Leuke meiden omg Goeree Overflakkee
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Leuke meiden omg Goeree Overflakkee
Hoi hoi,
Het lijkt me leuk om in contact te komen met meiden uit de omgeving van Goeree Overflakkee. Ik ben Jolanda en ben 30 jaar. Ik woon zelf in Sommelsdijk, maar ik heb een auto dus als je een stukje verder weg woont is dat ook geen probleem. Ik heb wel een aantal goede vriendinnen maar die wonen allemaal een flink stuk verder weg, het lijkt me juist zo leuk om wat meer vriendinnen te hebben die ook een beetje in de buurt wonen zodat je ff snel bij elkaar langs kan gaan voor een gezellig praatje. Ik vind het zelf ook erg leuk om naar de bios te gaan, een musical te zien, terrasje pakken, winkelen, lezen, wandelen met de hond, scrappen, zomaar een dagje weg. Als het leuk en gezellig is dan ben ik er voor.
Spreekt je dit aan en kom je uit de omgeving van Goeree OVerflakkee, reageer en wie weet groeit er wel een leuke vriendschap uit.
Groetjes Jolanda
Het lijkt me leuk om in contact te komen met meiden uit de omgeving van Goeree Overflakkee. Ik ben Jolanda en ben 30 jaar. Ik woon zelf in Sommelsdijk, maar ik heb een auto dus als je een stukje verder weg woont is dat ook geen probleem. Ik heb wel een aantal goede vriendinnen maar die wonen allemaal een flink stuk verder weg, het lijkt me juist zo leuk om wat meer vriendinnen te hebben die ook een beetje in de buurt wonen zodat je ff snel bij elkaar langs kan gaan voor een gezellig praatje. Ik vind het zelf ook erg leuk om naar de bios te gaan, een musical te zien, terrasje pakken, winkelen, lezen, wandelen met de hond, scrappen, zomaar een dagje weg. Als het leuk en gezellig is dan ben ik er voor.
Spreekt je dit aan en kom je uit de omgeving van Goeree OVerflakkee, reageer en wie weet groeit er wel een leuke vriendschap uit.
Groetjes Jolanda
juffie1981- Zwijger
- Aantal berichten : 3
Punten : 7
Registratiedatum : 05-02-11
Re: Leuke meiden omg Goeree Overflakkee
Ha daar wonen mijn opa en oma & oom en tante! Ik woon zelf in het hoge Noorden hoor, maar ben geregeld bij mijn moeder vlakbij R'dam en heel soms dus in jouw woonplaats...
Na het afronden van mijn studie wil ik weer terugkomen naar waar ik vandaan kom! Op dit moment ben ik veel bij mijn moeder dus relatief dichtbij Wat doe je voor werk?
Na het afronden van mijn studie wil ik weer terugkomen naar waar ik vandaan kom! Op dit moment ben ik veel bij mijn moeder dus relatief dichtbij Wat doe je voor werk?
Gast- Gast
Ik woon zelf op het eiland in NT .
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Ik werk in MH
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Sweety schreef:Ik werk in MH
Ik ben gister zo ongeveer nog langs je huis geskatet!
Gast- Gast
Hey meiden,
Ik heb jullie allemaal een PM gestuurd met mailadres, kunnen we via de mail verder kletsen.
Groetjes Jolanda
Ik heb jullie allemaal een PM gestuurd met mailadres, kunnen we via de mail verder kletsen.
Groetjes Jolanda
juffie1981- Zwijger
- Aantal berichten : 3
Punten : 7
Registratiedatum : 05-02-11
Echt?! Wat leuk! Ik zie dat je weer terug wil komen na je studie. LeukSunnyScience schreef:Sweety schreef:Ik werk in MH
Ik ben gister zo ongeveer nog langs je huis geskatet!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» vriendin gezocht omg Goeree Overflakkee
» meiden uit friesland leuke winkelstad?
» leuke jonge zoekt leuke meid
» Leuke, gezellige meiden omg. Zaltbommel / Den Bosch
» Gezocht: Meiden met humor en leuke verhalen...
» meiden uit friesland leuke winkelstad?
» leuke jonge zoekt leuke meid
» Leuke, gezellige meiden omg. Zaltbommel / Den Bosch
» Gezocht: Meiden met humor en leuke verhalen...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: