Pechtopic
+5
Bliss
Xanna
RioolSpook
Marie
Lejow
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Pechtopic
Bliss schreef:RioolSpook schreef:Ik plas uit mijn kont .
Gehe sorry hoor, maar ik zat echt even hardop te lachen. Gelukkig valt het je mee.
Succes morgen!
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Nou, ben dus niet de enige die iets in z'n gezicht heeft gekregen (denkt aan bazinga)...
En alle anderen die hier een reactie hebben gegeven.. Life sucks sometimes.
Nou, het gaat met mij al weer een heel stuk beter, maar het lijkt nu wel of ik een vuist in mijn linkeroog heb gehad, de bloeduitstorting (die nu blauw/paars/rood is) zit net boven mijn rechter ooglid, iets aan de buitenkant, zeg maar. En op de plek waar ik de kastdeur heb opgehangen,vangen is het nog dik (en een beetje pijnlijk als ik het aanraak).
Ik heb al even geprobeerd met oogschaduw en m'n bril op, dan valt het niet op gelukkig
En alle anderen die hier een reactie hebben gegeven.. Life sucks sometimes.
Nou, het gaat met mij al weer een heel stuk beter, maar het lijkt nu wel of ik een vuist in mijn linkeroog heb gehad, de bloeduitstorting (die nu blauw/paars/rood is) zit net boven mijn rechter ooglid, iets aan de buitenkant, zeg maar. En op de plek waar ik de kastdeur heb opge
Ik heb al even geprobeerd met oogschaduw en m'n bril op, dan valt het niet op gelukkig
Gast- Gast
Ik had gisteren een heel leuk jurkje gevonden op marktplaats, vraagprijs 12,50. Dus ik een mailtje gestuurd dat ik het graag wilde overnemen. Komt ze ineens met een prijs van 20 euro. Ja hallo zet dat er dan even bij. Het is ook nog een jurkje van New Yorker dus geen hoogstaande kwaliteit en die hele 20 euro niet eens waard. En 12,50 is voor mevrouw te weinig. Waarom plaatst ze die prijs dan bij dr advertentie? Ik had dus even een irritatie momentje.
Gast- Gast
Megara schreef:Ik had gisteren een heel leuk jurkje gevonden op marktplaats, vraagprijs 12,50. Dus ik een mailtje gestuurd dat ik het graag wilde overnemen. Komt ze ineens met een prijs van 20 euro. Ja hallo zet dat er dan even bij. Het is ook nog een jurkje van New Yorker dus geen hoogstaande kwaliteit en die hele 20 euro niet eens waard. En 12,50 is voor mevrouw te weinig. Waarom plaatst ze die prijs dan bij dr advertentie? Ik had dus even een irritatie momentje.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Wij zijn bij die show geweest vorig jaar, ik dacht echt dat ik er niet meer uit zou komen whaha
Had werkelijk kramp zo'n beetje OVERAL, van het lachen
Had werkelijk kramp zo'n beetje OVERAL, van het lachen
Lejow- Lady Post-a-lot
freakielief schreef:Rioolspook, hoe ging het onderzoek? Heb je het een beetje overleefd?
Ja ik leef nog! Kreeg een roesje, die niet werkte en heb dus alles meegemaakt. Deed soms even pijn, maar het viel eigenlijk allemaal wel mee. Had het veel erger verwacht. Verder was er niks te zien aan ontstekingen.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Ik was juist volledig knock-out van het roesje, kan me helemaal niets meer herinneren. Wel fijn dat ze niks slechts hebben gevonden.RioolSpook schreef:Ja ik leef nog! Kreeg een roesje, die niet werkte en heb dus alles meegemaakt. Deed soms even pijn, maar het viel eigenlijk allemaal wel mee. Had het veel erger verwacht. Verder was er niks te zien aan ontstekingen.
Gast- Gast
Ja, die dokter zei zo: oke, u kunt zich nu even draaierig gaan voelen. ...stilte... 'uuuh.. mevrouw, voelt u zich al draaierig? Ik: Nee. niet echt. Hij begon een beetje aan mijn infuus te rommelen en spoot er nog maar wat in. En hij bleef maar vragen aan de assistente of ik al weg was. Dus ik iedere keer: Nee, ben er nog! Toen is hij maar gewoon begonnen.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
freakielief schreef:Ik was juist volledig knock-out van het roesje, kan me helemaal niets meer herinneren. Wel fijn dat ze niks slechts hebben gevonden.RioolSpook schreef:Ja ik leef nog! Kreeg een roesje, die niet werkte en heb dus alles meegemaakt. Deed soms even pijn, maar het viel eigenlijk allemaal wel mee. Had het veel erger verwacht. Verder was er niks te zien aan ontstekingen.
Ik ook!
Ik van van een oxazepam al knockie haha
Fijn dat het mee viel RioolSpook!
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: