Aaaarghh, lekkage!!
+8
Kabouter
Melis_je
Rumble
ExpressoB
Atelier Madame
Sterre
loura
Bliss
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Aaaarghh, lekkage!!
Nog meer mensen hier last van?? Is toch ook niet normaal, dit weer? Ik had laatst ook al lekkage en toen heeft de loodgieter het dak gerepareerd, maar nu lijkt het nog wel erger geworden! Heb overal handdoeken neergelegd en schaaltjes neergezet, hij kan morgenochtend pas weer komen...
Ook in de badkamer lekt het trouwens!
Laat het stoppen met regenen!!!
Ook in de badkamer lekt het trouwens!
Laat het stoppen met regenen!!!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Aaaarghh, lekkage!!
Wtf, dat is kut!!! Alleen lekkage doordat mijn vriend het raam open had laten staan, dat vond het laminaat ook vast heel leuk
Gast- Gast
aaah vervelend! Ik had het in mijn vorige woning vaak. Bah is echt geen pretje en voorlopig houdt het nog niet op met regenen ben ik bang.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Oh nooo! Nog een gelukje dat je thuis bent en het op kunt vangen, maar het is hoe dan ook kut .
Vorig jaar hadden we ook lekkage langs het dakraam op een avond met noodweer. Ik hoop van harte dat dat nu niet het geval is, want we zijn beide niet thuis.
Vorig jaar hadden we ook lekkage langs het dakraam op een avond met noodweer. Ik hoop van harte dat dat nu niet het geval is, want we zijn beide niet thuis.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
waaa wat kut!
Ik heb er geen last van gelukkig, wel kwam eergisteren het water door het doucheputje omhoog, lekkere rioollucht :p
Ik heb er geen last van gelukkig, wel kwam eergisteren het water door het doucheputje omhoog, lekkere rioollucht :p
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Hmm ja dat is ook nog een optie natuurlijk, maar zouden ze er überhaupt wel iets aan kunnen doen zolang het nog zo hard regent?
Bliss- Lady Post-a-lot
wow shit zeg!!! heb je een huurwoning?
zal voor je duimen dat het stopt met regenen
zal voor je duimen dat het stopt met regenen
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Nee, heb dit huis pas gekocht
Bliss- Lady Post-a-lot
Nouuu volgens mij stopt het de hele dag niet met regenen!
Bliss- Lady Post-a-lot
Oh dat weet ik eigenlijk niet, ik heb daar helemaal geen verstand van
Maar ik zou wel willen dat het zo snel mogelijk wordt opgelost. Misschien even navragen anders?
Maar ik zou wel willen dat het zo snel mogelijk wordt opgelost. Misschien even navragen anders?
Gast- Gast
Bliss schreef:Nouuu volgens mij stopt het de hele dag niet met regenen!
Nee, het word alleen maar erger! Balen, Bliss! Ik zou gewoon een andere loodgieter proberen, ik weet niet of het op te lossen is met dit weer maar misschien kan hij het verminderen?
En ook nog net gekocht je huis lees ik, pff...wat stond er in het bouwkundig rapport over het dak?
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Ooh ik heb al vijf of zes loodgieters gebeld, maar krijg overal hetzelfde te horen: het is gigantisch druk, de telefoon staat roodgloeiend, er is niemand beschikbaar! KUT!
Bliss- Lady Post-a-lot
Wat is de oorzaak? Kan je de goten leegscheppen?
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik weet niet precies wat de oorzaak is. Laatst heeft de loodgieter nieuwe stroken dakleer op het dak gemaakt en toen zou het verholpen moeten zijn, maar niet dus. Hij weet zelf ook niet precies waar het nu aan kan liggen.
Heb inmiddels een stuk of tien loodgieters gebeld, maar iedereen zit vol...
Heb inmiddels een stuk of tien loodgieters gebeld, maar iedereen zit vol...
Bliss- Lady Post-a-lot
Ow wat verschrikkelijk balen. Het zit je niet echt mee met je huisje hè?! Het is te hopen dat het snel stopt met regenen en dat er iemand naar kan komen kijken.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Kabouter schreef:Ow wat verschrikkelijk balen. Het zit je niet echt mee met je huisje hè?! Het is te hopen dat het snel stopt met regenen en dat er iemand naar kan komen kijken.
Nee, niet echt. En dat terwijl ik eerst nog riep dat alles zo soepeltjes verliep, het leek allemaal goed te gaan. Toen zei mn vader al dat er dan nog wel een keer iets tegen gaat zitten, dat dat altijd zo is. Et voilà
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Kabouter schreef:Ow wat verschrikkelijk balen. Het zit je niet echt mee met je huisje hè?! Het is te hopen dat het snel stopt met regenen en dat er iemand naar kan komen kijken.
Nee, niet echt. En dat terwijl ik eerst nog riep dat alles zo soepeltjes verliep, het leek allemaal goed te gaan. Toen zei mn vader al dat er dan nog wel een keer iets tegen gaat zitten, dat dat altijd zo is. Et voilà
Echt heel vervelend..heb je er nog geen spijt van? Kan me namelijk zo maar voor stellen dat je er zo de balen van hebt, dat je liever iets anders had gekocht. Soms gaan dingen dan ook even te goed hè?
Kabouter- Kletskop
Balen zeg! Vooral omdat je dit huisje net hebt gekocht
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Nee, ik zou niet willen zeggen dat ik er spijt van heb. Ben verder namelijk wel erg blij met mn huisje en voel me hier echt al thuis! Dit is wel behoorlijk klote natuurlijk, maar ik ga ervan uit dat het wel gemaakt kan worden en dat ik er dan weer met plezier kan wonen.
Afgelopen vrijdag had ik mn housewarming en iedereen vond het ook een heel leuk huisje, dus dat deed me wel goed. Het is een oud huis en helaas horen daar soms gebreken bij. Bij alle huizen hier in de buurt zijn zo oud en ik weet gewoon dat ik iets anders ws niet had kunnen betalen, of het zou ik een vervelende buurt staan. Ik vind deze locatie en wijk erg fijn en hoop maar dat deze ellende snel wordt opgelost.
Afgelopen vrijdag had ik mn housewarming en iedereen vond het ook een heel leuk huisje, dus dat deed me wel goed. Het is een oud huis en helaas horen daar soms gebreken bij. Bij alle huizen hier in de buurt zijn zo oud en ik weet gewoon dat ik iets anders ws niet had kunnen betalen, of het zou ik een vervelende buurt staan. Ik vind deze locatie en wijk erg fijn en hoop maar dat deze ellende snel wordt opgelost.
Bliss- Lady Post-a-lot
Dan heb je waarschijnlijk ook al wel in je achterhoofd gehouden dat je er het één en ander aan moest doen. Alleen een beetje balen dat het nu in één keer komt (al ben je er dan wel meteen van af als het goed is). Fijn dat je je er al helemaal thuis voelt en dan anderen ook zo positief zijn over je huis. Heb je er eigenlijk ergens foto's van staan? Ben wel nieuwsgierig..
Kabouter- Kletskop
Nee, moet nog steeds ff paar goeie foto's maken en hier ergens neerzetten! Misschien doe ik dat straks wel even
Edit: oh nee, doet het morgen wel, dan komt mn pa namelijk om weer het eea op te hangen enzo, dus is het weer iets meer af!
Edit: oh nee, doet het morgen wel, dan komt mn pa namelijk om weer het eea op te hangen enzo, dus is het weer iets meer af!
Bliss- Lady Post-a-lot
Leuk! Ik wacht af..
Kabouter- Kletskop
ben je goed verzekerd?