verslaafd aan de Sale?
+10
Jeanette
luenca
Happinaz
Supertalentje
Tazz
Lynn_
Tsjip
Paper Crown
Lady4
Flower_L
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
verslaafd aan de Sale?
pfff...ik heb de afgelopen weken echt TEveel uitgegeven.
Maar het was ook zooooooooooooo goedkoop allemaal
honderden euro's aan kleding, 4 paar schoenen, speelgoed voor de kleine man, drogisterijspul, etc.
Zo heb ik vandaag voetencreme van 6,00 voor 0,25 op de kop weten te tikken. Word daar helemaal blij van
Herkenbaar? of hebben jullie deze sale de hand op de knip gehouden?
honderden euro's aan kleding, 4 paar schoenen, speelgoed voor de kleine man, drogisterijspul, etc.
Zo heb ik vandaag voetencreme van 6,00 voor 0,25 op de kop weten te tikken. Word daar helemaal blij van
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: verslaafd aan de Sale?
Heel herkenbaar! Heb ook teveel uitgegeven afgelopen maand! Ook aan dingen die ik niet echt nodig heb. I sale!
Gast- Gast
Ik vind de sale ook echt leuk maar ik merk ook dat ik snel veel meer uitgeef dan 'normaal'.. Al ben ik niet echt van de hele goedkope koopjes. Meestal zijn de dingen die ik leuk vind van bijv. 150 naar 70 o.i.d. en dan tikt het nog steeds lekker aan
Gast- Gast
Ik vind het heerlijk als ik eens wat in de sale kan scoren, vooral woonaccesoires bij de Hema Maar over het algemeen slaag ik slecht in de sale.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
denk dat het ook scheelt, dat ik niet naar trends kijk. Doe je dat wel, dan ben je sowieso duurder uit.
Vind zelf dat we er alle drie (heb dan even over mijzelf en mijn 2 mannen) leuk bij lopen, maar of het nu de mode is...geen idee.
Ik trek aan wat ik leuk vind, mode of niet.
Voor de kleine man heb ik trouwens totaal géén idee wat nu hip is of niet.
Vind zelf dat we er alle drie (heb dan even over mijzelf en mijn 2 mannen) leuk bij lopen, maar of het nu de mode is...geen idee.
Ik trek aan wat ik leuk vind, mode of niet.
Voor de kleine man heb ik trouwens totaal géén idee wat nu hip is of niet.
Flower_L- Ratel
Nee, ik slaag nooit in de sale omdat ze heel slim ookal de nieuwe collectie erin hangen.. dan ren ik daar als eerste heen..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik koop een aantal dingen als de sale net begonnen is, daarna heb ik al snel het idee dat er dingen hangen die niemand meer wil.
Gast- Gast
2CKC2 schreef:Nee, ik slaag nooit in de sale omdat ze heel slim ookal de nieuwe collectie erin hangen.. dan ren ik daar als eerste heen..
haha daar heb ik ook vaak last van.. In de winkels zelf slaag ik nooit bij de sale. Maar online is de sale nog goed overzichtelijk
Gast- Gast
Ik kan ook niet vaak wat leuks vinden in de sale... Als ik dan zie wat mijn zusje bijvoorbeeld altijd weet te scoren kan ik daar best jaloers op worden. Maar de keren dat ik wat leuks heb gevonden kan ik er ook wel blij van worden
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Ik vind het leuk als ik iets op de kop kan tikken maar ik ben over het algemeen geen sale shopper.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Punk'd schreef:2CKC2 schreef:Nee, ik slaag nooit in de sale omdat ze heel slim ookal de nieuwe collectie erin hangen.. dan ren ik daar als eerste heen..
haha daar heb ik ook vaak last van.. In de winkels zelf slaag ik nooit bij de sale. Maar online is de sale nog goed overzichtelijk
Nee hoor, dan doen ze heel strategisch onderin zetten: 'You might also like...' en dan allemaal foto's van de nieuwe collectie en dan denk ik, ja verrek dat heb ik ook echt nodig.. en dan.. eind zoek.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Tsjip schreef:Ik kan ook niet vaak wat leuks vinden in de sale... Als ik dan zie wat mijn zusje bijvoorbeeld altijd weet te scoren kan ik daar best jaloers op worden. Maar de keren dat ik wat leuks heb gevonden kan ik er ook wel blij van worden
moet eerlijk zeggen, ik weet ook altijd best leuk spul tussenuit te vissen.
Zijn echt niet de afdankertjes.
Ben niet iemand die trouwens bakken overhoop haalt, wat ik soms mensen wel zie doen. DIe gaan als een gek tekeer in die bakken, en kleding vliegt je dan bijna om de oren.
Flower_L- Ratel
Flower_L schreef:Tsjip schreef:Ik kan ook niet vaak wat leuks vinden in de sale... Als ik dan zie wat mijn zusje bijvoorbeeld altijd weet te scoren kan ik daar best jaloers op worden. Maar de keren dat ik wat leuks heb gevonden kan ik er ook wel blij van worden
Ben niet iemand die trouwens bakken overhoop haalt, wat ik soms mensen wel zie doen. DIe gaan als een gek tekeer in die bakken, en kleding vliegt je dan bijna om de oren.
Haha kleding koop ik zoiezo bijna altijd online ik haat dat soort taferelen, haha!
Gast- Gast
Het kriebelt zo erg ik zie overal leuke sale dingen hangen maar ik heb gewoon geen cent om uit te geven. Letterlijk Eind deze week krijgen we weer geld en als ik mijn salaris heb dan ga ik even helemaal los!
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
HeartBeat schreef:Flower_L schreef:Tsjip schreef:Ik kan ook niet vaak wat leuks vinden in de sale... Als ik dan zie wat mijn zusje bijvoorbeeld altijd weet te scoren kan ik daar best jaloers op worden. Maar de keren dat ik wat leuks heb gevonden kan ik er ook wel blij van worden
Haha kleding koop ik zoiezo bijna altijd online ik haat dat soort taferelen, haha!
deze sale heb ik 90% ook online gekocht. Wehkamp en V&D.nl moesten eraan geloven
Flower_L- Ratel
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 13:08; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
2CKC2 schreef:Punk'd schreef:2CKC2 schreef:Nee, ik slaag nooit in de sale omdat ze heel slim ookal de nieuwe collectie erin hangen.. dan ren ik daar als eerste heen..
Nee hoor, dan doen ze heel strategisch onderin zetten: 'You might also like...' en dan allemaal foto's van de nieuwe collectie en dan denk ik, ja verrek dat heb ik ook echt nodig.. en dan.. eind zoek.
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Flower_L schreef:pfff...ik heb de afgelopen weken echt TEveel uitgegeven.
WAAR heb je die gekocht
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Oeh herkenbaar! Ik blijf maar kopen omdat het geen drol kost haha. Nou scheelt het dat ik ook nog op vakantie moet.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik hou wel van Sale ja . Maarja, door kortingen ben ik eerder geneigd iets te kopen waar ik niet helemaal 100% zeker van ben. Dan denk ik altijd : zou ik dit leuk genoeg vinden om ook kopen als het niet afgeprijsd was? Als het antwoord nee is koop ik het vaak ook niet.. Zo had ik dat laatst met Ugg's. Ze waren geloof ik 110 euro, maarja wel paars... Vind ik wel moeilijk te combineren, maar ik dacht : Zooo goedkoop, die wil ik Toch maar niet gedaan.
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ik vind de nieuwe collectie meestal leuker! In de sale kan ik vaak niet veel leuks vinden (of alle leuke dingen zijn gewoon al weg).
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Kaboutertje schreef:Ik hou wel van Sale ja . Maarja, door kortingen ben ik eerder geneigd iets te kopen waar ik niet helemaal 100% zeker van ben. Dan denk ik altijd : zou ik dit leuk genoeg vinden om ook kopen als het niet afgeprijsd was? Als het antwoord nee is koop ik het vaak ook niet.. Zo had ik dat laatst met Ugg's. Ze waren geloof ik 110 euro, maarja wel paars... Vind ik wel moeilijk te combineren, maar ik dacht : Zooo goedkoop, die wil ik Toch maar niet gedaan.
Meen je dat nou? Goedkoop?
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Kaboutertje schreef:Ik hou wel van Sale ja . Maarja, door kortingen ben ik eerder geneigd iets te kopen waar ik niet helemaal 100% zeker van ben. Dan denk ik altijd : zou ik dit leuk genoeg vinden om ook kopen als het niet afgeprijsd was? Als het antwoord nee is koop ik het vaak ook niet.. Zo had ik dat laatst met Ugg's. Ze waren geloof ik 110 euro, maarja wel paars... Vind ik wel moeilijk te combineren, maar ik dacht : Zooo goedkoop, die wil ik Toch maar niet gedaan.
Ik probeer die impulsaankopen nu ook te vermijden.
Gast- Gast
Waar shoppen jullie dan en bij welke winkels slagen jullie altijd in de Sale?
Ik ben van plan om van de week nog een dagje te gaan Sale shoppen maar ik slaag ook nooit zo goed.... Ik heb wel heel veel zin om gruwelijk te gaan shoppen maar wil niet gruwelijk veel geld uitgeven
Ik ben van plan om van de week nog een dagje te gaan Sale shoppen maar ik slaag ook nooit zo goed.... Ik heb wel heel veel zin om gruwelijk te gaan shoppen maar wil niet gruwelijk veel geld uitgeven
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: