Show je outfit!
+7
Zwerver
NerdChic
Shisha
Error
Pien
Atelier Madame
Spring
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Show je outfit!
June schreef:Shisha schreef:Ik had toevallig net vandaag mijn pakketje van de H&M ontvangen dus ik ben helemaal in het nieuw!
Ik heb die kast ook
Mooi he!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Shisha schreef:June schreef:Shisha schreef:Ik had toevallig net vandaag mijn pakketje van de H&M ontvangen dus ik ben helemaal in het nieuw!
Ik heb die kast ook
Mooi he!
Jaaa en zó praktisch. Heel veel hang en leg en.. Ik houd van mijn kast
Gast- Gast
Ja echt ideaal! Ik heb bijna alles hang en maar 1 kastgedeelte van 50cm met legplanken. Scheelt ook weer met was opvouwen.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Geen hoofd, want écht te verlept. Geen geintje. Ik heb een leuk snoetje, maar ik zie er doodmoe uit ( ask James, die zag me vandaag en zag het ook. Ik sliep vanmiddag bijna in de trein en ik kan niet stoppen met gapen. Ik heb zelfs koffie gehad net! )
Bij dit shirtje draag ik nu de Sqin van H&M in donkerblauw met blote pootjes eronder. Vanmorgen had ik een nette broek tot op mn knie aan met ballerina's.
En jaaa... Ik ben veel te wit maar ik heb Melisje beloofd dat goed te maken
Bij dit shirtje draag ik nu de Sqin van H&M in donkerblauw met blote pootjes eronder. Vanmorgen had ik een nette broek tot op mn knie aan met ballerina's.
En jaaa... Ik ben veel te wit maar ik heb Melisje beloofd dat goed te maken
Gast- Gast
Ik kom net uit mijn werk en ga zo even poetsen. Daarna douchen dus ik heb voor nu even mijn chillpak aan..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb geen foto maar vind dit zo'n grappig shirtje dat ik hem tóch even wil delen (heb hem in het grijs)
Zit nu nog thuis dus heb hem aan met een joggingbroek! Straks met spijkerbroek en deze gympies.
Zit nu nog thuis dus heb hem aan met een joggingbroek! Straks met spijkerbroek en deze gympies.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Caroow schreef:Ik kom net uit mijn werk en ga zo even poetsen. Daarna douchen dus ik heb voor nu even mijn chillpak aan..
Ah lekker he, zo'n outfit?
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Caroow schreef:Ik kom net uit mijn werk en ga zo even poetsen. Daarna douchen dus ik heb voor nu even mijn chillpak aan..
Ah lekker he, zo'n outfit?
Heerlijk. De broek is van mijn vriend, lekker groot
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow, ik heb zoiets in het zwart, ook van mijn vriend. Nu is het mijn broek
Gast- Gast
Ik heb net voor mijn vriend 2 nieuwe besteld bij de h&m, dan kan ik deze mooi houden
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Ik heb net voor mijn vriend 2 nieuwe besteld bij de h&m, dan kan ik deze mooi houden
Slimme move! En oudere broeken zitten altijd lekkerder
Gast- Gast
Die is best fout, maar wel op een leuke manier! Waar kan je die kopenSorella schreef:Ik heb geen foto maar vind dit zo'n grappig shirtje dat ik hem tóch even wil delen (heb hem in het grijs)
Edit: Ik zie het al! Hoe vallen deze shirts?
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb dit jurkje nu ook aan met een jegging.. zonder slippers o.i.d.NerdChic schreef:Atelier Madame schreef:Nou vooruit dan maar :p zonder gezicht
Het bekende jurkje van de H&M, met een groene tregging en zwarte pumps
Dit dus, maar dan met een zwarte legging en witte replay slippetjes...
Gast- Gast
Shirtje eronder is nu zwart. Verder bruine pumps , zelfde kleur als riem.
*
*
Laatst aangepast door James op za 9 jul 2011 - 10:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Leuk James!
Ik draag hetzelfde als gisteren. Ga vanavond naar een feestje en kleed me van te voren om.
Ik draag hetzelfde als gisteren. Ga vanavond naar een feestje en kleed me van te voren om.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
PapillonRose schreef:Die is best fout, maar wel op een leuke manier! Waar kan je die kopenSorella schreef:Ik heb geen foto maar vind dit zo'n grappig shirtje dat ik hem tóch even wil delen (heb hem in het grijs)
Ja, dat vond ik dus ook! Krijg af en toe ook wel leuke reacties erop! Hij moet een beetje ruim vallen, dat ie een beetje over je schouder valt zeg maar. Ik heb normaal S en van deze XS dus ze vallen ietsjes kleiner!
Sorella- Kletskop
Sorella schreef:PapillonRose schreef:Die is best fout, maar wel op een leuke manier! Waar kan je die kopenSorella schreef:Ik heb geen foto maar vind dit zo'n grappig shirtje dat ik hem tóch even wil delen (heb hem in het grijs)
Ja, dat vond ik dus ook! Krijg af en toe ook wel leuke reacties erop! Hij moet een beetje ruim vallen, dat ie een beetje over je schouder valt zeg maar. Ik heb normaal S en van deze XS dus ze vallen ietsjes kleiner!
Wat een super tof shirt, haha!
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Flippin' Bitch schreef:Sorella schreef:PapillonRose schreef:Die is best fout, maar wel op een leuke manier! Waar kan je die kopenSorella schreef:Ik heb geen foto maar vind dit zo'n grappig shirtje dat ik hem tóch even wil delen (heb hem in het grijs)
Wat een super tof shirt, haha!
Vooral voor iemand die zo'n 5 keer per week paardrijd Durf hem ook niet naar stal aan haha!
Sorella- Kletskop
Het leek me wel leuk om dit topic nieuw leven in te blazen. Wie volgt?
Niet echt een charmante houding, haha. Best lastig om een goede foto in een spiegel te maken.
Niet echt een charmante houding, haha. Best lastig om een goede foto in een spiegel te maken.
Gast- Gast
Ziet er leuk uit Megara,
en leuk dat je het topic upt!
en leuk dat je het topic upt!
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Show je Kerst-Outfit!