HD-recorder KPN
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
HD-recorder KPN
Nou! Ik wilde een programma opnemen en tegelijkertijd een ander programma kijken en toen kreeg ik de melding dat dat niet kan...! Wat is dat nou voor raars? Is dat bij jullie ook zo of is hier toch een trucje voor??
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Re: HD-recorder KPN
Het ligt eraan welke zender. Je kan wel Ned 2 opnemen en rtl 4 kijken. Maar je kan niet rtl8 opnemen en net5 kijken. Of het is misschien een oud beestje die dat niet kan handelen
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Mmm raar ik kan wel opnemen en een andere zender kijken..... ik heb wel een nieuw model
Gast- Gast
Maar kunnen jullie wel meerdere dingen tegelijk opnemen? Of dat ook niet?
Silver- Ratel
Ik zat toevallig net te kijken voor een Ziggo alles-in-1 abonnement. Je kan dan met grote korting zo'n HD recorder bestellen, maar zo te zien ben je er dan nog niet en moet je ook nog een speciaal abonnement a 5 euro per maand extra nemen om dat ding ook te kunnen gebruiken. Dat is totaal niet duidelijk als je de bestelling gaat doen vind ik.
Is dat niet bijUPC ook het geval? Stelletje afzetters...
Edit: KPN dus
Is dat niet bij
Edit: KPN dus
Laatst aangepast door Sterre op ma 11 jul 2011 - 23:50; in totaal 1 keer bewerkt
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Maar KPN heeft dat dus niet, alleen je moet dan wel een goeie (lees dure) HD recorder hebben, wil je meerdere zenders op kunnen nemen. (kijken)
Silver- Ratel
Heb eens even op die site zitten kijken, maar kennelijk moet ik nu een apart 'Opnemen pakket' erbij nemen om dus meerdere dingen tegelijk te kunnen opnemen. Maar als ik dat pakket neem, heb ik de HD-recorder niet meer nodig Vraag me af waar ik dan die vier euro extra per maand voor betaal! Ik ga er NU over bellen, want vind het een achterlijk gedoe.
Bliss- Lady Post-a-lot
Dat is raar, bij ons kan dat wel, we kunnen ook meerdere dingen tegelijk opnemen.
Gast- Gast
Bliss schreef:Heb eens even op die site zitten kijken, maar kennelijk moet ik nu een apart 'Opnemen pakket' erbij nemen om dus meerdere dingen tegelijk te kunnen opnemen. Maar als ik dat pakket neem, heb ik de HD-recorder niet meer nodig Vraag me af waar ik dan die vier euro extra per maand voor betaal! Ik ga er NU over bellen, want vind het een achterlijk gedoe.
Ja dat is nieuw, nu wordt er opgenomen op een externe mediaopslag bij KPN zelf. Dit is pas sinds een week zo ofzo...
Gast- Gast
Nou, ik heb gebeld en kennelijk heeft het met de bandbreedte te maken ofzo. Ze ging nu iets upgraden en als t goed is moet ik dan over een week wel het ene programma kunnen kijken en het andere opnemen. Dat ga ik dus eerst maar eens checken dan!
Verder zou ik ook het Pluspakket drie maanden gratis op proef krijgen, maar dat had ik ook niet. Dus dat heb ik ook gezegd en nu was er een andere aanbieding waarbij ik dat pakket een half jaar gratis krijg, dus dat is helemaal mooi Ga alleen wel in de gaten houden of ze het pakket niet toch in rekening brengen, want je weet maar nooit met die lui
Verder zou ik ook het Pluspakket drie maanden gratis op proef krijgen, maar dat had ik ook niet. Dus dat heb ik ook gezegd en nu was er een andere aanbieding waarbij ik dat pakket een half jaar gratis krijg, dus dat is helemaal mooi Ga alleen wel in de gaten houden of ze het pakket niet toch in rekening brengen, want je weet maar nooit met die lui
Bliss- Lady Post-a-lot
Mooi dat je wat wijzer bent geworden. Veel kijkplezier
Silver- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: