Wat is de zalando sale toch waardeloos!
+2
sprookjesprinses
Plien84
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is de zalando sale toch waardeloos!
Overal is het ontzettend uitverkoop en bij zalando gaat overal maar een paar euro vanaf:( Dacht dat ik mn bon zo zou opmaken maar dat valt tegen! Wilde ik gewoon even kwijt:)
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wat is de zalando sale toch waardeloos!
Ik snap je frustratie helemaal . Zo raken ze hun zomercollectie toch nooit kwijt zou je denken :S. En ik dacht dat ze altijd wel aardig samen 'op' gingen qua kortingen in de sale in de winkels en op internet. Maar t valt me in de winkels ook op dit jaar dat er soms erg grote verschillen zijn. Bij de ene winkel 50% terwijl t ergens anders nog vrolijk met een kaartje van 20% hangt. En als je heeeeeeeeeeeeuuuuuuuuul graag iets wilt en t zakt maar niet in de sale dan is dat enorm frustrerend qa
sprookjesprinses- Fluisteraar
- Aantal berichten : 41
Punten : 47
Registratiedatum : 17-05-11
Inderdaad! Ik dacht ook even flink in te slaan, maar alles wat ik leuk vond ging een tientje of een paar tientjes (maar dan wel op een heel duur kledingstuk) vanaf. Uiteindelijk niets gekocht dus.
Gast- Gast
Ik probeer ook m'n bon te besteden, maar zelfs nu (nu de sale zo'n beetje afgelopen is) gaat er nog maar weinig van de prijs af!
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Bij de O'moda vind ik dat ook zo frustrerend. Echt maar 5 of 10 euro er vanaf
Gast- Gast
Ik heb nooit problemen met Zalando. Heb er veel Jack&Jones kleding voor mijn vriend gekocht, en veel jurkjes voor mezelf. Echt altijd uitstekende service.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Heb net nog schoenen besteld! Ik wist niet eens dat ik een bon had, maar ik kreeg een mail, dus daar heb ik gelijk maar even gebruik van gemaakt. Scheelt toch weer €10!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ik heb geen bon, maar zit eigenlijk te wachten tot er bepaalde sandalen met de prijs omlaag gaan.
Ze zijn helaas al weken € 23.95. Ik wil ze goedkoper
Ze zijn helaas al weken € 23.95. Ik wil ze goedkoper
Gast- Gast
Yasmin schreef:Bij de O'moda vind ik dat ook zo frustrerend. Echt maar 5 of 10 euro er vanaf
Toevallig heb ik daar net van de week schoenen besteld met 70 euro korting!
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Tullow schreef:Heb net nog schoenen besteld! Ik wist niet eens dat ik een bon had, maar ik kreeg een mail, dus daar heb ik gelijk maar even gebruik van gemaakt. Scheelt toch weer €10!
Die mail kreeg ik dus nadat ik mijn bestelling had geplaatst. Maar misschien werkt die ook niet in combinatie met die Groupon voucher?
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Sale artikel Zalando
» Tip; Sale merkkleding
» Online sale
» Vraag h&m sale ?
» De H&M sale is begonnen!
» Tip; Sale merkkleding
» Online sale