaspiraaltje en ben er enorm tevreden over. Nergens aan denken, nooit meer ongesteld en weinig hormonen, de beste keus die ik gemaakt heb wat betreft voorbehoedsmiddel.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  sterrenmeisje di 18 jan 2011 - 7:53

Ik gebruik nu de pil, maar ga denk ik binnenkort weer over naar de nuvaring. Heb ik eerder gehad en beviel redelijk. Het voordeel is dat het veilig blijft bij ziekte ofzo. En zo hoef ik er niet elke dag aan te denken. Helemaal handig aangezien ik over 2 maanden op reis ga. Ik vind het wel fijn als ik een beetje kan plannen wanneer ik ongesteld word. Ik weet alleen niet meer of dat ook met de nuvaring kon....

Spiraaltje vond ik verschrikkelijk. Ik werd erg heftig ongesteld en daarna ging het nog ontsteken ook. Dat dus nooit meer.
sterrenmeisje
sterrenmeisje
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 8
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  TukTuk di 18 jan 2011 - 7:57

sterrenmeisje schreef:Ik gebruik nu de pil, maar ga denk ik binnenkort weer over naar de nuvaring. Heb ik eerder gehad en beviel redelijk. Het voordeel is dat het veilig blijft bij ziekte ofzo. En zo hoef ik er niet elke dag aan te denken. Helemaal handig aangezien ik over 2 maanden op reis ga. Ik vind het wel fijn als ik een beetje kan plannen wanneer ik ongesteld word. Ik weet alleen niet meer of dat ook met de nuvaring kon....

Spiraaltje vond ik verschrikkelijk. Ik werd erg heftig ongesteld en daarna ging het nog ontsteken ook. Dat dus nooit meer.

Maar als je op reis gaat dan kan je de nuvaring toch niet gebruiken? Ik wilde die namelijk ook gaan gebruiken toen ik op reis ging, maar omdat je die in de koelkast moest bewaren, ging dat dus niet lukken. Uiteindelijk ben ik gewoon de pil blijven slikken toen.

TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 8:03

Ik heb 3 jaar de nuvaring gebruikt en ik heb hem nog nooit in de koelkast bewaart, dit is mij nooit verteld.

On topic, niets meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 8:05

De nuvaring moet je in de koelkast bewaren als je 'm langer dan drie maanden gaat bewaren. Dus ik krijg bijvoorbeeld voor een half jaar de nuvaring mee. Dan moet ik het tweede pakje zo lang in de koelkast bewaren (en de andere gooi ik daar voor t gemak altijd maar bij :P). Maar als je maar 1 pakje hebt met drie ringen, dan hoeft dat dus niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  TukTuk di 18 jan 2011 - 8:21

Darcy schreef:De nuvaring moet je in de koelkast bewaren als je 'm langer dan drie maanden gaat bewaren. Dus ik krijg bijvoorbeeld voor een half jaar de nuvaring mee. Dan moet ik het tweede pakje zo lang in de koelkast bewaren (en de andere gooi ik daar voor t gemak altijd maar bij :P). Maar als je maar 1 pakje hebt met drie ringen, dan hoeft dat dus niet.

Ohja, dat was het idd! Ik ging voor 8 maanden weg, dus daarom ging dat niet toen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  sterrenmeisje wo 19 jan 2011 - 3:16

ik wist ook niet dat dat in de koelkast moest.... Ik vond het nog wel zo'n goed idee. Voor een jaar de pil meenemen is ook zo'n gedoe en daarnaast ook niet veilig als je ziek wordt. (en die kans is best groot natuurlijk) En hier in Nederland met dagelijkse structuur vergeet ik het nog wel eens.

Toch nog maar eens met de dokter overleggen. Misschien heeft hij een briljant idee....
sterrenmeisje
sterrenmeisje
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 8
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  TukTuk wo 19 jan 2011 - 3:26

sterrenmeisje schreef:ik wist ook niet dat dat in de koelkast moest.... Ik vond het nog wel zo'n goed idee. Voor een jaar de pil meenemen is ook zo'n gedoe en daarnaast ook niet veilig als je ziek wordt. (en die kans is best groot natuurlijk) En hier in Nederland met dagelijkse structuur vergeet ik het nog wel eens.

Toch nog maar eens met de dokter overleggen. Misschien heeft hij een briljant idee....

Waar ga je heen? smile Ik vond het zelf helemaal niet een gedoe met de pil.. Ben hem in die 8 maanden tijd nooit vergeten, maar ik heb dan ook een herinnering in mijn telefoon gezet.. Iedere avond om 9 uur gaat er een alarmpje af smile Het enige waar je op moet letten, is als je van het ene continent naar het andere gaat, en je hebt dus tijdsverschil, dat je hem wel goed inneemt. En zoveel ruimte nemen 12 strippen toch niet in? Overigs denk ik dat je een pil makkelijker bij een apotheek in het buitenland kan krijgen dan bijvoorbeeld zo iets als een nuvaring.

En over dat ziek worden, dat valt ook wel mee.. Natuurlijk verschilt het per persoon, maar ik ben in Azië totaal niet ziek geweest, ondanks dat ik gewoon van de eetstalletjes aan de straat at, tanden poetste met het water uit de kraan en gesneden fruit op de markt kocht. Wel een grappig weetje, in het hostel in Bangkok vertelden ze dat ze in een x aantal jaar tijd, 4 of 5 gevallen van voedselvergiftiging hebben gehad bij hun gasten. De ene helft kwam van de macdonalds, de andere helft van de pizzahut :P

De enige andere opties die de huisarts voor mij had was spiraaltje, of implanon geloof ik.. Maar dat wilde ik beide niet.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  sterrenmeisje wo 19 jan 2011 - 3:54

AngelNyn schreef:
sterrenmeisje schreef:ik wist ook niet dat dat in de koelkast moest.... Ik vond het nog wel zo'n goed idee. Voor een jaar de pil meenemen is ook zo'n gedoe en daarnaast ook niet veilig als je ziek wordt. (en die kans is best groot natuurlijk) En hier in Nederland met dagelijkse structuur vergeet ik het nog wel eens.

Toch nog maar eens met de dokter overleggen. Misschien heeft hij een briljant idee....

Waar ga je heen? smile Ik vond het zelf helemaal niet een gedoe met de pil.. Ben hem in die 8 maanden tijd nooit vergeten, maar ik heb dan ook een herinnering in mijn telefoon gezet.. Iedere avond om 9 uur gaat er een alarmpje af smile Het enige waar je op moet letten, is als je van het ene continent naar het andere gaat, en je hebt dus tijdsverschil, dat je hem wel goed inneemt. En zoveel ruimte nemen 12 strippen toch niet in? Overigs denk ik dat je een pil makkelijker bij een apotheek in het buitenland kan krijgen dan bijvoorbeeld zo iets als een nuvaring.

En over dat ziek worden, dat valt ook wel mee.. Natuurlijk verschilt het per persoon, maar ik ben in Azië totaal niet ziek geweest, ondanks dat ik gewoon van de eetstalletjes aan de straat at, tanden poetste met het water uit de kraan en gesneden fruit op de markt kocht. Wel een grappig weetje, in het hostel in Bangkok vertelden ze dat ze in een x aantal jaar tijd, 4 of 5 gevallen van voedselvergiftiging hebben gehad bij hun gasten. De ene helft kwam van de macdonalds, de andere helft van de pizzahut :P

De enige andere opties die de huisarts voor mij had was spiraaltje, of implanon geloof ik.. Maar dat wilde ik beide niet.

Ik ga naar zuid amerika. smile Ben ook in Azie geweest, maar daar wel ziek geworden. Waarvan weet ik niet zeker, maar toen ik kakkerlakken zag lopen ongeveer tussen mijn eten door daar in een van de restaurantjes waar ik vaker kwam.....Ik heb wel een vermoeden.

Spiraaltje doe ik nooit meer. En met een implanon heb je zelf geen invloed op wanneer je ongesteld wordt. En dat wil ik zeker wel hebben.

Even de huisarts afwachten en anders idd maar een alarm in mijn telefoon. En dat de pil in het buitenland beter verkrijgbaar is. Daar heb je ook wel een punt.
sterrenmeisje
sterrenmeisje
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 8
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  TukTuk wo 19 jan 2011 - 4:08

sterrenmeisje schreef:
AngelNyn schreef:
sterrenmeisje schreef:ik wist ook niet dat dat in de koelkast moest.... Ik vond het nog wel zo'n goed idee. Voor een jaar de pil meenemen is ook zo'n gedoe en daarnaast ook niet veilig als je ziek wordt. (en die kans is best groot natuurlijk) En hier in Nederland met dagelijkse structuur vergeet ik het nog wel eens.

Toch nog maar eens met de dokter overleggen. Misschien heeft hij een briljant idee....

Waar ga je heen? smile Ik vond het zelf helemaal niet een gedoe met de pil.. Ben hem in die 8 maanden tijd nooit vergeten, maar ik heb dan ook een herinnering in mijn telefoon gezet.. Iedere avond om 9 uur gaat er een alarmpje af smile Het enige waar je op moet letten, is als je van het ene continent naar het andere gaat, en je hebt dus tijdsverschil, dat je hem wel goed inneemt. En zoveel ruimte nemen 12 strippen toch niet in? Overigs denk ik dat je een pil makkelijker bij een apotheek in het buitenland kan krijgen dan bijvoorbeeld zo iets als een nuvaring.

En over dat ziek worden, dat valt ook wel mee.. Natuurlijk verschilt het per persoon, maar ik ben in Azië totaal niet ziek geweest, ondanks dat ik gewoon van de eetstalletjes aan de straat at, tanden poetste met het water uit de kraan en gesneden fruit op de markt kocht. Wel een grappig weetje, in het hostel in Bangkok vertelden ze dat ze in een x aantal jaar tijd, 4 of 5 gevallen van voedselvergiftiging hebben gehad bij hun gasten. De ene helft kwam van de macdonalds, de andere helft van de pizzahut :P

De enige andere opties die de huisarts voor mij had was spiraaltje, of implanon geloof ik.. Maar dat wilde ik beide niet.

Ik ga naar zuid amerika. smile Ben ook in Azie geweest, maar daar wel ziek geworden. Waarvan weet ik niet zeker, maar toen ik kakkerlakken zag lopen ongeveer tussen mijn eten door daar in een van de restaurantjes waar ik vaker kwam.....Ik heb wel een vermoeden.

Spiraaltje doe ik nooit meer. En met een implanon heb je zelf geen invloed op wanneer je ongesteld wordt. En dat wil ik zeker wel hebben.

Even de huisarts afwachten en anders idd maar een alarm in mijn telefoon. En dat de pil in het buitenland beter verkrijgbaar is. Daar heb je ook wel een punt.

Gaaf joh, zuid amerika! Dat staat ook nog op mijn lijstje!

Ja het is wel heel verschillend idd, de ene persoon wordt wel ziek, de ander niet, je hebt er toch weinig invloed op.

Implanon lijkt me ook totaal niks, je leest zoveel verhalen dat het helemaal verkleefd onder je huid en je er lelijke littekens van krijgt..

Hopelijk vind je een passende oplossing voor je! En veel plezier alvast op reis!smile Ga je echt rondreizen?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  Mari wo 19 jan 2011 - 4:45

Ik heb al jaren de pil, maar in de begin jaren ben ik wel gewisseld van merk. Ik ben er tevreden over, hoef verlopig niks anders.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  sterrenmeisje wo 19 jan 2011 - 5:29

AngelNyn schreef:
sterrenmeisje schreef:
AngelNyn schreef:
sterrenmeisje schreef:ik wist ook niet dat dat in de koelkast moest.... Ik vond het nog wel zo'n goed idee. Voor een jaar de pil meenemen is ook zo'n gedoe en daarnaast ook niet veilig als je ziek wordt. (en die kans is best groot natuurlijk) En hier in Nederland met dagelijkse structuur vergeet ik het nog wel eens.

Toch nog maar eens met de dokter overleggen. Misschien heeft hij een briljant idee....

Waar ga je heen? smile Ik vond het zelf helemaal niet een gedoe met de pil.. Ben hem in die 8 maanden tijd nooit vergeten, maar ik heb dan ook een herinnering in mijn telefoon gezet.. Iedere avond om 9 uur gaat er een alarmpje af smile Het enige waar je op moet letten, is als je van het ene continent naar het andere gaat, en je hebt dus tijdsverschil, dat je hem wel goed inneemt. En zoveel ruimte nemen 12 strippen toch niet in? Overigs denk ik dat je een pil makkelijker bij een apotheek in het buitenland kan krijgen dan bijvoorbeeld zo iets als een nuvaring.

En over dat ziek worden, dat valt ook wel mee.. Natuurlijk verschilt het per persoon, maar ik ben in Azië totaal niet ziek geweest, ondanks dat ik gewoon van de eetstalletjes aan de straat at, tanden poetste met het water uit de kraan en gesneden fruit op de markt kocht. Wel een grappig weetje, in het hostel in Bangkok vertelden ze dat ze in een x aantal jaar tijd, 4 of 5 gevallen van voedselvergiftiging hebben gehad bij hun gasten. De ene helft kwam van de macdonalds, de andere helft van de pizzahut :P

De enige andere opties die de huisarts voor mij had was spiraaltje, of implanon geloof ik.. Maar dat wilde ik beide niet.

Ik ga naar zuid amerika. smile Ben ook in Azie geweest, maar daar wel ziek geworden. Waarvan weet ik niet zeker, maar toen ik kakkerlakken zag lopen ongeveer tussen mijn eten door daar in een van de restaurantjes waar ik vaker kwam.....Ik heb wel een vermoeden.

Spiraaltje doe ik nooit meer. En met een implanon heb je zelf geen invloed op wanneer je ongesteld wordt. En dat wil ik zeker wel hebben.

Even de huisarts afwachten en anders idd maar een alarm in mijn telefoon. En dat de pil in het buitenland beter verkrijgbaar is. Daar heb je ook wel een punt.

Gaaf joh, zuid amerika! Dat staat ook nog op mijn lijstje!

Ja het is wel heel verschillend idd, de ene persoon wordt wel ziek, de ander niet, je hebt er toch weinig invloed op.

Implanon lijkt me ook totaal niks, je leest zoveel verhalen dat het helemaal verkleefd onder je huid en je er lelijke littekens van krijgt..

Hopelijk vind je een passende oplossing voor je! En veel plezier alvast op reis!smile Ga je echt rondreizen?

Dank je! Ja ik ga idd rondreizen smile Heerlijk zonder plannen en maar zien wat er op mijn pad komt. ( om nog maar even off topic te reageren Wink )
En over Implanon heb ik ook al veel vervelende verhalen gehoord, maar moet zeggen dat ik niemand persoonlijk ken die dat heeft. Meestal pil of spiraaltje. Geeft mijn ook een veiliger gevoel trouwens.

sterrenmeisje
sterrenmeisje
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 8
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  nina wo 19 jan 2011 - 7:47

AngelNyn schreef: Wel een grappig weetje, in het hostel in Bangkok vertelden ze dat ze in een x aantal jaar tijd, 4 of 5 gevallen van voedselvergiftiging hebben gehad bij hun gasten. De ene helft kwam van de macdonalds, de andere helft van de pizzahut :P
Dit soort weetjes vind ik altijd wel leuk! Very Happy
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 0:54

.


Laatst aangepast door Jolie op vr 21 jan 2011 - 8:39; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  TukTuk vr 21 jan 2011 - 2:00

Jolie schreef:Dat ziek worden verschilt niet per persoon, dat heeft te maken met het al dan niet oplopen van een parasiet of salmonella. Ik heb beide opgelopen in Zuid-Amerika en heb daar ruim een maand in het ziekenhuis gelegen. Dat heeft niets te maken met een zwak of sterk gestel, dat heeft te maken met pech. Ik heb goed opgelet met eten en had ook alle vaccinaties gehad. Ik denk dat het heel wijs is om rekening te houden met eventueel ziek worden, die kans is echt wel aanwezig, zeker in Zuid-Amerika.

Ik gebruik op dit moment geen anti-conceptie en dat vind ik heel erg fijn. Nuvaring voelde ik zitten en was vervelend tijdens de seks. De pil en mijn hormoonhuishouding gaan niet goed samen, en condooms vind ik gewoon echt niet fijn. Dus ik ben heel blij dat wij 't zonder anti-conceptie doen Laughing

Ik zeg toch ook nergens dat het te maken heeft met of je een zwak of sterk gestel hebt? De ene persoon wordt wel ziek, en de andere niet, daarmee bedoel ik dat het idd gewoon een kwestie van pech of geluk hebben is.
Ik zeg niet voor niets in mijn vorige post: "je hebt er toch weinig invloed op"
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 2:06

AngelNyn schreef:
Jolie schreef:

Ik zeg toch ook nergens dat het te maken heeft met of je een zwak of sterk gestel hebt? De ene persoon wordt wel ziek, en de andere niet, daarmee bedoel ik dat het idd gewoon een kwestie van pech of geluk hebben is.
Ik zeg niet voor niets in mijn vorige post: "je hebt er toch weinig invloed op"

.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum