Duiven..
5 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Duiven..
Oh vandaan, wat een grappig onderwerp. Ik moet eerlijk bekennen er ook niet veel van af te weten hoor. Alles wat ik nu heb gezegd heb ik van een collega(biologe), maar als ik jou zo hoor is dat verhaal niet helemaal waar? Of kan het zijn dat het vroeger wel zo was(want zij heeft al ik denk zon 7-10 jaar geleden haar studie gedaan)
Ah, ok. Ik heb me vooral verdiept in oorzaken en bestrijding van overlast, niet specifiek in inteelt, maar ik was daar in elk geval niks over tegengekomen, ondanks dat ik meer artikelen over duiven heb moeten lezen dan me lief is
Lara- Zwijger
- Aantal berichten : 7
Punten : 7
Registratiedatum : 13-07-11
Angel Blue Eyes schreef:Alex schreef:Monte schreef:Nou dan zorgen die duiven toch nog voor iets positiefsAngel Blue Eyes schreef:Jeej, ik heb een meelezer aan het praten gekregen!
En daar doen mijn duiven het voor.
Haha, ach ja, en nu ik me toch eenmaal heb aangemeld, zal ik ook maar eens wat vaker op andere topics gaan reageren, alleen duiven is ook zo eentonig
Lara- Zwijger
- Aantal berichten : 7
Punten : 7
Registratiedatum : 13-07-11
Lara schreef:Angel Blue Eyes schreef:Alex schreef:Monte schreef:Nou dan zorgen die duiven toch nog voor iets positiefsAngel Blue Eyes schreef:Jeej, ik heb een meelezer aan het praten gekregen!
Haha, ach ja, en nu ik me toch eenmaal heb aangemeld, zal ik ook maar eens wat vaker op andere topics gaan reageren, alleen duiven is ook zo eentonig
Helemaal waar! Mijn duiven zorgen voor het opstapje, nu moet je de rest zelf doen.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Lara schreef:Angel Blue Eyes schreef:Alex schreef:Monte schreef:Nou dan zorgen die duiven toch nog voor iets positiefsAngel Blue Eyes schreef:Jeej, ik heb een meelezer aan het praten gekregen!
Helemaal waar! Mijn duiven zorgen voor het opstapje, nu moet je de rest zelf doen.
Haha! Welkom.
Abe, pas maar op voor onze grote dierenvriend.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
Biancy, I was well aware.
Maar ja, kan er niets aandoen. Moet die beesten kwijt.
Maar ja, kan er niets aandoen. Moet die beesten kwijt.
Gast- Gast
Op het balkon van het flatje waar ik 'vroeger' woonde zaten ook honderden duiven, gek werd ik ervan. Het is nu (3 jaar later) nog steeds duiventerreur daar. Zo heb ik ook een aantal keer een nest op het balkon gehad en die krengen bleven terugkomen. Ik haalde gewoon de complete nesten weg en hardleers als ze waren maakten ze gewoon weer nieuwe. Etters.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: