Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als je 1 wens voor jezelf mocht doen..

+10
sterremaan
CareBear
VeryCherry
Merai
sonly
Blond
Lotus
EmergencyNurse
Caresses
Jordana
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Als je 1 wens voor jezelf mocht doen.. - Pagina 2 Empty Re: Als je 1 wens voor jezelf mocht doen..

Bericht  JD do 16 dec 2010 - 2:33

het klinkt natuurlijk een beetje materialistisch...maar toch...
ik wens voor mezelf dat ik eindelijk van mn WW afkan, weer een leuke spaarrekening heb, en niet meer elke maand alle eindjes aan elkaar hoef te knopen, en bij elke cent die ik uitgeef 10x hoef na te denken......

en....ik wens mezelf een baby toe haha!!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 wens voor jezelf mocht doen.. - Pagina 2 Empty Re: Als je 1 wens voor jezelf mocht doen..

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 2:34

*Marietje* (do dec 16 2010, 14:33) schreef:het klinkt natuurlijk een beetje materialistisch...maar toch...
ik wens voor mezelf dat ik eindelijk van mn WW afkan, weer een leuke spaarrekening heb, en niet meer elke maand alle eindjes aan elkaar hoef te knopen, en bij elke cent die ik uitgeef 10x hoef na te denken......

en....ik wens mezelf een baby toe haha!!

Vind ik ook, maar het zou alles zoveel makkelijker maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 wens voor jezelf mocht doen.. - Pagina 2 Empty Re: Als je 1 wens voor jezelf mocht doen..

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 2:40

*Marietje* (do dec 16 2010, 14:33) schreef:het klinkt natuurlijk een beetje materialistisch...maar toch...
ik wens voor mezelf dat ik eindelijk van mn WW afkan, weer een leuke spaarrekening heb, en niet meer elke maand alle eindjes aan elkaar hoef te knopen, en bij elke cent die ik uitgeef 10x hoef na te denken......

en....ik wens mezelf een baby toe haha!!
Niet lullig bedoelt, maar hoe wil je een baby opvoeden als je geen cent te makken hebt? Of ben ik nu heel erg kortzichtig? Ik vraag me dat namelijk al een tijdje af als ik van jou lees dat je amper geld hebt etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 wens voor jezelf mocht doen.. - Pagina 2 Empty Re: Als je 1 wens voor jezelf mocht doen..

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 2:41

Ik zou HEEL ERG RIJK willen zijn. Dan maar materialistisch..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 wens voor jezelf mocht doen.. - Pagina 2 Empty Re: Als je 1 wens voor jezelf mocht doen..

Bericht  tess05 do 16 dec 2010 - 4:03

Dat mijn kinderen gelukkig en gezond blijven, dat zijn er eingelijk 2 maar goed dan.
tess05
tess05
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 78
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 wens voor jezelf mocht doen.. - Pagina 2 Empty Re: Als je 1 wens voor jezelf mocht doen..

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 4:08

Storm (do dec 16 2010, 14:41) schreef:Ik zou HEEL ERG RIJK willen zijn. Dan maar materialistisch..
Ik vind geld ook gelukkig maken hoor... Als ik schulden zou hebben zou ik echt niet heel erg gelukkig zijn ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 wens voor jezelf mocht doen.. - Pagina 2 Empty Re: Als je 1 wens voor jezelf mocht doen..

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 4:14

Dan zou ik wensen dat ik nog veel meer mocht wensen :P. Onder andere een leuke baan met een lekker salaris en de mogelijkheid tot een groot gezin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 wens voor jezelf mocht doen.. - Pagina 2 Empty Re: Als je 1 wens voor jezelf mocht doen..

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 4:45

Ik zou willen wensen dat wensen altijd uitkwamen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 wens voor jezelf mocht doen.. - Pagina 2 Empty Re: Als je 1 wens voor jezelf mocht doen..

Bericht  smooch do 16 dec 2010 - 5:14

CKC (do dec 16 2010, 16:45) schreef:Ik zou willen wensen dat wensen altijd uitkwamen.
*

Dat zeg ik ook altijd! Een leraar in groep acht stelde ons die vraag eens en wij allemaal domme dingen roepen. Toen zei hij je kan ook wensen dat al je wensen uitkomen.
Alleen jammer dat het niet kan he Sad
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 wens voor jezelf mocht doen.. - Pagina 2 Empty Re: Als je 1 wens voor jezelf mocht doen..

Bericht  Sarah1985 do 16 dec 2010 - 5:16

dat ik zwanger raak
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je 1 wens voor jezelf mocht doen.. - Pagina 2 Empty Re: Als je 1 wens voor jezelf mocht doen..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum