Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor anticonceptie gebruik jij?

+40
RYW
Wennebellah
Roxi3
**_pearl_**
Suus
SleepingBeauty
Arwyn
VeryCherry
Toet
Frappuccino
Raindrop
pinklady85
Snoes
Hoochie
Winegum
Blond
Moon
Daya25
me-girl
CaptainSpectacular
M-G
Rouxxxe
Dikkie Dik
Makamba
Zwerver
Merai
Triesje1983
Flinder
knets
Romee
jokefleur
nina
Ploen
lyke
Try
Cheesegirl
Marie
xxDila
Tania
Jeanette
44 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  Dikkie Dik za 18 dec 2010 - 1:55

Ben 8 maanden gestopt met de pil, om te kijken of ik een cyclus heb en alles op gewoon op gang komt.
Dat is gelukt. Ik heb een cyclus en kan gewoon menstrueren. De klote buien neem ik maar op de koop toe. Of ik de pil nu wel of niet slik, rot voel ik me toch wel deze periode.

Toch ben ik deze maand weer begonnen met de pil. Mijn seksleven daalde tot een dieptepunt (ondanks het hoge libido) omdat het zo'n gedoe was met die condooms. Ben je net lekker in de mood of wil je gewoon ff seks tussendoor, je moet altijd die condooms bij je hebben.Het was echt een mood-killer.

Dus op dit moment de Yazzpil.

Stiekem ben ik erg blij dat ik ook gewoon vrij rap (eigenlijk direct na een maandje) vanzelf ongesteld ben geworden. Je hoort altijd van die horror verhalen. Als we getrouwd zijn en een huis hebben, willen we toch wel voor een kindje gaan.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  Rouxxxe za 18 dec 2010 - 5:41

Ik slik de pil. Op zich heel tevreden over, geen problemen mee verder. Maar toch wil ik liever iets zonder hormomen, dus ik zit te denken over een koperspiraaltje. Maar het lijkt me doodeng om zo'n ding te laten zetten.. Dus tot die tijd houd ik het bij de pil.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  Triesje1983 za 18 dec 2010 - 6:11

Rouxxxe schreef:Ik slik de pil. Op zich heel tevreden over, geen problemen mee verder. Maar toch wil ik liever iets zonder hormomen, dus ik zit te denken over een koperspiraaltje. Maar het lijkt me doodeng om zo'n ding te laten zetten.. Dus tot die tijd houd ik het bij de pil.

Dit is eigenlijk ook precies de reden dat ik nog steeds de prikpil heb... Ik durf een spiraaltje ook niet zo goed aan... Embarassed
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 7:07

Condooms.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 11:12

Condooms.

De pil mag ik niet ivm verhoogd risico op trombose, een spiraaltje heb ik teveel negatieve verhalen over gehoord.
Bovendien alles wat ik moet "laten" zetten zie ik nu niet zo zitten.

Als wij voor een 2e zouden gaan mag dat vanwege bepaalde medicatie van de zomer weer dus heeft het ook niet zoveel nut.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  M-G ma 20 dec 2010 - 3:55

Ik slik nu 11 jaar de pil en dat bevalt prima. Overigens ben ik wel weer teruggegaan naar mijn oude pil: microgynon 30 (in 2009 hebben ze me op stederil 30 gezet, maar die beviel mij niet)
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 5:03

Condooms. Voel me 20 keer beter zonder de pil en iets anders om in te brengen (denk: spiraaltje) wil ik niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 5:16

Mirena

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  CaptainSpectacular ma 20 dec 2010 - 6:05

Helemaal niks Cool

Rolling Eyes
CaptainSpectacular
CaptainSpectacular
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 6:12

Ik slik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  me-girl ma 20 dec 2010 - 7:06

ik gebruik de nuvaring, en dat bevalt mij tot nu toe prima!
me-girl
me-girl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 82
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : provincie groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  Daya25 ma 20 dec 2010 - 23:59

Sinds gisteren het mirenaspiraaltje smile
Daya25
Daya25
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 54
Punten : 56
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  Moon di 21 dec 2010 - 0:25

Smikkell schreef:Ik slik.

Haha ik ook..
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  Ploen di 21 dec 2010 - 1:17

Ik ben sinds een week of twee begonnen met de nuvaring. Nu heb ik rechtsonder in de buik een soort zeurend gevoel, niet echt super pijn. Gewoon een vervelend gevoel.
Hebben hier meiden hier last van gehad?
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 1:20

Moon schreef:
Smikkell schreef:Ik slik.

Haha ik ook..
Het werkt blijkbaar ook erg goed, want nog altijd niet zwanger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  Moon di 21 dec 2010 - 1:52

Smikkell schreef:
Moon schreef:
Smikkell schreef:Ik slik.

Haha ik ook..
Het werkt blijkbaar ook erg goed, want nog altijd niet zwanger.

Waar slikken al niet goed voor is he 👅
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  Blond di 21 dec 2010 - 2:41

De pil, ben ook niet van plan om iets anders te proberen. Voel me niet anders dan voordat ik de pil begon te slikken.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  Winegum di 21 dec 2010 - 3:07

Ik slik ook de pil. Heb jarenlang de micrgynon 30 gehad, maar daar werd ik op het laatst niet goed van, heel erg veel stemmingswisselingen etc. Nu heb ik al weer 2 jaar de Yasmin pil, en ik ben daar (buiten de kosten om) erg tevreden over! Voel me weer prima.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  Hoochie di 21 dec 2010 - 3:43

De pil en soms condoom (ziek, medicijnen of als het op dat moment even handiger is)
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 8:41

heb 13 jaar de pil geslikt tot 6 december en nu gebruiken we even tijdelijk condooms, volgende maand niks meer smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  Snoes di 21 dec 2010 - 9:48

Ik heb de pil desorelle 30. Ben er wel redelijk tevreden over, alleen ben ik de hormonen meer dan beu. Normaal zou ik in januari stoppen met de pil en dan een halfjaar "ontpillen" en aan kinderen beginnen, maar omdat we onze kinderwens hebben uitgesteld, ga ik nu waarschijnlijk de pil slikken tot na volgende zomer (ik heb nog tot dan) en dan niets meer, alleen nog condooms waarschijnlijk.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  pinklady85 di 21 dec 2010 - 10:09

Mirena spiraal. Zonder bijwerkingen én geen menstruatie meer Very Happy
pinklady85
pinklady85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  Raindrop wo 22 dec 2010 - 9:05

Ik slik de pil. Ook mede omdat ik zonder niet ongesteld werd. Ben laatst wel overgestapt naar een lichtere pil.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  Frappuccino wo 29 dec 2010 - 10:11

Ik zit ook aan de pil, sinds mijn 16 ofzo geloof ik. Ik word er wel gek van dat ze me bij de apotheek steeds een andere meegeven, microgynon, rigevidon, de merkloze variant, stediril, ik heb ze ondertussen allemaal al gehad. Ze werken op zich allemaal wel maar bij de ene heb ik net wat meer last van bijwerkingen dan bij de andere.

Mistery-Girl schreef:Ik slik nu 11 jaar de pil en dat bevalt prima. Overigens ben ik wel weer teruggegaan naar mijn oude pil: microgynon 30 (in 2009 hebben ze me op stederil 30 gezet, maar die beviel mij niet)

Wat beviel je niet aan de stederil?

Ik heb die nu ook sinds 6 maanden en mijn libido is ver te zoeken... Gelukkig kan ik vanaf volgende maand weer gewoon verder met de merkloze variant, hopelijk heeft dat een goede invloed.
Frappuccino
Frappuccino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  Toet do 30 dec 2010 - 0:18

Ik heb de pil, al 7 jaar en ik heb geloof ik al veel verschillende gehad.
Begonnen met Microgynon30, daarna Marvelon, toen naar Tryginong (een drie-fase pil), daarna Yasmin, daarna Cerazette (28 pillen per strip) en nu weer Microgynon30.
En ik wil er van af.. maar ik weet nog niet wat ik wel wil.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor anticonceptie gebruik jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor anticonceptie gebruik jij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum