(Grote maat) Voedings BH's
Pagina 1 van 1
(Grote maat) Voedings BH's
Hoi,
Even een vraagje, ik ben op zoek naar goede voedings BH's. Het is erg lastig want ik had voor m'n zwangerschap al maat 80 F, nu denk ik een maat groter want mn borsten beginnen ineens heel hard te groeien. Weet iemand waar ik BH's in mijn maat kan kopen/of bestellen via internet?
Het is normaal al een ramp om een goed passende BH te krijgen, maar nu zal ik er toch echt een paar moeten aan schaffen voor de borstvoeding die ik hopelijk straks kan gaan geven.
Even een vraagje, ik ben op zoek naar goede voedings BH's. Het is erg lastig want ik had voor m'n zwangerschap al maat 80 F, nu denk ik een maat groter want mn borsten beginnen ineens heel hard te groeien. Weet iemand waar ik BH's in mijn maat kan kopen/of bestellen via internet?
Het is normaal al een ramp om een goed passende BH te krijgen, maar nu zal ik er toch echt een paar moeten aan schaffen voor de borstvoeding die ik hopelijk straks kan gaan geven.
Gast- Gast
Re: (Grote maat) Voedings BH's
www.bellyfashion.nl Hier heb ik ze toen besteld.
www.prettymum.nl
www.prettymum.nl
Gast- Gast
Ik had ze ook bij prettymum. Alleen misschien een idee om te wachten tot na je bevalling. Voedingsbeha's zijn best prijzig en ik vond moeilijk een die lekker zat. Na de bevalling weet je of de borstvoeding goed lukt en kun je ze altijd nog bestellen. Ik had er bij mijn vorige zwangerschap ook vast twee gekocht voor mijn bevalling en uiteindelijk nooit gebruikt. Ik had gewoon altijd een hempje onder mijn kleren en mijn jurkjes/ tuniekjes/ shirtjes deed ik naar beneden. Zag je net zo weinig als met een voedingsbeha maar een gewone beha zat veel lekkerder!
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Ik heb ze van Freya, kosten wel 50 euro per stuk maar zijn wel goed.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» even jullie mening(voedings vraagje)
» welke voedings bh heb je?
» Name it mini maat 98 of name it kids maat 98-104???
» voedings/ flessen probleem...
» voedings vraag baby 6 maand
» welke voedings bh heb je?
» Name it mini maat 98 of name it kids maat 98-104???
» voedings/ flessen probleem...
» voedings vraag baby 6 maand
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: