Hal op nieuw behangen (foto's)
+5
Lejow
Monte
Pien
Marin
Sarah1985
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hal op nieuw behangen (foto's)
Ik heb liever dat anderen eerlijk tegen me zijn ipv doen alsof ze iets leuk of mooi vinden om me te sparen. En hallo, het gaat op een gang. Ik vind hem gewoon niet mooi.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb liever dat anderen eerlijk tegen me zijn ipv doen alsof ze iets leuk of mooi vinden om me te sparen. En hallo, het gaat op een gang. Ik vind hem gewoon niet mooi.
Dan heb je nog mijn post niet goed gelezen..
En al ging t om een half wit, het gaat mij om het principe.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Sarah1985 schreef:het staat ook niet goed die lijstjes enzo. En verschillende lijstjes staan eral. Maar heb allemaal liggende foto's dus dan vald het niet zo op
Misschien kun je wat van de lijstjes met de bloemen andersom (dus staand) zetten? Dan heb je iets meer afwisseling.
Ik zou denk ik de O en de M op 1 plank zetten of de M en de O. Dan leest het iets prettiger.
En je behang vind ik erg leuk!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Ik heb liever dat anderen eerlijk tegen me zijn ipv doen alsof ze iets leuk of mooi vinden om me te sparen. En hallo, het gaat op een gang. Ik vind hem gewoon niet mooi.
Ik vind ook niks mis met jouw woorden. Je bent gewoon eerlijk. Zou ook niet weten hoe je t anders moet verwoorden. Ik vind niet dat dit hard overkomt.
Terug over het behang en zo ik vind het wel erg leuk. De letters home leuk! Ik zat ook alleen te denken wat ik van de volgorde vind hahah.
Gast- Gast
Alex schreef:Ik vind het ook nogal druk en het is niet mijn smaak, maar ik vind het wél een stuk beter dan dat het was!
+ 1!
Gast- Gast
Ik vind het behang erg leuk maar ik zou wel fotos doen in die lijstjes ipv die bloemen
Gast- Gast
die bloemen zijn foto'sYasmin schreef:Ik vind het behang erg leuk maar ik zou wel fotos doen in die lijstjes ipv die bloemen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het leuk. Hahaha ik heb het zelf ook alleen iets anders
Maar als ik je een tip mag geven zou ik minder fotolijsten doen en wat accessoires erbij doen. Evt een vlinder ect.
Verschillende lijsten in verschillende grote. Evt met foto's weet niet of je dat nu ook hebt de foto's ???
En de letters toch anders neer zetten. Geen lijn erin gewoon neer zetten. Misschien ziet het er dan rustiger uit aangezien je behang best al druk is.
Maar verder vind ik het leuk en een leuk idee natuurlijk hahaha.
Maar als ik je een tip mag geven zou ik minder fotolijsten doen en wat accessoires erbij doen. Evt een vlinder ect.
Verschillende lijsten in verschillende grote. Evt met foto's weet niet of je dat nu ook hebt de foto's ???
En de letters toch anders neer zetten. Geen lijn erin gewoon neer zetten. Misschien ziet het er dan rustiger uit aangezien je behang best al druk is.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Ik vind het leuk. Hahaha ik heb het zelf ook alleen iets anders
Er zitten nu ook foto's in. Ik heb dit zaterdag snel neergezet was 5 uur klaar en kon toen niet meer dingen ervoor kopen
Sarah1985- Ratel
Sarah1985 schreef:Stuiterbal schreef:Ik vind het leuk. Hahaha ik heb het zelf ook alleen iets anders
Er zitten nu ook foto's in. Ik heb dit zaterdag snel neergezet was 5 uur klaar en kon toen niet meer dingen ervoor kopen
Heb je een foto ???? ben nieuwsgierig hahaha
Gast- Gast
op pagina 1 staan die foto's daar zitten er al foto's in. Ben net thuis uit mn werk dus nog niet bezig geweest ermee
Sarah1985- Ratel
Ik vind het leuk staan, maar het is verder totaal niet mijn smaak dus ik zou het zelf nooit zo doen.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Eraf halen of er overheen behangen?
» Heb een net muurtje behangen :)
» Trap schilderen/behangen?
» Binnenkant kast behangen
» Over deze muur behangen of kan dat niet?
» Heb een net muurtje behangen :)
» Trap schilderen/behangen?
» Binnenkant kast behangen
» Over deze muur behangen of kan dat niet?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: