hoe oud was jij....
+27
Thunder
Novalee
Kat1980
Pandora
Pien
Fearie
Happydobby
Bloem86
PapillonRose
Jelin
miss22
Fiebje
SarahKey
studiebol
Roos
pitbullgup
sheila123
Mida4you
Pussycat
Atelier Madame
Teddyaapje
Bruintje Beer
Makamba
Smaragdje
duckie
Muppetje
me1987
31 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
hoe oud was jij....
Toen jij er klaar voor was om een gezinnetje te stichten?
Was je man/vriend er toen ook klaar voor?
Zo niet, hoelang heeft het geduurd voordat je man/vriend er klaar voor was?
me1987- Fluisteraar
- Aantal berichten : 106
Punten : 165
Registratiedatum : 06-12-10
Re: hoe oud was jij....
Ik was 25, mijn man was er tien nog niet klaar voor. Hij wilde eerst dat ik een vast contract had, en eigenlijk wilde ik dat ook wel. Toen wij ervoor gingen was ik 27 en mijn man 31
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Toen jij er klaar voor was om een gezinnetje te stichten? 23 geloof ik.
Was je man/vriend er toen ook klaar voor? Nee, nog niet.
Zo niet, hoelang heeft het geduurd voordat je man/vriend er klaar voor was? Een jaar of twee.
Was je man/vriend er toen ook klaar voor? Nee, nog niet.
Zo niet, hoelang heeft het geduurd voordat je man/vriend er klaar voor was? Een jaar of twee.
Gast- Gast
me1987 schreef:Toen jij er klaar voor was om een gezinnetje te stichten?
poe preciese leeftijd weet ik niet meer, maar denk zo rond de 24? wou het al heel erg lang
we woonden eerst in een bovenwoning en daar moesten we een kamertje maken voor als er een kleine zou komen dus hij wou liever wachten tot we een ander huis hadden gekocht, als het perongeluk wel zou gebeuren door de pil heen oid dan was het geen ramp geweest ofzo hij wou wel graag papa worden maar keek meer eerst naar de praktische dingen.
toen de huis verkoop wel erg lang duurde had hij ook zoeits van we gaan er gewoon voor en dan zien we wel hoe het loopt met de verkoop en anders maken we hier gewoon een mooi kamertje voor de kleine. uiteindelijk allemaal goed gekomen en halverwege de zwangerschap verhuisd naar een eengezinswoning.
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
me1987 schreef:Toen jij er klaar voor was om een gezinnetje te stichten? 25, ben nu 26.
Was je man/vriend er toen ook klaar voor? ja eigelijk wel, hij vond het wel eng maar was er wel klaar voor.
Gast- Gast
Ik was 20 toen ik er klaar voor was en mijn man was ook al klaar voor kinderen. Wij hebben toen gewacht tot ik 21 was, aangezien ik dan een paar maanden later zou afstuderen.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
25 en ja!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Toen jij er klaar voor was om een gezinnetje te stichten?
Ik was 25.
Nee. Want we hadden beide net een nieuwe baan. Woonden nog in klein huisje
Half jaartje later was hij er ook klaar voor. Hadden een huis gekocht en we hadden beide uitzicht op een vast contract. Die we later ook beide kregen. We waren toen 26 jaar
[/quote]
Ik was 25.
Nee. Want we hadden beide net een nieuwe baan. Woonden nog in klein huisje
Half jaartje later was hij er ook klaar voor. Hadden een huis gekocht en we hadden beide uitzicht op een vast contract. Die we later ook beide kregen. We waren toen 26 jaar
[/quote]
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Ik denk dat ik met 20 wil al een kindje wilde.
Mijn vriend was er nog niet klaar voor. We woonden wel al samen maar dat was een bovenwoning met maar 1 slaapkamer dus erg praktisch was het ook niet geweest.
Ik was 23 toen ik met de pil mocht stoppen van hem. Mijn vriend was toen trouwens 27.
Mijn vriend was er nog niet klaar voor. We woonden wel al samen maar dat was een bovenwoning met maar 1 slaapkamer dus erg praktisch was het ook niet geweest.
Ik was 23 toen ik met de pil mocht stoppen van hem. Mijn vriend was toen trouwens 27.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
ik dacht ik lees is eventjes uit nieuwsgierigheid mee hoe oud jullie allemaal waren, maar jeetje wat jong!! Ik ben nu 23 maar kan het me nog totaal niet voorstellen.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ben jij 21 joh? En op je 20e getrouwd?Smaragdje schreef:Ik was 20 toen ik er klaar voor was en mijn man was ook al klaar voor kinderen. Wij hebben toen gewacht tot ik 21 was, aangezien ik dan een paar maanden later zou afstuderen.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ben jij 21 joh? En op je 20e getrouwd?Smaragdje schreef:Ik was 20 toen ik er klaar voor was en mijn man was ook al klaar voor kinderen. Wij hebben toen gewacht tot ik 21 was, aangezien ik dan een paar maanden later zou afstuderen.
Nee, ben wel op mijn 21ste gestopt met de pil en zwanger geraakt, maar ben begin dit jaar 22 geworden. En ik ben getrouwd toen ik 21 was
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Ik was 20 en mijn vriend 28, we waren beide er ook echt klaar voor. We hadden uitizcht op een groter huis, dus we hebben ook niet meer gewacht.
Gast- Gast
Dacht dat jij ouder was als ik ben, maar hoe ik daar bij kom....Smaragdje schreef:ProudMama schreef:Ben jij 21 joh? En op je 20e getrouwd?Smaragdje schreef:Ik was 20 toen ik er klaar voor was en mijn man was ook al klaar voor kinderen. Wij hebben toen gewacht tot ik 21 was, aangezien ik dan een paar maanden later zou afstuderen.
Nee, ben wel op mijn 21ste gestopt met de pil en zwanger geraakt, maar ben begin dit jaar 22 geworden. En ik ben getrouwd toen ik 21 was
Gast- Gast
Ik wilde vanaf mijn 16e al wel kinderen
Maar niet serieus natuurlijk, maar ik wist wel dat ik jong moeder wilde worden als ik die kans kreeg.
Gelukkig wilde mijn vriend ook jong vader worden. We zijn nu 23 en 25. De kriebels waren er al een poos denk vanaf mijn 21e, maar we wilden eerst een huis kopen, want we hadden nog helemaal geen plek voor onszelf en mijn vriend moest een vast contract hebben in ieder geval. Nadat we even gesetteld waren zijn we ervoor gegaan.
Maar niet serieus natuurlijk, maar ik wist wel dat ik jong moeder wilde worden als ik die kans kreeg.
Gelukkig wilde mijn vriend ook jong vader worden. We zijn nu 23 en 25. De kriebels waren er al een poos denk vanaf mijn 21e, maar we wilden eerst een huis kopen, want we hadden nog helemaal geen plek voor onszelf en mijn vriend moest een vast contract hebben in ieder geval. Nadat we even gesetteld waren zijn we ervoor gegaan.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Toen wij trouwden waren we 20 en 21, en ik bijna klaar met mijn opleiding, dus binnen een jaar een kindje was toch wel erg welkom.
Helaas liet mijn gezondheid te wensen over, en hebben we de plannen uit moeten stellen.
Op mijn 25e werd ik zwanger, en op mijn 26e dus mama van 2 kindjes als alles goed mag gaan.
Helaas liet mijn gezondheid te wensen over, en hebben we de plannen uit moeten stellen.
Op mijn 25e werd ik zwanger, en op mijn 26e dus mama van 2 kindjes als alles goed mag gaan.
Gast- Gast
Mijn man was er eerder klaar voor als ik. Ik ben nu 24 jaar en mijn man is 28 jaar en ik was er op mijn 22ste klaar voor. Mijn man was er al op mijn 21ste klaar voor. En we hebben ons vorig jaar 7 juli als partnerschap laten registeren
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
We waren er beide al snel klaar voor maar wilde eerst trouwen en een koophuis hebben.
Toen we de knoop doorhakte was ik 26 en mijn man 34.
Toen we de knoop doorhakte was ik 26 en mijn man 34.
Gast- Gast
Wij waren er klaar voor een jaar na ons huwelijk,we waren beide 25 jaar toen.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Ik was 22 en mijn vriend/man was er ook klaar voor. Alleen wouden we eerst klaar zijn met het opknappen van het huis en eerst trouwen.
Nu ben ik 24 (bijna 25) en zwanger van de 1e
Nu ben ik 24 (bijna 25) en zwanger van de 1e
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Wij woonden een jaar samen toen mocht het van mij wel gebeuren. Ik wilde graag jong moeder worden. Maar vriendlief was daar nog niet helemaal aan toe. Een jaar later, net een ander huis gekocht, kwam onverwacht het groene licht van zijn kant. Ik was op dat moment net 24 geworden. (Mijn vriend was op dat moment 25.)
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
me1987 schreef:Toen jij er klaar voor was om een gezinnetje te stichten? Denk een jaar of 2 geleden al wel toen was ik 26.
Nee, die had echt zoiets van we wachten mooi nog ff, ik wil dit nog doen en dat nog doen.
Zo'n 2 jaar later.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Vlak voor ons trouwen (ik ben op mijn 20ste getrouwd) kreeg ik al de kriebels. Mijn man nog niet, pas na ons trouwen ( 1 dag ) zei hij opeens: ja nu mag het van mij ook wel!
Hij was toen 23.
Maar goed je kunt het zo graag willen, maar het moet ook lukken. Onze wens was voor mijn 25ste ons gezinnetje klaar te hebben. Ik word in september 25 en tja ons gezin is nog lang niet klaar.
Hij was toen 23.
Maar goed je kunt het zo graag willen, maar het moet ook lukken. Onze wens was voor mijn 25ste ons gezinnetje klaar te hebben. Ik word in september 25 en tja ons gezin is nog lang niet klaar.
ik was 26 toen het begon te kriebelen. M'n man heeft toen een paar maanden aan het idee moeten wennen, was 27 toen ik zwanger werd en 28 als ik moeder wordt. Mijn man is 29.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Je begint er al aan te wennen he?!Fiebje schreef:ik was 26 toen het begon te kriebelen. M'n man heeft toen een paar maanden aan het idee moeten wennen, was 27 toen ik zwanger werd en 28 als ik moeder wordt. Mijn man is 29.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: