Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pechtopic

+5
Bliss
Xanna
RioolSpook
Marie
Lejow
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Pechtopic Empty Pechtopic

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 20:58

Zonet was ik boven kleding van mijn vriend aan het opruimen. De ene deur van zijn kledingkast dondert er steeds uit, maar dat was ik vergeten.
Ik wilde wat t-shirts in de kast leggen, ik trek de deur open, knalt 'ie keihard op mijn kop, met de rand tegen mijn rechterwenkbrauw aan. En dat deed heel erg pijn.Sad Sad
Ik heb net even goed staan janken, vooral toen ik zag dat het bloedde..
Nu begint het behoorlijk dik te worden.laughcry
Jullie nog dit soort nare dingen meegemaakt?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Pechtopic Empty Re: Pechtopic

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 22:41

Auw dat klinkt pijnlijk! Hopelijk is het geen grote wond.

Ik baal omdat ik vandaag te horen heb gekregen dat ik niet door ben naar de volgende ronde van een sollicitatie en dat iemand anders de woning die ik graag wilde heeft geaccepteerd.

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 13 jul 2011 - 22:46

Oh bah, dat is zeker pech hebben Sad

Ik baal van het weer, heb vakantie en wil in bikini in de tuin
En ik baal van die stomme boom achter ons huis, die niet weg mag..
Maar dat is niet echt pech hebben, meer gewoon balen haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marie wo 13 jul 2011 - 22:48

Ik baal ook van het weer. Ga vanaf zaterdag camperen in eigen land, maar zie er nu al wel tegenop. Wat moeten we toch al die dagen in de regen? Sad
Verder ben ik gisteren door mijn enkel gegaan, en dat doet me toch verrekte zeer! Hoop dat het morgen weer wat beter gaat..
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 22:48

Ik heb net digitale televisie aangesloten op m'n moeders tv en zat dus op m'n knieen naast tv kastje.. En nou heeft mams nog een 'dikke konten'-tv die om viel en ik ving 'm even op met m'n gezicht. Auw... Voelt nu alsof ik een vuist in m'n gezicht heb gehad :/

Gast
Gast

Bericht  RioolSpook wo 13 jul 2011 - 22:58

Ik moet zo dadelijk 4 liter laxeermiddel weg drinken en mag vanaf nu niks meer eten, tot morgen. Zie er echt tegen op.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 22:59

RioolSpook schreef:Ik moet zo dadelijk 4 liter laxeermiddel weg drinken en mag vanaf nu niks meer eten, tot morgen. Zie er echt tegen op.

.. Okee ik vang liever nog 10 tv's op met m'n gezicht....

Gast
Gast

Bericht  RioolSpook wo 13 jul 2011 - 23:00

Bazinga schreef:
RioolSpook schreef:Ik moet zo dadelijk 4 liter laxeermiddel weg drinken en mag vanaf nu niks meer eten, tot morgen. Zie er echt tegen op.

Dat wil ik je zien doen Twisted Evil
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Bericht  Xanna wo 13 jul 2011 - 23:03

Een 5.1 voor mijn tentamen..

Ik miste maar 4 puntjes voor een voldoende, dus nu moet ik in augustus wéér. Ik heb nu nooit eens het geluk aan mijn zijde dat het net een zesje is..Of het pech is weet ik niet, maar zo voelt het wel, haha Wink

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556

Bericht  Bliss wo 13 jul 2011 - 23:14

Zie lekkage-topic!! Sad

RS: oh moet je zo'n darmonderzoek? Heb ik ook gehad een paar jaar geleden... Sterkte met het drinken van dat spul!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 23:34

RioolSpook schreef:
Bazinga schreef:

Dat wil ik je zien doen Twisted Evil

Terwijl je geniet van Laxeercocktailtje? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Rush wo 13 jul 2011 - 23:41

Het gebeurt mij regelmatig dat ik de deur van m`n auto niet ver genoeg open doe en dan ga zitten met 1 been buiten de deur. Ik heb dan niet door dat de deur dicht valt en die knalt dan precies m`n enkel ertussen en dan echt op dat bultje/botje wat daar zit.

Gevolg, ik loop nu voor de zoveelste keer een beetje mank. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 23:43

Rush schreef:Het gebeurt mij regelmatig dat ik de deur van m`n auto niet ver genoeg open doe en dan ga zitten met 1 been buiten de deur. Ik heb dan niet door dat de deur dicht valt en die knalt dan precies m`n enkel ertussen en dan echt op dat bultje/botje wat daar zit.

Gevolg, ik loop nu voor de zoveelste keer een beetje mank. laughcry

Juist....Dit heb ik dus ook echt heel vaak!

Sowieso ben ik Miss Blauweplek, echt niet normaal...

Gast
Gast

Bericht  RioolSpook do 14 jul 2011 - 0:07

Bliss schreef:Zie lekkage-topic!! Sad

RS: oh moet je zo'n darmonderzoek? Heb ik ook gehad een paar jaar geleden... Sterkte met het drinken van dat spul!
Ja idd, die krijg ik morgen. En ik heb volgens mij echt te veel horror verhalen op internet zitten lezen want ben hartstikke bang! Dat laxeertroepje ziet er op zich wel lekker uit, heb het gisterenavond gemengd met appelsap en water en toen leek het een dikke brei. Nu ik net keek zag het er gewoon uit als appelsap! hopen dat het ook zo smaakt. Ik mag om half 3 gaan beginnen ermee.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 0:16

Sterkte Rioolspook! Het is echt rotspul, maar als je het eenmaal op hebt is het ergste voorbij.Wink Wat bij mij destijds heel erg heeft geholpen was een schaaltje met zout naast me, daar at ik af en toe een beetje van. Want op den duur word je echt beroerd van al dat zoete spul. En na elk glas Kleanprep jezelf even belonen met een paar slokjes gewoon water. Verder afleiding zoeken met een serie of muziek. Is er iemand bij je om je erdoorheen te helpen?

Gast
Gast

Bericht  RioolSpook do 14 jul 2011 - 0:20

Thanx freakielief! Ieuw, dat klinkt echt goor, dat zout. Ik heb juist iedereen weggestuurd hier thuis, omdat ik het prettig vind dat ik de wc alleen kan gebruiken. Maar heb nog wel wat series staan en animal planet is ook altijd wel een leuk vermaak.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Bericht  Bliss do 14 jul 2011 - 0:20

Ik vond dat spul echt ranzig, hoop dat t bij jou meevalt! Ik had geen Kleanprep volgens mij trouwens. Het nadeel was dat ik toen ook een gebroken been had en in een rolstoel zat en ik dus heen en weer blééf karren met dat ding, naar de wc! laughcry

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 0:25

Bliss schreef:Het nadeel was dat ik toen ook een gebroken been had en in een rolstoel zat en ik dus heen en weer blééf karren met dat ding, naar de wc! laughcry
Ik ben tijdens de laatste 2 liter van die dag (moest 's middags 3 liter en de ochtend erop nog 1) niet eens meer van de wc af geweest. Vond het trouwens juist heel fijn dat mijn man erbij was, die kon me er echt doorheen slepen en kwam me genadeloos elk kwartier een glas van 250 ml brengen.

Gast
Gast

Bericht  RioolSpook do 14 jul 2011 - 1:30

oooooh dat valt qua smaak best wel mee! Proeft als appelsap die over de datum is. Kregen jullie ook colofort?
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Bericht  TGR do 14 jul 2011 - 1:32

Je doet je naam nu wel eer aan, Rioolspook. En een positief punt: je bent lekker schoon van binnen daarna.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Bliss do 14 jul 2011 - 1:40

RioolSpook schreef:oooooh dat valt qua smaak best wel mee! Proeft als appelsap die over de datum is. Kregen jullie ook colofort?

Zou best kunnen. Bij mij was het in elk geval een doorzichtige, wat dikkere substantie. Ik had er toen aanmaaklimonade doorheen gegooid, maar de smaak werd er niet echt beter van.
Appelsap die over de datum is lijkt me trouwens ook niet het toppunt van genot Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 3:16

Ik had Kleanprep. En dat viel alleen mee na het eerste slokje. De overige 3,95 liter was heel vies.:P

Gast
Gast

Bericht  Sterre do 14 jul 2011 - 3:51

freakielief schreef:Ik had Kleanprep. En dat viel alleen mee na het eerste slokje. De overige 3,95 liter was heel vies.:P

Ik ook, toen ik dat een paar jaar geleden moest. de geur van vanille vind ik nog steeds super smerig, blech!

@ Rioolspook; ik was ook blij dat ik destijds even naar mijn ouders ging in die dagen. De eerste halve dag valt mee, maar op het eind maakte ik steeds retourtjes van mijn bed naar het toilet en was ik heel slap. Mijn beloved mam bracht me elk kwartier een lekker glaasje. Brrr!

Maar daar helpen we jou niet mee he met die verhalen? Een tip: neus dicht, in 1 keer zo'n glas achterover, daarna even gruwelen en een slok normaal water of sap nemen. Veel succes, het onderzoek zelf is me na die Kleanprep ellende heel erg meegevallen smile

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  RioolSpook do 14 jul 2011 - 4:33

Nou, ik heb inmiddels 2 liter weggedronken en vind het echt wel meevallen. Ik had de eerste 2 liter ook in 1 uur weggedronken. En ben nu eigenlijk zo goed als leeg. Ik plas uit mijn kont Very Happy. Moet nog wel twee liter maar zoals het nu gaat gaat het wel oke.

ohja, en mijn vriend is nu thuis maar die pest me er alleen maar mee, dus daar heb ik niks aan.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Bericht  Bliss do 14 jul 2011 - 5:48

RioolSpook schreef:Ik plas uit mijn kont Very Happy.

lol!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud