Aaaarghh, lekkage!!
+8
Kabouter
Melis_je
Rumble
ExpressoB
Atelier Madame
Sterre
loura
Bliss
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Aaaarghh, lekkage!!
Dat is echt zo kut!
Wij hebben het dan wel niet via het dak ofzo gehad maar onze zogenaamde geweldige klusjesman van toen was vergeten een kraantje bij de ketel dicht te draaien. Toen is er zoveel spanning op een slang komen te staan dat die gesprongen is.
We zaten beneden en ik hoorde eens enorm veel water kletteren. We dachten dat de wasmachine lekte ofzo.
Komen we de trap opgelopen kwam het water ons al tegemoet!!! Vanaf de zolder tussen de kieren van het trapluik dat er toen nog zat. ALLES op de eerste verdieping stond he-le-maal blank.
Over de muren heen die net het jaar ervoor gestucd waren....
Ik heb ech zitten janken toen!
Ik hoop dat er snel iemand kan komen.
Want water gaat overal zitten. Niet alleen daar waar je het nu ziet maar het kruipt echt overal tussen!
Wij hebben het dan wel niet via het dak ofzo gehad maar onze zogenaamde geweldige klusjesman van toen was vergeten een kraantje bij de ketel dicht te draaien. Toen is er zoveel spanning op een slang komen te staan dat die gesprongen is.
We zaten beneden en ik hoorde eens enorm veel water kletteren. We dachten dat de wasmachine lekte ofzo.
Komen we de trap opgelopen kwam het water ons al tegemoet!!! Vanaf de zolder tussen de kieren van het trapluik dat er toen nog zat. ALLES op de eerste verdieping stond he-le-maal blank.
Over de muren heen die net het jaar ervoor gestucd waren....
Ik heb ech zitten janken toen!
Ik hoop dat er snel iemand kan komen.
Want water gaat overal zitten. Niet alleen daar waar je het nu ziet maar het kruipt echt overal tussen!
Gast- Gast
Ja er is een VVE en daar gaat de rekening ook heen. (al zit er zeer weinig in kas) Maar ik woon op de bovenste verdieping, dus zit ik met de ellende!
Hazeltje, ik heb vanmorgen ook al ff een potje zitten janken, al heb ik het redelijk onder controle nu met handdoeken en schaaltjes.
Hazeltje, ik heb vanmorgen ook al ff een potje zitten janken, al heb ik het redelijk onder controle nu met handdoeken en schaaltjes.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Ja er is een VVE en daar gaat de rekening ook heen. (al zit er zeer weinig in kas) Maar ik woon op de bovenste verdieping, dus zit ik met de ellende!
ja proberen kan altijd.. en hoe zit het met je inboedel verzekering?!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Bliss schreef:Ja er is een VVE en daar gaat de rekening ook heen. (al zit er zeer weinig in kas) Maar ik woon op de bovenste verdieping, dus zit ik met de ellende!
Zo vang je je tranen op?
Nee, flauw... Het is gewoon echt niet leuk. Na een jaar kunnen er gewoon nog vochtplekken ontstaan!
Ikh oop echt dat de regen snel op houd zodat het stopt met lekken.
Gast- Gast
Lekkage is echt altijd balen! Zeker als je niet weet waar het vandaan komt of denkt dat het gerepareerd zou zijn. Houd vol! Waarschijnlijk moet het voor een reparatie toch eerst droog zijn en zou een loodgieter nu slechts kunnen kijken waar het vandaan komt... Dat zeiden ze zojuist tegen mij. Handdoeken in de droger en weer neerleggen. Moet het hier op zolder ook...
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Hazeltje schreef:Bliss schreef:Ja er is een VVE en daar gaat de rekening ook heen. (al zit er zeer weinig in kas) Maar ik woon op de bovenste verdieping, dus zit ik met de ellende!
Zo vang je je tranen op?
Nee, flauw... Het is gewoon echt niet leuk. Na een jaar kunnen er gewoon nog vochtplekken ontstaan!
Ikh oop echt dat de regen snel op houd zodat het stopt met lekken.
Whaha, het staat er een beetje krom idd Ben zelf gewoon ook lek
Bliss- Lady Post-a-lot
Ooh Bliss, ik vind het echt klote voor je! Word er stiekem ook wel een beetje bang van, aangezien het bij mij tot nu toe ook nog steeds op rolletjes loopt en ik me ook weleens afvraag wanneer het mis gaat..
Hopelijk stopt het snel met regenen daar bij jullie. Het is hier bijna de hele dag al droog, dus moeilijk voor te stellen dat het bij jullie zulk slecht weer is.
Hopelijk stopt het snel met regenen daar bij jullie. Het is hier bijna de hele dag al droog, dus moeilijk voor te stellen dat het bij jullie zulk slecht weer is.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ik trof vanmiddag een kamer in het hotel aan met een stevige lekkage door die weer, fijn En toen kwam ik thuis, en bleek het rooster in de badkamer nog open te staan, dus ook die kon ik fijn dweilen
Gast- Gast
Ja ik zie idd op Buienradar steeds dat het in het noorden niet regent. Frustrerend!! Ik hoop dat de ellende jou bespaard blijft!
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Nee, heb dit huis pas gekocht
Ehhh verborgen gebrek dus lijkt me!!
Gast- Gast
Nou, de loodgieter kwam net om naar mijn lekkage te kijken, hij heeft alleen nog niks gedaan. Hij is op het dak geweest en daar lag het niet aan volgens hem! Nu denkt ie dat het (als de wind verkeerd staat) door een naad bij het raam naar binnen regent ofzo. Binnenkort komt ie een keer met zo'n lange ladder, zodat ie de kitnaad kan controleren. Ik ben alleen de komende drie weken nauwelijks thuis, dus ik hou mn hart vast. Voordat ik wegga, leg ik voor de zekerheid toch maar weer handdoeken en schaaltjes neer...
Bliss- Lady Post-a-lot
Als je op vakantie gaat kan je dan aan iemand vragen of die af en toe wil kijken in je woning? Voor het geval dat het weer zo hard gaat regenen dan kan diegene in ieder geval de emmer(s) leeg gooien. Klote voor je is dit!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zou ook je sleutel geven aan iemand die in de buurt woont en vaak thuis is, zodat diegene in geval van weer een dagje noodweer je huis kan redden van een overstroming.
Ik vind het echt zo rot voor je Bliss... huizen horen het gewoon te doen, zeker degene die je net hebt gekocht!
Ik vind het echt zo rot voor je Bliss... huizen horen het gewoon te doen, zeker degene die je net hebt gekocht!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: