Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tip voor de mensen die van sauna houden (gratis zwaluwhoeve)

+9
Sweety
duckie
Pussycat
Dolphinne
Antibes
Error
Japie
Curious
Atelier Madame
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Tip voor de mensen die van sauna houden (gratis zwaluwhoeve) - Pagina 2 Empty Re: Tip voor de mensen die van sauna houden (gratis zwaluwhoeve)

Bericht  duckie di 12 jul 2011 - 21:58

hmmm ik vraag me altijd af of er geen addertje onder het gras zit bij zulke acties....
maar heb em wel bewaard Very Happy
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip voor de mensen die van sauna houden (gratis zwaluwhoeve) - Pagina 2 Empty Re: Tip voor de mensen die van sauna houden (gratis zwaluwhoeve)

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 21:59

Wat leuk! Mijn man en ik wilden nog eens samen naar de sauna, eens kijken of we een datum kunnen prikken. Bedankt voor de tip!

Gast
Gast

Bericht  Sweety di 12 jul 2011 - 22:00

Ik ga er binnenkort al heen... Ik heb ook het idee dat je met bikini meer wordt bekeken dan als je naakt ben. Want iedereen is naakt daar. En met bikini wordt er gekeken welke kleur, hoe die je staat enz..
Maar ik kan het ook fout hebben :P
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 22:14

Ik ben net twee keer in 1 week geweest hahaha schandalig, maar zo lekker! Die bon die is chill, maar ik weet niet of ik snel weer ga daar haha. Beetje overkill anders. Spa Zuiver is trouwens ook echt een aanrader!

Gast
Gast

Bericht  May di 12 jul 2011 - 22:15

Ik heb de bon ook opgeslagen! Nu eens kijken of ik iemand mee kan krijgen!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 23:10

Het is zogenaamd cliché dat niemand in de sauna op je let en naar je kijkt.

Niets is minder waar: als je poedelnaakt buiten staat of gewoon onder de douche, word je gewoon van top tot teen bekeken hoor! En ik heb er ook mannen met een (half)stijve zien rondlopen. Het is zo'n onzin dat niemand op je let. Ik ga altijd met een vriendin en wij kijken ook gewoon op van vreemde dingen. Zo zagen we een keer een donkere vent met een enorme (slappe) lul, waarvan we echt de slappe lach kregen.
Verder ben ik een keer een bubbelbad niet uitgegaan omdat er een vieze vent was die zei dat ie wachtte totdat ik er eerst uitging om van het uitzicht te genieten.

Nee, de Swaffelhoeve, ik kom er niet meer.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 23:11

Ik voel een meeting aankomen! Tip voor de mensen die van sauna houden (gratis zwaluwhoeve) - Pagina 2 166342

Gast
Gast

Bericht  duckie di 12 jul 2011 - 23:13

Jada schreef:Het is zogenaamd cliché dat niemand in de sauna op je let en naar je kijkt.

Niets is minder waar: als je poedelnaakt buiten staat of gewoon onder de douche, word je gewoon van top tot teen bekeken hoor! En ik heb er ook mannen met een (half)stijve zien rondlopen. Het is zo'n onzin dat niemand op je let. Ik ga altijd met een vriendin en wij kijken ook gewoon op van vreemde dingen. Zo zagen we een keer een donkere vent met een enorme (slappe) lul, waarvan we echt de slappe lach kregen.
Verder ben ik een keer een bubbelbad niet uitgegaan omdat er een vieze vent was die zei dat ie wachtte totdat ik er eerst uitging om van het uitzicht te genieten.

Laughing Laughing Laughing
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Error di 12 jul 2011 - 23:50

Alex schreef:Ik voel een meeting aankomen! Tip voor de mensen die van sauna houden (gratis zwaluwhoeve) - Pagina 2 166342

Hahah ja juli is al halverwege, en al die reacties hier, grote kans dat er op dezelfde dag gegaan wordt!
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 23:55

Jada schreef:Het is zogenaamd cliché dat niemand in de sauna op je let en naar je kijkt.

tsjah, ik geloof niet dat er heel veel mensen rondlopen die de slappe lach krijgen van een grote piemel. Maar goed, ja ik bekijk ook wel wat mensen hoor als ik daar ben, en waar naaktheid is lopen vast viezeriken rond. Maar het is ook zo lekker! De zwaluwhoeve is niet mijn favoriet, omdat het vaak zo druk is. Maar toch vind ik de sauna altijd heerlijk.

Gast
Gast

Bericht  Pussycat wo 13 jul 2011 - 9:36

Het is toch logisch dat je kijkt? Maar dat doe je ook bij mensen met bikini.
Volgens mij wordt er gewoon net zoveel gekeken of je nou naakt of gekleed bent.
Bovendien de mensen die er regelmatig komen die zijn wel wat gewend hoor. Ik denk dat je vooral de 1e keer je er zo bewust van bent dat mensen kijken.

Maaree... waar gaan jullie heen? Dan ga ik naar een andere plek Laughing Dan is het tenminste lekker rustig Wink

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Raven wo 13 jul 2011 - 9:49

laatst nog geweest met een kortingsactie. in de zwaluwhoeve was het toen megadruk gewoon op een doordeweekse dag. Ik wil niet weten hoe het in de vakantie of het weekend is. Eigenlijk te druk al kan ik er gratis heen zal ik er nooit meer heen willen gaan.
Slechte service, geen parkeerplaats moest in een weiland parkeren ergens en het was er ook niet al te schoon vond ik. En ik had gereseveerd voor een massage die was zo slecht die had ik zelf ook nog kunnen geven. Het was meer een beetje strelen en wrijven. Ik raad hem niet aan ook al kun je gratis
Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Bericht  duckie wo 13 jul 2011 - 10:34

Raven schreef:laatst nog geweest met een kortingsactie. in de zwaluwhoeve was het toen megadruk gewoon op een doordeweekse dag. Ik wil niet weten hoe het in de vakantie of het weekend is. Eigenlijk te druk al kan ik er gratis heen zal ik er nooit meer heen willen gaan.
Slechte service, geen parkeerplaats moest in een weiland parkeren ergens en het was er ook niet al te schoon vond ik. En ik had gereseveerd voor een massage die was zo slecht die had ik zelf ook nog kunnen geven. Het was meer een beetje strelen en wrijven. Ik raad hem niet aan ook al kun je gratis

ik kom er regelmatig langsrijden ook door de weeks, vanmiddag zelfs nog, en het is er altijd mega druk. alles staat helemaal vol altijd
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Jeanette wo 13 jul 2011 - 11:14

Zwaluwehoeve is altijd veels te druk. Je moet overal staan wachten, verschrikkelijk! Geef mij maar Devarana in Den Bosch, dat is echt de mooiste en de heerlijkste! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Atelier Madame wo 13 jul 2011 - 20:18

Hihi de swaffelhoeve

Ik ben er overigens een jaar geleden geweest en het was toen best wel rustig. Dan is het er goed vertoeven!
Ben er ook wel eens in het weekend geweest toen was het best wel druk. Maar goed het is wel gewoon een hele fijne sauna smile
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Japie zo 17 jul 2011 - 9:37

Ze zijn er wel erg slim. Ik heb net gereserveerd en moet gewoon 3,95 reserveringskosten betalen! Dat heb ik nog nooit mee gemaakt bij de sauna.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 10:43

Jeanette schreef:Zwaluwehoeve is altijd veels te druk. Je moet overal staan wachten, verschrikkelijk! Geef mij maar Devarana in Den Bosch, dat is echt de mooiste en de heerlijkste! Very Happy

Daar gaan wij ook regelmatig heen.

Gast
Gast

Bericht  Plien84 di 19 jul 2011 - 7:50

Is iemand al geweest met de bon??

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: