Hal op nieuw behangen (foto's)
+5
Lejow
Monte
Pien
Marin
Sarah1985
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hal op nieuw behangen (foto's)
zo was het
En zo is het nu
En zo is het nu
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Hal op nieuw behangen (foto's)
Leuk behang! Ik vind alleen de HOME zo niet mooi staan, beetje vaag qua woord is het zo.
Gast- Gast
Pippa schreef:Leuk behang! Ik vind alleen de HOME zo niet mooi staan, beetje vaag qua woord is het zo.
Dat vind ik juist wel origineel! Juist ook door die M lager dan de E. Het betrekt alle drie de planken bij elkaar.
Ik hou niet van barok behang, maar het geheel is wel mooi.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pippa schreef:Leuk behang! Ik vind alleen de HOME zo niet mooi staan, beetje vaag qua woord is het zo.
eens!! verder zou ik ook wat meer verschil in grote bij de lijstjes doen!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Joy_ schreef:Pippa schreef:Leuk behang! Ik vind alleen de HOME zo niet mooi staan, beetje vaag qua woord is het zo.
Dat vind ik juist wel origineel! Juist ook door die M lager dan de E. Het betrekt alle drie de planken bij elkaar.
Ik hou niet van barok behang, maar het geheel is wel mooi.
Maar daardoor zijn de letters niet normaal te lezen, en ben je het effect kwijt, vind ik.
Gast- Gast
het staat ook niet goed die lijstjes enzo. En verschillende lijstjes staan eral. Maar heb allemaal liggende foto's dus dan vald het niet zo op
Sarah1985- Ratel
Ik zag het zelf wel direct en vind het juist wel leuk en speels en maakt het één geheel i.p.v. drie losse planken. Maar smaken verschillen uiteraard.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik vind het erg leuk staan, zowel het behang als de planken met HOME en foto's.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou iets minder lijstjes op de planken zetten. Verder vind ik het idee wel leuk. Nieuwe trend? Zag het hier eerder ook al voorbij komen.
Gast- Gast
Ik vind het niet mooi..
Ik vind het behang te druk, bloemen in lijstjes nietszeggend en die letters van HOME op een rare manier staan!
Ik vind het behang te druk, bloemen in lijstjes nietszeggend en die letters van HOME op een rare manier staan!
Gast- Gast
Ja, lijkt een beetje op het idee van Stuiterbal, maar dat vond ik erg leuk!Megara schreef:Ik zou iets minder lijstjes op de planken zetten. Verder vind ik het idee wel leuk. Nieuwe trend? Zag het hier eerder ook al voorbij komen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind het niet mooi..
Mischien voor jou die bloemen nietszeggend maar voor mij niet. geen idee of dit een nieuwe trend is wij vinden het leuk we wouden niet meer zoveel lijstjes aan de muur dus vandaar van die plankjes
Sarah1985- Ratel
Sarah1985 schreef:Smikkell schreef:Ik vind het niet mooi..
Mischien voor jou die bloemen nietszeggend maar voor mij niet. geen idee of dit een nieuwe trend is wij vinden het leuk we wouden niet meer zoveel lijstjes aan de muur dus vandaar van die plankjes
Zo te zien heb je nu meer lijstjes op de planken dan aan de muur.
Gast- Gast
nee hoor zelfs minder, je ziet een stukje niet op de foto van hoe het was. Maar zijn nu 6 minderMegara schreef:Sarah1985 schreef:Smikkell schreef:Ik vind het niet mooi..
Zo te zien heb je nu meer lijstjes op de planken dan aan de muur.
Sarah1985- Ratel
Jij bent ook met je goede been uit bed gestapt...
Dat je het niet mooi vind is tot daar aan toe, maar moet je dat dan zo schaamteloos neer kwakken?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik vind het een hele verbetering! Ook de letters vind ik erg leuk!
Gast- Gast
Wat leuk, ik vind de hal er veel sfeervoller door geworden. Ik hou wel van barokbehang, vriendin helaas niet.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Ik zou het iets anders verwoorden, maar ik ben het er wel mee eens. Het is voor mij ook te druk
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ik vind niet zoveel mis met mijn post en ik vind het ook een beetje raar als je alleen mag reageren met mooi, schattig, leuk, cool, fantastisch!Lejow schreef:Smikkell schreef:Ik vind het niet mooi..
Dat je het niet mooi vind is tot daar aan toe, maar moet je dat dan zo schaamteloos neer kwakken?
Ik vind het niet mooi, punt!
Gast- Gast
Dan lees je mijn reactie niet goed.
Ik zeg duidelijk dat je het niet mooi kunt vinden, maar vind je manier van verwoorden nogal hard en tactloos..
Ik zeg duidelijk dat je het niet mooi kunt vinden, maar vind je manier van verwoorden nogal hard en tactloos..
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik vind het ook nogal druk en het is niet mijn smaak, maar ik vind het wél een stuk beter dan dat het was!
Gast- Gast
het is trouwens maar 1 muur zo de rest is gewoon rustig
Sarah1985- Ratel
Ik vind de zelfde boodschap verpakken met lieve woorden en een mooi strikje pas schaamteloos.Lejow schreef:Smikkell schreef:Ik vind het niet mooi..
Gast- Gast
Nou ik niet
Ik vind de manier waarop jij het zegt onnodig kwetsen, je hoeft niet alles maar recht voor zijn raap te zeggen, rekening houden met anderen zou een mogelijkheid kunnen zijn.
Om iets nietszeggend te noemen, waar de ander waarschijnlijk waarde aan hecht vind ik nogal respectloos eigenlijk.
Ik vind het zelf niet prettig als iemand zo tegen mij praat, dus reageer ik ook niet op die manier op anderen.
Wat gij wilt dat u niet geschiedt en blabla
Ik vind de manier waarop jij het zegt onnodig kwetsen, je hoeft niet alles maar recht voor zijn raap te zeggen, rekening houden met anderen zou een mogelijkheid kunnen zijn.
Om iets nietszeggend te noemen, waar de ander waarschijnlijk waarde aan hecht vind ik nogal respectloos eigenlijk.
Ik vind het zelf niet prettig als iemand zo tegen mij praat, dus reageer ik ook niet op die manier op anderen.
Wat gij wilt dat u niet geschiedt en blabla
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Eraf halen of er overheen behangen?
» Heb een net muurtje behangen :)
» Trap schilderen/behangen?
» Binnenkant kast behangen
» Over deze muur behangen of kan dat niet?
» Heb een net muurtje behangen :)
» Trap schilderen/behangen?
» Binnenkant kast behangen
» Over deze muur behangen of kan dat niet?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: